Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

i følge Lovskogen virker ikke <!--[iF IE5.5]--> ved bruk av den multiple-ie-løsningen. Hvorvidt det stemmer eller ei, aner jeg fint lite om - men jeg vil anta han snakker sant siden han tross alt nevner det.. Les litt rundt på nettsidene til "multiple-IE", så vil du sikkert finne ut mer der!

Lenke til kommentar
Noen av dere kosebamser som har noen artikler som forklarer hvordan man på best mulig måte får et webdesign fra Photoshop til html/css og samtidig beholder fargene? Sliter stadig med blassere farger når jeg lagrer til PNG.. Jeg blir snart gal!

8934195[/snapback]

 

Korleis er grafikken du prøver å lagre? Hugs at PNG kun er lossless og effektivt i bruk om den har mindre enn 256 (?) fargar. Over det bør du gå for .jpg.

Lenke til kommentar

Ser bra ut sparks, it really does.

 

Et par ting du bør fikse på, though;

 

- Datostempling i Nye notat og arbeid, samt navn i fotofeeden din er ikkje på linje med resten. Must be fixed.

 

- Synest kanskje menyelementa dine er litt store.

 

- Prøv å få en litt tydeligare mouseover på listene dine. Ellers foretrekker eg personlig underline og vanlig tekstfarge på linker i tekstblokker, og fargeskift på teksten ved :hover.

 

- Litt stor avstand frå den nederste delen til resten av sida?

 

- Prøv å få til en bedre border-sak på bildet du skal ha på framsida, blei litt stusselig den som er der no.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...