Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Bruker Web-greia, ja. Er på siste sida av registermeldinga, og knappen der seier "Send signering til Altinn".

 

Om eg trykker på den, då vil eg få eit skjema eg må skrive ut, signere og sende inn - forstod eg deg riktig?

8915534[/snapback]

 

Etter det jeg husker den ene gangen jeg brukte Web-registering, var det slik ja (eller at det kom i en epost). Men det er over 3 år siden, så husken til en litt eldre ungdom kan svikte.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Koster det noe å registrere et enkeltpersonforetak?

 

btw: noen som har noen ideer til hvordan jeg kan utforme en logo der selve symbolet skal være en X og så skal navnet (NTX Strøm) komme frem. Finner ingen fin måte å lage den X'en på

Endret av rønning
Lenke til kommentar

Bah, satt jeg her å ventet på han jeg bor med til å stå opp å bli ferdig på badet. For han starter kl 7 på jobb, og jeg 8. Så tusler han ut og; nææ, bare jeg som skal være på jobb idag så jeg tar det rolig.

 

Bah, kunne dusjet mange ganger alt jeg!

 

Tenke seg til at jeg er webdesigner. Hehe

Lenke til kommentar

Her bruker vist flertallet IE7, men den er jo enda værre. Fant en hack til den da! *:lang(no) leses ikke av ie @all.

 

De kan ikke bruke CC her, fordi de har flere hundre maler, og stress om man må lage 2 ekstra filer for hver mal. De vil ha så få maler som mulig, og heller bruke hacks..

 

-

 

Tor: Legg meg til på den msn'n da, så jeg kan klage til deg når ting ikke fungerer!

Endret av Steinmann
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...