Loomy Skrevet 14. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2007 (endret) Litt seint, men vi får skylde på Stjelehor som ikke har noen kontroll whatsoever på noenting: Grattis med dagen, Henrik!! Endret 14. juni 2007 av Loomy Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 14. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2007 IQ: Poenget er jo at det er ingen som har skrevet koden. 8862951[/snapback] Godt sagt! Her er meta-en som jeg med vilje tok vekk. <META Name="GENERATOR" Content="Microsoft SharePoint"> Det verste er at dette er internettsidene til et meget stort norsk selskap, og de tror de har en meget god løsning. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 14. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2007 Må være sørgelig at et så fantastisk språk/whatever som Django, omtrent ikke er støttet noen plass. 8859899[/snapback] Bare vent til jorgis får verdensherredømmet sitt 8859995[/snapback] Det gir rett og slett ingen mening, uansett hva du har røykt. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 14. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2007 Det verste er at dette er internettsidene til et meget stort norsk selskap, og de tror de har en meget god løsning. 8863353[/snapback] Hvilket selskap er dette snakk om? Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 14. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2007 Det verste er at dette er internettsidene til et meget stort norsk selskap, og de tror de har en meget god løsning. 8863353[/snapback] Hvilket selskap er dette snakk om? 8863969[/snapback] Vi trenger vel ikke henge ut noen i dag. Men sjekk blant de 10 største energi selskapene (strømleverandører), så finner du svaret. For meg var dette mest et eksempel på "katastrofal" implementering ved bruk av f.eks. Sharepoint. Det verste er at sidene ble nylansert høsten 2006. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 14. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2007 HTML5 differences from HTML4, for dei som lurer. Takk for gratulasjonane! :---) Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 14. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2007 IQ: Poenget er jo at det er ingen som har skrevet koden. 8862951[/snapback] Skammelig at det finnes så dårlige systemer, Fatter ikke hva som foregår i hodene til noen programmerere . 8863148[/snapback] Du drar kanskje dette litt langt? MÅ DET VÆRE NOE GALE i "hodene" til disse personene selv om de ikke er en racer i dagens standarder? Nei. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 14. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2007 Mailen med linken kom 18:05 i dag Henrik, også linker du til den først nå? Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 14. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2007 Mailen med linken kom 18:05 i dag Henrik, også linker du til den først nå? 8864523[/snapback] Har leom ikkje vore så mykje foran maskina i dag, I'm sooorrry! Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 14. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2007 Haha, jeg har ikke vært mye foran maskina i dag jeg heller.. Og slike linker ser jeg egentlig ikke på som kafémateriale, men heller for spesielt interesserte på msn og sånn. Bra at den blir postet i kaféen likevel Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 14. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2007 Tja, vil eigentleg påstå at dette er ei ganske grei oppsummering av arbeidet som er gjort i sammenhengen med HTML5 -- for dei som ikkje har orka å følgje slavisk med på lista (eg kan vel nesten hive meg inn i denne kategorien sjølv). Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 14. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2007 Grattis med dagen på etterskudd henke. Hatt foredrag, drukket øl, jobbet, og kommet mer til mer øl Måtte feire at jeg fikk en jævla A på hovedprosjektet Fantastisk! Jeg er nå faktisk ikke student lenger! Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 15. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2007 Var nok all in the design ja, Steinmønn ;-) Grattis til begge. Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 15. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2007 Er vel den nettbanken som har mest nedetid i norge. Er sikkert også den banken med flest kunder, men det er nå så..8856676[/snapback] Som sagt er ikke DnB NOR noe sexy, med mindre du er programkunde. Eneste grunnen til at jeg ikke bytter til Storebrand er at jeg har hatt DnB NOR så lenge, i tillegg til at jeg har ørten forskjellige avtalegiroer og efakturaer knyttet til kontoen min. Bare tanken på å melde endring gjør at jeg blir i DnB NOR. 8857413[/snapback] Alle avtalegiroer og efaktura flyttes automatisk (av banken/BBS) om du bytter bank Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 15. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2007 Jess, da var jobbintervjuet ferdig, og vi skal spise biff til frokost. Riktig god dag til dere alle. Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 15. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2007 Biff til frokost? Spesielt.. Hva er anledningen? God dag til deg og Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 15. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2007 Vet ikke om noen har postet denne før, men var jo litt artig. http://www.pingdom.com/tools/fpt/ Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 15. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2007 Den der er faktisk ganske genial ja Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 15. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2007 Det kommer en del interessante elementer med HTML5, altså. Noen som vet sånn ca. når standarden ventes og være "ferdig" ? Jeg har vært alt for dårlig til å følge med den siste tiden.... Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 15. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2007 Syntes "<dialog>" så intressant ut også.. Hvordan blir dette seende ut.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå