DemoniZer Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Dahl, takk! Du påbeviste at det faktisk finnes nettaviser uten reklame. Det var en sannhet med kraftige modifikasjoner... 8887384[/snapback] *nikke* Stemmer nok Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Mye reklame var det da ikke. Men faviconet var forferdelig Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Dahl, takk! Du påbeviste at det faktisk finnes nettaviser uten reklame. 8887330[/snapback] Vel, ikke helt. Det er fortsatt reklame inne på artikkelsidene. Forsiden er reklamefri og samtidig noe av det beste jeg har sett når det gjelder nettaviser. Lenke til kommentar
rødøye Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Syns headeren var alt for tom, stor og kjedelig. Ellers var forsiden grei, men ikke artikklene, dog var de bedre enn faviconet. Det var heslig. Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Den minner meg litt om NY Times, som forøvrig er veldig fin, men kongen av nettaviser er i mine øyne The Times Online. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Enig i at Times ser best ut, men innholdet er (etter min mening) bedre oveseas hos NY Times. Leste den nettavisen selv før de ble redesignet. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 NYT har endel gode artikler på design og slikt, jeg burde bli flinkere på å lese de. Bare meg, eller skulle flere ønske at Michelle fra Coudal Partners var 20 år yngre? Er noe med designjenter, og iallefall når du står bak noe så bra som Coudal. Må jo selvfølgelig ikke glemme Designer /slash/ model. Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Nå leser ikke jeg noen av de nevnte avisene, jeg kommenterte bare designet. Eneste er fotballavdelingen hos The Times, den er virkelig god, og den leser jeg med relativt jevne mellomrom. Fetisj for designergirls Tor? Lenke til kommentar
KjellSpell Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Noen som savner streken til høyre for Akam.no siste nyhet, helt øverst her? Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 (endret) Hvis det er meningen at den skal være der: ja. Edit: Yes! Endelig fikk jeg også "lov" til å ta på valid XHTML og CSS-link på min side ;p Endret 18. juni 2007 av Anders-Moen Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Tror ikke XHTML er det man burde bli syk av forst Hvorfor har du reklame pa siden? Tjent noe? Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 (endret) Lol, nei. Ikke så veldig effektiv reklame da nesten alt har 18-årsgrense og jeg bare er 15...funker sikkert fett å bare bli med på noe sånn "ordentlige" greier som TradeDoubler, men jaja. Må holde meg til slike affiliate programs hehe Endret 18. juni 2007 av Anders-Moen Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Noen som har noen gode nettbutikker til inspirasjon? Helst statiske. Lenke til kommentar
Garreth Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 threadless.com er ikke så værst, men det er bedre funksjonalitet enn design egentlig. Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 (endret) Noen som har noen gode nettbutikker til inspirasjon? Helst statiske. 8892187[/snapback] Vet ikke helt hva du legger i statiske, men her er noen som ser rimelig stilrene og pene ut: FinnishDesignShop designshop Azabu/Tokyo/Japan Liker også visse elementer med denne: Design Möbel im Design Shop - dadomo.de Endret 18. juni 2007 av -Kiman- Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Kanskje Spreadshirt.com kan inspirere? Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Er det mulig å få Apache 2.0 til å videresende dette: /noe/www-minside-noe/hei/noeannet-htm til http://www.enellerannenside.no/script.php?url= http://www.minside.noe/hei/noeannet-htm Trenger det for å komme rundt de dumme URL-reglene på bilder på dette forumet som ikke tillater en å gjøre noe omtrent. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Jeg skulle gjerne gått inn å fikse på dette, men kan ikke finne noe ang. det i ACP for forumet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå