loathsome Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 (endret) Argh jævla IE Siden min funker 100% i alle nettlesere utenom IE 6 og eldre. FOR*ULTE M*KK! Jeg gidder ikke sitte å mekke løsninger o.l., jeg slenger på en [if IE 6] og ser meg fornøyd. Har ikke de fleste oppgradert til IE 7 i dag? Endret 24. juni 2007 av loathsome Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 (endret) Noen som kan hjelpe meg litt med Photoshop? Når jeg f. eks lager et bilde i Ps, så er det noen ganger jeg bare lagrer det som .jpg, .gif eller noe sånt, og så åpner jeg det for å kopiere ut noe i fra bildet jeg skal ha, og da når jeg trykker på Ctrl+N for nytt bilde, så limer jeg inn det jeg kopierte ut og da blir det en slags fade på sidene av bildet. Se screenshots 1. Lager et tullebilde: 2. Kopierer ut litt for så å lime inn i et nytt bilde: Noen som vet hva det er? Orker ikke starte ny tråd akkurat nå. Er for trøtt lol Edit: Se på hvordan bilde 2 ser ut når jeg har limt inn. Hva kommer det av? Har aldri fått det før.. Endret 24. juni 2007 av Anders-Moen Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Kan jeg installere IE6 og samtidig beholde IE7? Fant ikke så altfor mye på Google. Lenke til kommentar
KjellSpell Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Har ikke de fleste oppgradert til IE 7 i dag? 8932283[/snapback] Nei. Ikke skolen jeg går på en gang... Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Meh, min (gamle) skole kjører IE 5, tror jeg Skoler tells ikke, de er trege som f@en. Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 http://animenarutard.blogspot.com/2007/06/...de-of-html.html *faint* Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 (endret) For en grusom musikk De japanerene kan det meste ... Er det mulig å se resultatet noen sted? Endret 24. juni 2007 av loathsome Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 oO det var sykt stilig. men rar musikk :s @Anders-Moen: det er en PS kategori ogsa et eller annet sted. Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Digital foto og video -> Visuell kreativitet -> "Den store Photoshop" tråden (trådstarter har en merkelig plassering av "") Men det har garantert noe med Feather å gjøre. Hvis du bruker selection på noen som helst måte sjekk at feather står på 0, hvis ikke får du sånne kanter. Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Ahh, takker Kiman! Skal spørre der når jeg gidder å åpne Ps igjen Hvis det ikke er noe med det du sa kanskje...skal se på det iallfall Da skal jeg på biblioteket i morra, og få lånt noen av de bøkene som jeg lista opp i går da jeg spurte hvilke om webdesign/PHP osv som kan være bra å lese Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Kan jeg installere IE6 og samtidig beholde IE7? Fant ikke så altfor mye på Google. 8932433[/snapback] Multiple IE er en mulig løsning for å kjøre IE6, IE5.5 etc sammen med IE7. Ikke helt optimal, men fungerer. En annen er å kjøre oppsett i Virtuelle PC-er. Omtrent alle større organisasjoner har ikke oppgradert fra IE6 til IE7. Grunnen er at de har interne løsninger (webapplikasjoner), som ikke fungerer i IE7. Blant annet gjelder dette brukere med intranett bygd på SharePoint 2003 og annen MS programvare. Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Kan jeg installere IE6 og samtidig beholde IE7? Fant ikke så altfor mye på Google. 8932433[/snapback] Multiple IE er en mulig løsning for å kjøre IE6, IE5.5 etc sammen med IE7. Ikke helt optimal, men fungerer. En annen er å kjøre oppsett i Virtuelle PC-er. Omtrent alle større organisasjoner har ikke oppgradert fra IE6 til IE7. Grunnen er at de har interne løsninger (webapplikasjoner), som ikke fungerer i IE7. Blant annet gjelder dette brukere med intranett bygd på SharePoint 2003 og annen MS programvare. 8933599[/snapback] Ah, takker så mye. Blir for mye stress om jeg skal kjøre virtuelle OS bare for en nettleser. Men jeg skal sjekke ting litt ut, b.l.a. «Multiple IE» Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Sweet, fikk IE 6 opp uten det minste problem! Tusen takk Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Du må haxxe litt i regedit om du skal få conditional comments til å funke, står vel forklart i artikkelen til Multiple IEs. Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Hva mener du? Jeg har IE 6 og 7 oppe samtidig nå. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Ser du hva jeg skriver? Conditional comments. Google ting før du spør. Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Jeg vet hva conditional comments er for noe, men jeg skjønner ikke hva du mener. JEG HAR begge IE-versjonene oppe, vil ikke conditional comments funke uten at jeg "haxxer" i registeret? Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Du må haxxe litt i regedit om du skal få conditional comments til å funke. 8933746[/snapback] ... Lenke til kommentar
sparks Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Noen av dere kosebamser som har noen artikler som forklarer hvordan man på best mulig måte får et webdesign fra Photoshop til html/css og samtidig beholder fargene? Sliter stadig med blassere farger når jeg lagrer til PNG.. Jeg blir snart gal! Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 CSS3 :target: http://morethanseven.net/posts/targeting-on-css3/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå