jorgis Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 (endret) Liten update på fotosjåpperiet mitt: L I N K PS:200KB Endret 9. mars 2004 av jorgenindahouse Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 *vente på total slakt* Ser ikke de store forskjellene.. Greit du har fiksa bittelitti header og på kantene på meny/main-felt.. Men fremdeles skjærer fargene litt + resten av det jeg nevnte.. Lenke til kommentar
Sigmoideus Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 (endret) Nå har jeg vært borte i over to timer, og igjen er det bare HalTan som har skrevet noe nyttig. Har og skumlest 15 sider eller noe, bare sprøyt alt sammen... Men det er vel det som kalles kafé. Hadde jeg tatt med båndopptaker på en ekte kafé og tatt opp noen timer tviler jeg på at det har vært mer interessant å hørt på det... Da har jeg fikset en kompis sin maskin. MS Blaster er jo gøy det... Så har jeg prøvd å mekke litt videre på forumet *misunne amator.nos forum* Får fremdeles ikke til å få samme "skin" på hele forumet, ingen som vil hjelpe meg med det? @ PolskeKatta Det eneste fornuftige jeg fikk med meg var vel amator.no! Very nice indeed! @ Marva Profilen din er snart ferdig. Du har hatt et spennende liv. @ Sigmoidéus Huske å plukke colan ut av frysern om en halvtime... Endret 9. mars 2004 av Sigmoideus Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Hva syns folket om min nye enkle avatar da? Lenke til kommentar
PT Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Hva syns folket om min nye enkle avatar da? Tja... Den er kanskje litt... Femi? @PT: Når i h*lvette fikk dem Internet i kassen på en postbil..?Satelitt Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Hva syns folket om min nye enkle avatar da? Tja... Den er kanskje litt... Femi? Spurte ikke om det da Lenke til kommentar
Nimzo Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Hva syns folket om min nye enkle avatar da? høy, hvorfor kom det ikk en smiley? teste: hmm.. nye avatar? nesten kunst.. Lenke til kommentar
PT Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 høy, hvorfor kom det ikk en smiley? Under ruten der du skriver innlegget ditt er det en sjekkboks der det står "Aktiver smilies?". Fjern haken på denne, og du har et smiletrynefritt innlegg Lenke til kommentar
Nimzo Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 (endret) Under ruten der du skriver innlegget ditt er det en sjekkboks der det står "Aktiver smilies?". Fjern haken på denne, og du har et smiletrynefritt innlegg det visste jeg ikke... teste: edit: sorry all spammen.. på tide å hoppe i køya nå tror jeg.. Endret 9. mars 2004 av Nimzo Lenke til kommentar
PT Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Blir det jeg som må låse i dag? Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 *sette seg på trappa* brr.. kaldt ute... *se på klokka* lurer på hvor folket er henn? skulle hatt en cola og en varm endenbolle nå... jaja.. kommer vel snart... *trekke hetta over hue og lene seg mot døra* Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 (endret) *rope HEI! til cfenzo og kommenterer håret* "Bikkjekaldt ute idag!", sier jeg. "Ingenting hadde vært som å holde fingrene rundt en god, varm kopp kakao nå!" *drømmer* ÅPNE DØREN! Endret 10. mars 2004 av Dunestar Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 *åpne opp* God morgen alle sammen. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 *åpne opp* God morgen alle sammen. Er du ansatt, jorgen?! *opne døra for real og gi dunestar og cfenzo tilbud på endenbolle og kakao* Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 "God morgen alle sammen. Å, så hyggelig. Blablabla...." drittdag! Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Er du ansatt, jorgen?! Vet ikke helt, men jeg vet ihvertfall hvor dere har nøkkelen... (under dørmatten) Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Og /me er klar til kamp.. Ferdig med 2 timer dønn kjedelig norsk, nå to fritimer så to timer matte til slutt.. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 2 timer excel-matte her... Kjeder meg _Veldig_. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 2 timer excel-matte her... Kjeder meg _Veldig_. Excel-matte..? Vurderer en tur i kantina og finne noe nytt testmateriale.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå