Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du burde uansett bytte den avataren din, Jørgen. Den er forferdelig. :p

8907854[/snapback]

 

Vet, men jeg er overraskende lat når det gjelder slikt. :p

 

Jørgen sin roterende avatar ikke vil funke lenger. Ingen som har lagt merke til at larven kryper nedover mot bokstavene?  :ph34r:

8908277[/snapback]

 

 

Den var vel sann en gang bak i tiden.

8908370[/snapback]

 

Nei, det er bare det at min geniale IP-logger (med medfølgende DoS-angrepsmodul) ikke lenger vil fungere. :( Og at en av to ting jeg bruker mitt jorgis.com-domene til forsvinner... :p

Lenke til kommentar
Nei, det er bare det at min geniale IP-logger (med medfølgende DoS-angrepsmodul) ikke lenger vil fungere. :( Og at en av to ting jeg bruker mitt jorgis.com-domene til forsvinner... :p

8908522[/snapback]

..og hva er den andre tingen?

(Regner med at du ikke mener den ultra utdaterte siden din)

8908686[/snapback]

 

Mail. :)

 

Vurderte en liten stund å begynne å blogge, men så fant jeg ut at jeg måtte designe en side for å gjøre det, så jeg gadd ikke. Men grei å ha er den nok de gangene jeg vil behøve å teste noe på en rask server med god nettlinje (noe jeg ikke har her lokalt). :)

Lenke til kommentar

Dere begynner vel å bli litt lei av at jeg legger ut designs som aldri blir noe av, men det er iallefall denne karens måte å få tanker ut i photoshop på. Om jeg skal slutte så si i fra :)

 

Har ikke fått plassert inn noen header eller lignende enda, men jeg syntes hittill at jeg har mestret et elegant og "deilig" fargevalg. Hoveren i menyen vil være at prikkene i den stiplete linjen blir sterkere / hvitere.

 

50.png

Endret av sparks
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...