Gå til innhold

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Der har /me lest igjennom epsiolons lange, lange og velformulerte innlegg om fleire stilark i samme html fil! Interresant. /me digger CSS offisiellt no. Har funne ut at eg skal ha fleire designs på absentvoid.com, og skifte mellom dei ved å forandre stilsett - a la csszengarden.com! :w00t:

Endret av arve87
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
:dontgetit:

Presiser, takk.

Hm.. Det er sent, mulig jeg har et annet syn i morgen..

- For mange farger..

- Font i header må som sagt vekk..

- Headerbildet dekker ikke hele, det er noe grønt på endene..

- Den ruta oppe til venstre er litt "enkel".. Mulig det er BG som gjør det.. Og den er ikke parallell med den boksen under..

- Footer er heller ikke parallell..

- Litt mere fancy logo ?

Det var det jeg kom på ATM..

Keep it up..! :w00t:

Lenke til kommentar
I see ev0l serif-fonts :scared:

Georgia er ikkje _så_ gale... Av og til passer den ganske godt inn IMO.

Uansett, alt for mange og stygge farger, ingen god kontrast - alt var så gråaktig og matt liksom...

Upassande font - georgia tar seg kun bra ut på spesielt bra sider.

Vanvittig kjedelig logo.

Kjedelig header.

Blei litt meir slakt enn du hadde håpa på kanskje, men ærlighet varer lengst :w00t:

Lenke til kommentar

uhm... når vi først var inne på det...

jeg har nå ® på © ;) *le*

Sitter nå med firefox... njaaaa.. jooo... må vel venne meg til det fra en tid med opera som man-browser.. (kun en-to mnd, men.. ja... tar tid å vende tilbake..)

Opera var LITT for sulten på ressurser etter min smak... ;)

Lenke til kommentar

/me liker Georgia. :yes:

-for mange farger

-Den ruta oppe til venstre er litt "enkel".. Mulig det er BG som gjør det.. Og den er ikke parallell med den boksen under..

Som sagt er dette en beta, der alt er løst plassert, og ikke helt gjennomtenkt enda. Skal fikse opp i alle uparallelle dingser, og få fikset på footer. En ny font til header skal jeg også klare å få til.

Btw: hvordan får man teksten til å flyte utover på sidene slik som PT gjorde på tomba.no? Prøvde filters->wind, men det ble bare mongo

Lenke til kommentar

/me liker Georgia. :yes:

-for mange farger

-Den ruta oppe til venstre er litt "enkel".. Mulig det er BG som gjør det.. Og den er ikke parallell med den boksen under..

Som sagt er dette en beta, der alt er løst plassert, og ikke helt gjennomtenkt enda. Skal fikse opp i alle uparallelle dingser, og få fikset på footer. En ny font til header skal jeg også klare å få til.

Btw: hvordan får man teksten til å flyte utover på sidene slik som PT gjorde på tomba.no? Prøvde filters->wind, men det ble bare mongo

er det filter - blur - motion blur du tenker på?

Lenke til kommentar

Merk layeret; Filters - Blur - Motion Blur, evt annen blur..

Edit; Bra navn på meg.. ;) (Tommyogtigernavatarfyren)

Edit2; Og arve var før meg ja..:realmad:

:laugh:

Endret av Marvil
Lenke til kommentar

Jeg tok en kopi av layeret med teksten på, og brukte motion blur på det nederste av de to.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...