Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gratz med dagen Henke!

 

Noen som har en bra løsning for å beholde visse cookies selv etter å ha kjørt en delete-all i IE og Firefox? Hater å måtte logge inn på nytt over alt! Og ikke si at jeg manuelt skal velge hvilke cookies jeg skal slette, jeg vil bare at den uansett beholder visse cookies som inneholder login-info til f.eks Netvibes og Diskusjon.

Lenke til kommentar
Når skal du bli ferdig med steg 4 da?

 

*gni hendene*

8857869[/snapback]

 

Steg fire er en evigvarende fase, en blir ikke ferdig. :)

 

Personlig har jeg steg 1 og 3 klart, jeg mangler bare steg 2 før jeg kan nå steg 4. :p

8858231[/snapback]

 

Evigvarende fase ja.. Doh! Håpet du liksom bare kunne printe opp noen visittkort og sette deg øverst på tronen jeg :)

 

"I am the king of the world! (wide web)"

8858558[/snapback]

 

Ja, akkurat. Når du går over til steg fire er du offisiellt diktator for life. Øverst på tronen, kongen på haugen osv. :)

 

Deilig med 6er på norsk muntlig eksamen om modernistisk og tradisjonalistisk lyrikk. :)

 

Grattis til Henrik, ja. Kjøp deg en is og en cola og sett deg ut på en benk. :)

Lenke til kommentar
Gratis Henrik

 

Spurte Dcvhost om de støttet Django og de svarte at; "dersom det hadde vært mulig å kjøre dette igjennom et standardgrensesnitt som f.eks FastCGI hadde dette vært støttet for lenge siden."

 

Men finnes det ikke FastCGI for Django, og er det ikke nettop det Subsys bruker?

8859356[/snapback]

Jeg prøvde å installere django der og det gikk ikke. Klarte aldri å få riktig pather (merkelig nok). Men jo, subys har django over FastCGI noe f.eks dreamhost også har.

 

Hvis du har Dcvhost så skader det ikke å prøve å installere det.

Lenke til kommentar
Is Django or TurboGears compatible with The Grid?

 

The popular Django and TurboGears rapid web application frameworks for python are currently not compatible with the Grid. In the future we may develop special Container solutions offering premium development environments for these frameworks. Please contact our Sales department to express your interest in Django and TurboGears Containers.

Gah.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...