Cucum(r) Skrevet 16. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2007 Hva bruker du det til? Regner med det er for det prosjektet ditt. Tenker at det skal brukast til å finne relasjoner blant forskjellige objekt, på tvers av forskjellige ContentTypes. Grattis med konsulentjobben, ja! Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 16. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2007 Se på signaturen hans da, Marve... Lenke til kommentar
Leon Skrevet 16. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2007 http://www.smashingmagazine.com/2007/06/14...l-is-beautiful/ Viktigere enn folk tror med gode favicons. Hvor mye legger dere i det? Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 16. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2007 Tja, jeg har enda til gode å lage favicon til noen sider jeg lager, men jeg ser jo hvor nyttig det er, spesielt nå som IE også kommer med tabs... Mye lettere å holde styr på tabs hvis sidene har favicon, selv om man har skrift ved siden av... Men det er jo ikke alle som har beskrivende nok titler på sidene sine, så da er det helt klart greit med et favicon av logoen på sidene for å gjøre ting lettere å kjenne igjen Huff, rotete innlegg, men det driter jeg i akkurat nå Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 16. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2007 Gratulerer, hvor har du fått jobb? 8873319[/snapback] Like ved helsfyr Hva bruker du det til? Regner med det er for det prosjektet ditt. Tenker at det skal brukast til å finne relasjoner blant forskjellige objekt, på tvers av forskjellige ContentTypes. Grattis med konsulentjobben, ja! 8873381[/snapback] Nice, istedenfor tags da. Fungerer bra eller? Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 17. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2007 Viktigere enn folk tror med gode favicons. Hvor mye legger dere i det?8877112[/snapback] Jeg lager faktisk faviconet først, før jeg begynner å kode designet Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 17. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2007 (endret) Får ikke til å sette bildene i navigasjonslinja ved siden av teksten (list-style-image) i FireFox. (www.blogbox.no) Noen smartinger som vet hvordan? Endret 17. juni 2007 av IQ Lenke til kommentar
sparks Skrevet 17. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2007 Tror jeg må dra hjem å legge meg snart. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 17. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2007 Tror jeg må dra hjem å legge meg snart. 8878993[/snapback] Jasså, hvor er så du om ikke hjemme? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 17. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2007 Viktigere enn folk tror med gode favicons. Hvor mye legger dere i det?8877112[/snapback] Jeg lager faktisk faviconet først, før jeg begynner å kode designet 8878807[/snapback] Så fint at dessainalaist har et fint, fungerande favicon Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 17. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2007 Slik, hadde bare glemt å legge det opp, du så det var linket til det i koden Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 17. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2007 Slik, hadde bare glemt å legge det opp, du så det var linket til det i koden 8879985[/snapback] Bra jobba, Tor! Best å laste det opp om du lager det før alt anna, ja! Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 17. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2007 Bare spør Hein :o Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 17. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2007 http://www.gosquared.com/images/help_sheets/Button_Set_1.jpg Ingen som tilfelfeldigvis vet hvordan jeg får til de hvite strekene bøyd over sånn i Photoshop? (De på RSS-ikonet) Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 17. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2007 (endret) Ikonene er laget i Illustrator, der er det easy piecy med Transform again.. I Photoshop kan du vel bare lage noen rundinger med elliptical marquee, legge på en stroke eller noe, og så markere dem med en vanlig marquee, invert selection og trykke backspace. God forklaring merker jeg... Forresten noen som husker hva det programmet som gir deg UNIX-terminal i Windows heter? Cygwin var det visst Endret 17. juni 2007 av Jesper Karsrud Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 17. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2007 Ahh, takk. Får skaffe meg en slik 30 dagers prøvetid av Illustrator da Jo, den UNIX-terminalen, jeg tror det var Cygwin ;p Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 17. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2007 Nice, istedenfor tags da. Fungerer bra eller? 8878312[/snapback] Det ser ut til å fungere ganske så bra, faktisk. Det blir vel meir eit tillegg til tags. Om ein bruker trykker på taggen "The White Stripes" kan vi vise andre objekt som f.eks. har over 0.7 i likheitsratio som "The White Stripes". Ganske greitt, egentlig. Lenke til kommentar
Garreth Skrevet 17. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2007 Hva regnes som likt da? Må du sette at f.eks. The White Stripes er et band som spiller musikk, eller regner den ut likheten utifra navnet/tittelen? Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 17. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2007 Hva regnes som likt da? Må du sette at f.eks. The White Stripes er et band som spiller musikk, eller regner den ut likheten utifra navnet/tittelen? 8884329[/snapback] Om en blander ulike medier kan en fort få problemer. Når noen vil ha tags som ligner på "The White Stripes" (bandet), og får opp "The White Tapes" (filmen, med bare to tegn avvik), vil nok vedkommende stusse litt, ja. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 17. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2007 Noe for koderne her inne som sitter på Mac, og som ikke gidder å bruke svn co og svn update i terminalen? Versions Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå