Arve Systad Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 (endret) Der har /me lest igjennom epsiolons lange, lange og velformulerte innlegg om fleire stilark i samme html fil! Interresant. /me digger CSS offisiellt no. Har funne ut at eg skal ha fleire designs på absentvoid.com, og skifte mellom dei ved å forandre stilsett - a la csszengarden.com! Endret 9. mars 2004 av arve87 Lenke til kommentar
sparks Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Nice komplett! GOD NATTA BØRRER! Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 /me har nå fotosjåppet i vei, og kommet opp med en betafisk av jorgis.com²: Gif-versjon(70-90KB) PNG-versjon(200KB, anbefales) /me ble litt inspirert av "clean-code" design og av "idyll"-basert design Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Liker ikke fonten i header, men den er der bare for å vise at det skal være skrift der, og fargen på footer skal endres. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 /me har nå fotosjåppet i vei, og kommet opp med en betafisk av jorgis.com²: Gif-versjon(70-90KB) PNG-versjon(200KB, anbefales) /me ble litt inspirert av "clean-code" design og av "idyll"-basert design Tok ikke helt av hos meg.. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Presiser, takk. Hm.. Det er sent, mulig jeg har et annet syn i morgen.. - For mange farger.. - Font i header må som sagt vekk.. - Headerbildet dekker ikke hele, det er noe grønt på endene.. - Den ruta oppe til venstre er litt "enkel".. Mulig det er BG som gjør det.. Og den er ikke parallell med den boksen under.. - Footer er heller ikke parallell.. - Litt mere fancy logo ? Det var det jeg kom på ATM.. Keep it up..! Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 I see ev0l serif-fonts Georgia er ikkje _så_ gale... Av og til passer den ganske godt inn IMO. Uansett, alt for mange og stygge farger, ingen god kontrast - alt var så gråaktig og matt liksom... Upassande font - georgia tar seg kun bra ut på spesielt bra sider. Vanvittig kjedelig logo. Kjedelig header. Blei litt meir slakt enn du hadde håpa på kanskje, men ærlighet varer lengst Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 uhm... når vi først var inne på det... jeg har nå ® på © *le* Sitter nå med firefox... njaaaa.. jooo... må vel venne meg til det fra en tid med opera som man-browser.. (kun en-to mnd, men.. ja... tar tid å vende tilbake..) Opera var LITT for sulten på ressurser etter min smak... Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 I see ev0l serif-fonts /me liker Georgia. -for mange farger - Headerbildet dekker ikke hele, det er noe grønt på endene.. -Den ruta oppe til venstre er litt "enkel".. Mulig det er BG som gjør det.. Og den er ikke parallell med den boksen under.. - Footer er heller ikke parallell.. Som sagt er dette en beta, der alt er løst plassert, og ikke helt gjennomtenkt enda. Skal fikse opp i alle uparallelle dingser, og få fikset på footer. En ny font til header skal jeg også klare å få til. Btw: hvordan får man teksten til å flyte utover på sidene slik som PT gjorde på tomba.no? Prøvde filters->wind, men det ble bare mongo Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Opera var LITT for sulten på ressurser etter min smak... Det gjelder å ha nok å ta av, vet du.. Nå har jeg IE though, men iflg arve er den enda mer resurskrevende og jeg har plenty.. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 I see ev0l serif-fonts /me liker Georgia. -for mange farger - Headerbildet dekker ikke hele, det er noe grønt på endene.. -Den ruta oppe til venstre er litt "enkel".. Mulig det er BG som gjør det.. Og den er ikke parallell med den boksen under.. - Footer er heller ikke parallell.. Som sagt er dette en beta, der alt er løst plassert, og ikke helt gjennomtenkt enda. Skal fikse opp i alle uparallelle dingser, og få fikset på footer. En ny font til header skal jeg også klare å få til. Btw: hvordan får man teksten til å flyte utover på sidene slik som PT gjorde på tomba.no? Prøvde filters->wind, men det ble bare mongo er det filter - blur - motion blur du tenker på? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 (endret) Btw: hvordan får man teksten til å flyte utover på sidene slik som PT gjorde på tomba.no? Prøvde filters->wind, men det ble bare mongo Merk layeret; Filters - Blur - Motion Blur, evt annen blur.. Edit; Bra navn på meg.. (Tommyogtigernavatarfyren) Edit2; Og arve var før meg ja.. Endret 9. mars 2004 av Marvil Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Vel... at Opera bruker 2x50mb minne merkes når man sitter med ps-filer på over 130mb.... (ca, 50mb pr vindu som var oppe... vindu.. ikke tabs..) Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 (endret) opera sluker litt minne ja, men til gjengjeld er den rask og stabil og har masse kult. /me digger iallefall opera. Endret 9. mars 2004 av arve87 Lenke til kommentar
PT Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Btw: hvordan får man teksten til å flyte utover på sidene slik som PT gjorde på tomba.no? Prøvde filters->wind, men det ble bare mongo Jeg tok en kopi av layeret med teksten på, og brukte motion blur på det nederste av de to. Lenke til kommentar
PT Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 /me digger iallefall opera. I second that Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 (endret) /me digger iallefall opera. I second that @PT: Når i h*lvette fikk dem Internet i kassen på en postbil..? Og vi har passert 5000 innlegg..!! Endret 9. mars 2004 av Marvil Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 (endret) /me la merke til kor mange designs som finst til csszengarden; http://www.mezzoblue.com/zengarden/alldesigns/ O-M-G. edit: NATTA ALLE Endret 9. mars 2004 av arve87 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå