enden Skrevet 9. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2004 Her lagger det... Men.. Ka du tro? http://www.sparks.se/Designs/mini/ NICE DELUXEEEEE (minus barf me a river bakgrunnsfarge) Lurer på om PT tror at Jørgen er en dyreart.. (jeg heter Jørgen og) tok kanskje litt tid med å laste ned bakgrunnen, men sånt caches vel Sånn innstilling digger vi Popupblokkeren som er innebygd i opera blokker kun dei popupane du ikkje vil ha. Popups som er "nødvendige" kommer oppSånn virker de alle din sopp Jeg tar © på © :eid: Skal litt til for å slå den, men hvis du blar endel hundre sider tilbake så ser du at jeg har det alt *** Opera krever mindre ressurser enn IE Mozilla krever mindre ressurser og tuller mindre enn opera 1. Opera er førti tusen ganger bedre enn IE på _alle_ måter.^^ Vi har et bilforum her Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Vi har et bilforum her Velvel. Nå har jeg og arve for en gangs skyld funnet noe annet å diskutere enn rosa barbiehus åsså skal du komme og insinuere at mi må dra..? Btw; 250 sider og 5000 poster innen rekkevide.. Lenke til kommentar
enden Skrevet 9. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2004 Fleksnes: du råkker hvilket progg tråden Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 (endret) Fleksnes: du råkker hvilket progg tråden Seff råkker jeg.. Hvorfor råkker jeg igjen..? - den med HalTan..? - eller mine sneddne progz..? Endret 9. mars 2004 av Marvil Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 (endret) "Seaqueen" For stort til å postes i fullsize (750 kB) © HalTan by the way EDIT: Marvil -> hva babbler du om? "Den med HalTan" ??? Endret 9. mars 2004 av HalTan Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 "Seaqueen" For stort til å postes i fullsize (750 kB) © HalTan by the way EDIT: Marvil -> hva babbler du om? "Den med HalTan" ??? Nice, men det ser ut som fiberopptikk i håret hennes.. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 (endret) ... ble inspirert av en stygg fiberoptikk-lampe Sånn med lange tingster med lysende tupp :/ Endret 9. mars 2004 av HalTan Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 ... ble inspirert av en stygg fiberoptikk-lampe Sånn med lange tingster med lysende tupp :/ Ok.. Den der hvilke programmer bruker du-tråden som foregår på forumet.. Les på side 3, langt nede. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 /me fryser på beina og høgre handa Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Nå har jeg vært borte i over to timer, og igjen er det bare HalTan som har skrevet noe nyttig. Jeg som hadde gledet meg til å multiquote. Har det skjedd noe som har gått meg hus forbi? Bare skumleste alt... Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Nå har jeg vært borte i over to timer, og igjen er det bare HalTan som har skrevet noe nyttig. Jeg som hadde gledet meg til å multiquote. Har det skjedd noe som har gått meg hus forbi? Bare skumleste alt... Nah.. Men kan noen nett se på denne; Litt usikker på menyen. La inn noe mouseover, men ble kanskje ikke så bra.. Hva med "ikona"..? L I N K Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 (endret) I did not like the cutting of the oranges on the right side. Endret 9. mars 2004 av PoleCat Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 (endret) I did not like the cutting of the oranges on the right side. Left side, right side.. Jaja, noe konstruktivt da..? Edit; It's lemons.. Endret 9. mars 2004 av Marvil Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 http://validator.w3.org/check?uri=www.komplett.no <= HJELP! Det skal seriøst ikkje gå an! Dæven - komplett er 1337! Lenke til kommentar
PT Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 http://validator.w3.org/check?uri=www.komplett.no <= HJELP! Det skal seriøst ikkje gå an! Dæven - komplett er 1337! *gjøre mattelekse* Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 http://validator.w3.org/check?uri=www.komplett.no <= HJELP! Det skal seriøst ikkje gå an! Dæven - komplett er 1337! Smal sak. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 (endret) http://validator.w3.org/check?uri=www.komplett.no <= HJELP! Det skal seriøst ikkje gå an! Dæven - komplett er 1337! Smal sak. så sett i gang å mekk webshop som validerer du da! skulle likt å sjå Mr. Klingsheim få det til i frontpage jah... Endret 9. mars 2004 av arve87 Lenke til kommentar
PT Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 (endret) Mattelekse: ferdig Oi! Det tok jo hele... 10 minutter! :OMG2k!!!!1!!! Endret 9. mars 2004 av PT Lenke til kommentar
sparks Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Dokk skriv for mykje! Må lese alt imorgen! natta! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå