Gjest Slettet-df17e Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Jau, gratulerer med dagen Lenke til kommentar
Garreth Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Grattis med dagen. Judo, hva er det for en fancy måte å skrive gratulere på? Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 (endret) Hvem har bursdag? Gratulerer med dagen! edit; Random BB-knapper Endret 14. juni 2007 av loathsome Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Spansk, norsk og leet Gratz = "Gratulerer", leet Con Tu = "med din", spansk Burzdag = "bursdag", norsk+leet Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 gJesper: Hva skjer med gridservern din og django da? 8856620[/snapback] Det har jeg faktisk ikke hørt noe mer om :/ Ikke at jeg har sett noe mer på det heller, har ikke tatt i django siden mars eller noe, men det kan jo være noe å se på i ferien Og gratulerer med dagen Henrik! Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Spansk, norsk og leet Gratz = "Gratulerer", leet Con Tu = "med din", spansk Burzdag = "bursdag", norsk+fjortis 8859057[/snapback] Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Takkskaldykkha, folkens! Lenke til kommentar
sparks Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Grattis med dagen, Henrik. Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Gratz med dagen Henke! Noen som har en bra løsning for å beholde visse cookies selv etter å ha kjørt en delete-all i IE og Firefox? Hater å måtte logge inn på nytt over alt! Og ikke si at jeg manuelt skal velge hvilke cookies jeg skal slette, jeg vil bare at den uansett beholder visse cookies som inneholder login-info til f.eks Netvibes og Diskusjon. Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Gratis Henrik Spurte Dcvhost om de støttet Django og de svarte at; "dersom det hadde vært mulig å kjøre dette igjennom et standardgrensesnitt som f.eks FastCGI hadde dette vært støttet for lenge siden." Men finnes det ikke FastCGI for Django, og er det ikke nettop det Subsys bruker? Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Grattis med dagen ja henrik, du får gaven din ASAP Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Når skal du bli ferdig med steg 4 da? *gni hendene* 8857869[/snapback] Steg fire er en evigvarende fase, en blir ikke ferdig. Personlig har jeg steg 1 og 3 klart, jeg mangler bare steg 2 før jeg kan nå steg 4. 8858231[/snapback] Evigvarende fase ja.. Doh! Håpet du liksom bare kunne printe opp noen visittkort og sette deg øverst på tronen jeg "I am the king of the world! (wide web)" 8858558[/snapback] Ja, akkurat. Når du går over til steg fire er du offisiellt diktator for life. Øverst på tronen, kongen på haugen osv. Deilig med 6er på norsk muntlig eksamen om modernistisk og tradisjonalistisk lyrikk. Grattis til Henrik, ja. Kjøp deg en is og en cola og sett deg ut på en benk. Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Gratulerer med fin-fint resultat på eksamen! Jeg skal komme meg til steg 5! Jeg vet ikke hva det er enda.. men verdensherredømme blir for usselt for meg.. Lenke til kommentar
Garreth Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Gratis Henrik Spurte Dcvhost om de støttet Django og de svarte at; "dersom det hadde vært mulig å kjøre dette igjennom et standardgrensesnitt som f.eks FastCGI hadde dette vært støttet for lenge siden." Men finnes det ikke FastCGI for Django, og er det ikke nettop det Subsys bruker? 8859356[/snapback] Jeg prøvde å installere django der og det gikk ikke. Klarte aldri å få riktig pather (merkelig nok). Men jo, subys har django over FastCGI noe f.eks dreamhost også har. Hvis du har Dcvhost så skader det ikke å prøve å installere det. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Is Django or TurboGears compatible with The Grid? The popular Django and TurboGears rapid web application frameworks for python are currently not compatible with the Grid. In the future we may develop special Container solutions offering premium development environments for these frameworks. Please contact our Sales department to express your interest in Django and TurboGears Containers. Gah. Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Må være sørgelig at et så fantastisk språk/whatever som Django, omtrent ikke er støttet noen plass. Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Må være sørgelig at et så fantastisk språk/whatever som Django, omtrent ikke er støttet noen plass. 8859899[/snapback] Bare vent til jorgis får verdensherredømmet sitt Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 ..siden jorgis sverger til PHP? Det gav mening, Demonizzer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå