Lovskogen Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Kjekt å slippe JS-saker for det der Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Kjempebra! Nå må noen bare banke vett inn i Microsoft... Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Kjempebra! Nå må noen bare banke vett inn i Microsoft... 8934278[/snapback] ...og Opera, ser det ut til Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Nei. Jeg skjønner ikke, Lovskogen. Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 i følge Lovskogen virker ikke <!--[iF IE5.5]--> ved bruk av den multiple-ie-løsningen. Hvorvidt det stemmer eller ei, aner jeg fint lite om - men jeg vil anta han snakker sant siden han tross alt nevner det.. Les litt rundt på nettsidene til "multiple-IE", så vil du sikkert finne ut mer der! Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Noen av dere kosebamser som har noen artikler som forklarer hvordan man på best mulig måte får et webdesign fra Photoshop til html/css og samtidig beholder fargene? Sliter stadig med blassere farger når jeg lagrer til PNG.. Jeg blir snart gal! 8934195[/snapback] Korleis er grafikken du prøver å lagre? Hugs at PNG kun er lossless og effektivt i bruk om den har mindre enn 256 (?) fargar. Over det bør du gå for .jpg. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Jeg bruker jpg. Eneste grunn til å bruke png er vel om man trenger alpha transparency? Eller feiler jeg nå? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Om nødvendig, ja. Du får bedre kvalitet på .jpg enn på png/gif på bilete med mange fargar (f.eks. Fotografi)... Lenke til kommentar
sparks Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Jeg bruker generelt PNG til det meste av grafikk som skal på web. Men i dette tilfelle er det som oftest alpha transparency jeg trenger det til. Har forsåvidt løst problemet på en litt rar måte.. Etter å ha lagret som PNG åpner jeg det i PS på nytt og setter opp Saturation +35, og Brightness -30 http://pirajafisken.net/dev/port2/ Lenke til kommentar
Alex Moran Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 skjer med tomme h2-elementer? Lenke til kommentar
sparks Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Har ikke akkurat gjort meg ferdig med kodingen, bare plasserer alt pent først, så rydder jeg opp i slike ting tilslutt! Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Ser bra ut sparks, it really does. Et par ting du bør fikse på, though; - Datostempling i Nye notat og arbeid, samt navn i fotofeeden din er ikkje på linje med resten. Must be fixed. - Synest kanskje menyelementa dine er litt store. - Prøv å få en litt tydeligare mouseover på listene dine. Ellers foretrekker eg personlig underline og vanlig tekstfarge på linker i tekstblokker, og fargeskift på teksten ved :hover. - Litt stor avstand frå den nederste delen til resten av sida? - Prøv å få til en bedre border-sak på bildet du skal ha på framsida, blei litt stusselig den som er der no. Lenke til kommentar
PT Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Kjempebra! Nå må noen bare banke vett inn i Microsoft... 8934278[/snapback]...og Opera, ser det ut til 8934390[/snapback] Full støtte for CSS3-selectors kommer i 9.5. -- Ser ganske så bra ut sparks. En del luft over headeren, men ellers ganske bra. Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 http://pirajafisken.net/dev/port2/ 8935373[/snapback] Kanskje litt mer luft mellom bilde og der graderingen starter nederst. Ellers synes jeg det var veldig smakfullt. -------- Stolt, fikk B i Utvikling og design av webløsninger;) Lenke til kommentar
KjellSpell Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Ja, det er en kunst å bruke FrontPage... Eller gikk du til fornuft og ikke brukte FrontPage? Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Hehe... Satt på gjerdet der og brukte litt av alt.. Starta med dreamweaver/frontpage.. Avslutta med notepad.. Lenke til kommentar
KjellSpell Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Design eller kode dellen av dreamweaver/frontpage? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå