Sir Zu Zwat Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Det jeg også sier... Bor nesten på Sandnes! Ja, det heter PÅ Sandnes, ikkje I! Det heter I Sandnes!!!!!!! Go broa, go broa!! Jeg reiser ganske mye til Åpta. Vil tro du vet hvor det er, omiro. Et stress å reise dit nuh. Blir greit med bru! Span med Don't Think The Way They Do er råååå! Det heter PÅ! Ja, du vil ha Høgsfjordbrua, sant? Du vil vel ikkje ha det dumme røret??? Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Det heter I Sandnes!!!!!!! Du så komme derifra burde veda bedre. PoleCat: Det heter PÅ, ikkje sant? Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 (endret) "Wanna Fuck A Dog In The AssHe Wants to fuck a dog in the ass I wanna fuck a dog That's right kids I tried to fuck your mom in the ass tried to fuck your dad in the ass could only find the dog and it's ass " "We, wanne fuck a dog in the ass We wanna fuck a dog in the ass we wanna fuck a dog I Tried to fuck a fuckin pirate in the ass Arrr. Me and me first mate at scirbin curb Tried to fuck a fuckin pirate But I found a dog.. Arrr. That was no pirate man.. That was thy old seaster it's a mexican pirate We, wanna fuck a dog in the ass we wanna fuck a dog in the ass wanna fuck a fuckin dog fuck you" den sangen RÅKKER!!!! hehehe... *høre på på mp3-spillern på mobilen* Endret 12. februar 2004 av cfenzo Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 PoleCat: Det heter PÅ, ikkje sant? Jepp, ikke vits å diskutere noe videre. Sånne smårollinger som Dunis får rare ideer i hodet av og til. Det må vi vel bare akseptere. Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 PoleCat: Det heter PÅ, ikkje sant? Jepp, ikke vits å diskutere noe videre. Sånne smårollinger som Dunis får rare ideer i hodet av og til. Det må vi vel bare akseptere. Ok... Vi legger den saken bak oss nå ja... Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 (endret) Noen som har hørt den sangen fra den første Fast & Furious filmen?Live - Deep Enough Cf, har jeg det. Kongesang, har hatt den leeeeeenge.. © Til og med jeg har fått med meg at det heter PÅ Sandnes, men Sandnes er bare sånn wannabe Stavanger.. De har vel fint badeland, det skal de ha.. Edit; Cf får Dunestar rare idèer, hele barneskolen er jo baser på vanlære.. :lol: Endret 12. februar 2004 av Marvil Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 De har vel fint badeland, det skal de ha.. Nei, de har eit badeland fult av avføring skal jeg si deg!! Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Til og med jeg har fått med meg at det heter PÅ Sandnes, men Sandnes er bare sånn wannabe Stavanger.. De har vel fint badeland, det skal de ha.. ...som er på god vei til å gå konkurs. Lenke til kommentar
PT Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Til og med jeg har fått med meg at det heter PÅ Sandnes, men Sandnes er bare sånn wannabe Stavanger.. De har vel fint badeland, det skal de ha.. ...som er på god vei til å gå konkurs. Trodde de hadde gått konkurs Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Til og med jeg har fått med meg at det heter PÅ Sandnes, men Sandnes er bare sånn wannabe Stavanger.. De har vel fint badeland, det skal de ha.. ...som er på god vei til å gå konkurs. Å. Lenge siden jeg har vært i de trakter.. Kunne reist til Stavanger i helga, men droppa det.. Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Forsand er så deeeeeeeeeeeilig!!!! Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Trodde de hadde gått konkurs Jo, selve senteret gikk konkurs. Nå er de på god vei igjen... Lenke til kommentar
$k$ Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Trodde de hadde gått konkurs Jo, selve senteret gikk konkurs. Nå er de på god vei igjen... var det ikke noen som kjøpte de opp? hvem? Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 var det ikke noen som kjøpte de opp? hvem? Jepp, men vet ikke hvem. Og jeg mente de er på god vei til å gå konk igjen... Nok om det... Pixelimp driver å mekker et nytt design, som jeg har fallt for! (uansett hva dere sier cfenzo og SirIce) Lenke til kommentar
Crack Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 (endret) ==== Slettet ==== Endret 24. mai 2006 av Crack Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 har du link til designet? Ja, men den får han legge ut selv. Lenke til kommentar
Sigmoideus Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 (endret) Lurer på hvor denne tråden ender... Vi trengte visst en slik tråd her inne. Det heter på bondelandet, unnskyld, sandnes Litt hevn fordi noen sa noe stygt om Østlandet i en annen tråd, hint hint Legg hele greia til Fr.stad... EDIT... Må bare si at Sandnes ikke er så ille, på Dolly Dimples på Kvadrat så jobber det ei finfin dame. Håper bare ikke det er søstra til noen her inne NamNam Endret 12. februar 2004 av EndeligFerie Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Ingen av dere som skal ta en tur på Rørosmartnan neste uke, dah? Vet ikke om andre enn folk som bor her og enkelte i trondheim har hørt om rørosmartnan, men jeg gjør et forsøk. Det eneste gøye er eh.. supersalt lakris. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Jeg kan umulig forestille deg snakke nordlandsdialekt til vanlig når jeg tenker over det Mikka. Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Sukk... Skal jeg lese til datakort testen jeg har i morra eller skal jeg forsette med siden min? Hmpf.. jeg har lyst og mekke web men vet jeg burde lese til i morgen... sånn for min egen del liksom... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå