Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

@jorgis: Hadde det vært større interesse for andre OS, så hadde vel folk giddet å støtte de i programmene sine, men ser ikke slik ut. Men èn ting skal jeg si, legger inn OS X den dagen jeg får intel CPU, teste Aperture. Selvfølgelig dual boot, da ;-)

8900003[/snapback]

 

Ikke lett å bygge opp interesse for konkurrenter i en monopolsituasjon nei, det er jo temmelig logisk. Derfor synes jeg en bør støtte "the underdog", gitt at produktet er godt nok, rett og slett fordi alle tjener på økt konkurranse i OS/programvare-markedet. :)

 

Noen som vet når Leopard lanseres, og om bootcamp snart er ute av beta? Og helst også når første utbetaling i studielånet er? Vil ha meg macbook til studiestart, og hadde håpet på å få med meg Leopard og en stabil trippelboot.

 

Drittslenging fungerer tydeligvis tilfredstillende da det har vist seg at rasjonelle argumenter ikke har fungert spesielt godt hos de andre som har prøvd tidligere i tråden.

8899855[/snapback]

 

Kan ikke helt se at det kan ha fungert tilfredstillende, du har hverken bevist eller motbevist noenting, og ikke gjort noe annet enn å slenge dritt.

8900050[/snapback]

 

Jeg blir tilfredsstilt på forunderlige måter.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hm, nedtur. Hadde håpet på å få det med meg, men er vel strengt tatt ikke kritisk. Jeg så keynoten om Leopard, og det var ikke så helt enormt store forbedringer at det strengt tatt er verdt 1000kr. Eneste som er litt viktig, er at jeg får til trippelboot (evt. god virtualisering med 3D-støtte), og Boot camp kan vel kjøpes/lastes ned separat uansett?

8900224[/snapback]

Er det ikke mulig å installere GRUB? Boot Camp er vel mer for å få gode drivere til Windows.

Lenke til kommentar
Og helst også når første utbetaling i studielånet er?

8900050[/snapback]

Som førsteårsstudent ordner man vel noen papirer de første dagene og får penger innen første uka, mens de resterende årene er det å betale semesteravgift (gjøres i løpet av sommern stort sett), så renner dem inn, sett at jeg husker det riktig.. :) Endret av Marvil
Lenke til kommentar
Hm, nedtur. Hadde håpet på å få det med meg, men er vel strengt tatt ikke kritisk. Jeg så keynoten om Leopard, og det var ikke så helt enormt store forbedringer at det strengt tatt er verdt 1000kr. Eneste som er litt viktig, er at jeg får til trippelboot (evt. god virtualisering med 3D-støtte), og Boot camp kan vel kjøpes/lastes ned separat uansett?

8900224[/snapback]

Er det ikke mulig å installere GRUB? Boot Camp er vel mer for å få gode drivere til Windows.

8900269[/snapback]

 

Okei, trodde Boot Camp mer var en erstatning for GRUB.

 

Og helst også når første utbetaling i studielånet er?

8900050[/snapback]

Som førsteårsstudent ordner man vel noen papirer de første dagene og får penger innen første uka, mens de resterende årene er det å betale semesteravgift (gjøres i løpet av sommern stort sett), så renner dem inn, sett at jeg husker det riktig.. :)

8900949[/snapback]

 

Er det semesteravgift på vanlig universitet, da? Så hvis jeg søker om studielån denne uken, får jeg uansett ikke utbetalt før _etter_ studiestart? Hm, småteit.

Lenke til kommentar
Er det semesteravgift på vanlig universitet, da? Så hvis jeg søker om studielån denne uken, får jeg uansett ikke utbetalt før _etter_ studiestart? Hm, småteit.

8901486[/snapback]

Semesteravgift er vel vanlig at det betales ja (noen hundrelapper i papirpenger, studentsamskipnaden, osv), vertfall på UiB om det er der du skal gå..

Om du hører med skolen er det helt sikkert mulig å få ut betalingsinfo på forhånd. :)

Lenke til kommentar
Tilsvarende kode i Textpattern:

<txp:article_custom category="kategorinavn" form="liste" />

8904599[/snapback]

Du liker Textpattern du, er nesten det eneste jeg har sett fra deg. :p

 

Han spør om Wordpress, ikke Textpattern.

 

hans3k: Dette burde egentlig ikke være postet her, prøv heller underforumet "Webprogramvare".

Endret av IQ
Lenke til kommentar
Tilsvarende kode i Textpattern:

<txp:article_custom category="kategorinavn" form="liste" />

8904599[/snapback]

Du liker Textpattern du, er nesten det eneste jeg har sett fra deg. :p

 

Han spør om Wordpress, ikke Textpattern.

 

hans3k: Dette burde egentlig ikke være postet her, prøv heller underforumet "Webprogramvare".

8904642[/snapback]

 

 

vet egentlig det, men siden det bare var et raskt spørsmål, at jeg vet en del her bruker wordpress og at denne tråden handler om web-relaterte ting, postet jeg den her.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...