Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Blir nok subsys på meg da. Noe jeg burde være obs på før jeg bestiller (bortsett fra at priser er oppgit eks. mva.)?

8856633[/snapback]

 

At flytting av et evt. domene kan bli et mareritt (avhengig av hvem som opprinnelig har domenet). Du kan riske å sitte uten domene i flere uker hvis du er virkelig uheldig...

8856638[/snapback]

Registrerer et nytt domene. jonaslindstad.no. Dette blir bra \o/

 

Steinmann: Epic Fail

Endret av clvn
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Merkelig så raske på reply-knappen folk skulle være akkurat rett etter post 50 000, da? :p

 

jonaslindstad.no for Jonas Lindstad Consulting elns? Må si det frister veldig å registrere Tellnes Consulting eller noe lignende, bare fordi jeg kan få fine visittkort og gi meg selv tittelen CEO. :)

Lenke til kommentar
Speaking of nettbank som suger balle. Hadde ikke DnB NOR endel nedetid tidligere i uken? ;)

8855949[/snapback]

Ta et raskt søk etter "DnB" og/eller "nettbank" på f.eks. digi, så vil du se at de sliter stort med nedetid.

 

Er vel den nettbanken som har mest nedetid i norge. Er sikkert også den banken med flest kunder, men det er nå så..

 

@moderator: hva med å slette fire tidligere innlegg, slik at jeg får #50000 ? :)

Endret av qualbeen
Lenke til kommentar
jonaslindstad.no for Jonas Lindstad Consulting elns? Må si det frister veldig å registrere Tellnes Consulting eller noe lignende, bare fordi jeg kan få fine visittkort og gi meg selv tittelen CEO. :)

8856650[/snapback]

Foretaket heter Lindstad Webutvikling, men det ble litt langt og tungt for et domenenavn. Jeg burde muligen ha registrert foretaket som "Lindstad consulting" eller noe sånt, da dette er litt mer generelt. Blir litt snevert med kun webutvikling. Om det blir seriøst kan man jo endre foretaksnavn, men nå i startfasen ser jeg ikke behovet for det.

 

Step 1: Register domain

Step 2: Make a good Business card

Step 3: ??

Step 4: World Domination

Lenke til kommentar
Equerm, regner med at du leser litt her i dag.

 

Hadde en drøm om deg i natt, vi kodet på et enorm webprosjekt.

Det var faktisk et internett-basert OS av alle ting.

10hi, så koz :wee:

8857379[/snapback]

 

Shiit-skummelt skal jeg si deg.. Du skulle drømt det samme, så hadde du forstått, det var så .. realistisk.. Har ikke sann-drømt på flere mnd.

Lenke til kommentar
Er vel den nettbanken som har mest nedetid i norge. Er sikkert også den banken med flest kunder, men det er nå så..

8856676[/snapback]

 

Som sagt er ikke DnB NOR noe sexy, med mindre du er programkunde. Eneste grunnen til at jeg ikke bytter til Storebrand er at jeg har hatt DnB NOR så lenge, i tillegg til at jeg har ørten forskjellige avtalegiroer og efakturaer knyttet til kontoen min. Bare tanken på å melde endring gjør at jeg blir i DnB NOR.

Lenke til kommentar
jonaslindstad.no for Jonas Lindstad Consulting elns? Må si det frister veldig å registrere Tellnes Consulting eller noe lignende, bare fordi jeg kan få fine visittkort og gi meg selv tittelen CEO. :)

8856650[/snapback]

Foretaket heter Lindstad Webutvikling, men det ble litt langt og tungt for et domenenavn. Jeg burde muligen ha registrert foretaket som "Lindstad consulting" eller noe sånt, da dette er litt mer generelt. Blir litt snevert med kun webutvikling. Om det blir seriøst kan man jo endre foretaksnavn, men nå i startfasen ser jeg ikke behovet for det.

 

Step 1: Register domain

Step 2: Make a good Business card

Step 3: Make killer app

Step 4: World Domination

8856678[/snapback]

 

fixed :)

Lenke til kommentar
Hvorfor skal dere gjøre det så vanskelig da?

{% for a in b %}
 {% if not forloop.last %}
    Her skriver du ut alle untatt den siste.
 {% else %}
    Her skriver du ut den siste
 {% endfor %}
{% endfor %}

 

Espen

8856038[/snapback]

Takk, var noe sånt jeg håpte på gikk an!

Endret av Garreth
Lenke til kommentar
Når skal du bli ferdig med steg 4 da?

 

*gni hendene*

8857869[/snapback]

 

Steg fire er en evigvarende fase, en blir ikke ferdig. :)

 

Personlig har jeg steg 1 og 3 klart, jeg mangler bare steg 2 før jeg kan nå steg 4. :p

8858231[/snapback]

 

Evigvarende fase ja.. Doh! Håpet du liksom bare kunne printe opp noen visittkort og sette deg øverst på tronen jeg :)

 

"I am the king of the world! (wide web)"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...