Magnus Holm Skrevet 21. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2007 aadnk: "Usually we know what we're doing." Hva syns dere om ny avatar? Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 21. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2007 (endret) Hva syns dere om ny avatar? 8912983[/snapback] Bra å se andre hopper på trenden med svart avatar med hvite tall. Endret 21. juni 2007 av JonT Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 21. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2007 Joda, men tallet mitt er mye bedre Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 21. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2007 Noen som husker hvordan man bruker whatever:hover? Får den ikke til å fungere her, litt kritisk! Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 21. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2007 (endret) a { text-decoration: none; } a:hover { text-decoration: underline; } Slik sann ca Endret 21. juni 2007 av Equerm Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 21. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2007 Stein: Whatever:hover? Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 21. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2007 Stein: Whatever:hover? 8913236[/snapback] Jess, men vi får den ikke til å fungere. lagt den til: body { behavior:url("csshover.htc"); } Og da skal man vel ikke trenge å gjøre noe mer? Har brukt den før, og da har det fungert.. Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 21. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2007 Stein: Whatever:hover? 8913236[/snapback] Jess, men vi får den ikke til å fungere. lagt den til: body { behavior:url("csshover.htc"); } Og da skal man vel ikke trenge å gjøre noe mer? Har brukt den før, og da har det fungert.. 8913282[/snapback] div:hover { background-color: green; color: yellow; } Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 21. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2007 Fant feilen. I ServicePack2 må man servere filen som text/x-component, noe som kan løses på webservern. Men vi sitter og utvikler lokalt her. Hvis noen klarer å løse problemet mitt uten yttligere bruk av js vanker det en liten gave Lenke til kommentar
j-- Skrevet 21. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2007 Hvis noen klarer å løse problemet mitt uten yttligere bruk av js vanker det en liten gave 8913463[/snapback] Dropp støtten for IE. Problem Solved (Gave til meg) Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 21. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2007 Hvis noen klarer å løse problemet mitt uten yttligere bruk av js vanker det en liten gave 8913463[/snapback] Dropp støtten for IE. Problem Solved (Gave til meg) 8913532[/snapback] Spessielt når 95% av brukerne bruker IE No gift for you mr! Lenke til kommentar
j-- Skrevet 21. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2007 Jaja, trist. Lyst til å sette opp en veldig kjap guide/howto på hvordan du gjorde det (når du får det til å virke )? Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 21. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2007 Hehe, de andre vil bruke javascript Nei nå stikker jeg hjem. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 21. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2007 htc-shizznizzle er jo måten å fikse det på. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 21. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2007 htc-shizznizzle er jo måten å fikse det på. 8914527[/snapback] Det fungerte somsagt ikke da Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 21. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2007 Nokon som har peiling på registrering av enkeltmannsforetak? Om eg registrerer det heile i dag, vil eg då i løpet av kort tid få eit brev i posten eg må sende tilbake med underskrift i løpet av X dagar? I så fall må eg vente, i og med at eg stadig er i nordnoreg. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 21. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2007 Samme her, pappa maser om at jeg må regge meg. Gief links. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 21. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2007 http://www.altinn.no <= Registrer deg der, logg inn, og gå til Samordnet registermelding. Deretter er det berre å følge det som skjer. Men eg vil vete om eg kan trygt sende "Send" i dag, eller om eg burde vente til dimisjon nermar seg slik at eg får moglegheit til å signere eventuelle brev som kjem til meg i posten i tide. Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 21. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2007 Nokon som har peiling på registrering av enkeltmannsforetak? Om eg registrerer det heile i dag, vil eg då i løpet av kort tid få eit brev i posten eg må sende tilbake med underskrift i løpet av X dagar? I så fall må eg vente, i og med at eg stadig er i nordnoreg. 8915423[/snapback] Tenkte du å registere på web eller? Den korrekte prosedyre er: * Fyll ut skjema i henhold til veiledning, er lite som skal fylles ut for enkeltmannsforetak, men husk at navnet ditt (etternavnet) må være med i firmanavnet for enkeltmannsforetak. Finner veiledning også på www.bedin.no. Du kan bruke PDF-skjemat du finner på www.brreg.no * Signer skjemaet, og send det inn. * Etter en til to uker vil du få melding om registeringen er godkjent. Vanligvis er det ikke noe problem, men det hender at du får retur. Bruker du web - skal du skrive ut et skjema som du signerer og sender inn (du kommer til det når alt er fylt ut). Jeg bruker aldri det, fordi når jeg først må signere kan jeg like gjerne bruke det vanlige skjemaet. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 21. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2007 Bruker Web-greia, ja. Er på siste sida av registermeldinga, og knappen der seier "Send signering til Altinn". Om eg trykker på den, då vil eg få eit skjema eg må skrive ut, signere og sende inn - forstod eg deg riktig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå