Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Din var kulere enn min :(

 

edit; jeg far holde oppe livslognen min pa at jeg var en av de forste som hadde roterende avatar da. Resten av dere er bare wannabees :p

8853630[/snapback]

 

Jeg hadde roterende avatar i 2004, da HalTan var på høyden med sin goatse-for-you-my-friend-avatar. :)

 

Og ja, jeg vet jeg postet to på rad. Care.

 

:p

8853780[/snapback]

 

Hvor mye sannhet tåler vi? Ønsker vi å vite absolutt alt? "Tar De livsløgnen fra et gjennomsnittsmenneske, tar De lykken fra ham med det samme.

 

:cry:

Endret av Ståle
Lenke til kommentar

Et lite django spørsmål, men kan godt være at dere som kan litt php kan dette også.

 

Kjører igjennom en for løkke på tilsettningsstoffer som er knyttet til et produkt.

 

Bruker nå:

{% for tilsettningsstoff in object.tilsatt.all %}
{{ tilsettningsstoff }}, 
{% endfor %}

 

Edit: Løkken som blir skrevet ut ser slik ut:

 

Konserveringsmiddel (natriumnitritt), antioksydant (askorbinsyre), smaksforsterkelse (natriumglutamat),

 

Finnes det noe måte å ta vekk det siste kommaet på det siste tilsettningsstoffet som blir skrevet ut? Er det også mulig å legge til en "og" før det siste tilsettningsstoffet?

Endret av Garreth
Lenke til kommentar
Les ka eg skriv, Maggie. "IMO".

 

Grunnen til at eg likar mørk bakgrunn på fotobloggar/fotosider er at eg synest bileta får mykje meir fokus på den måten. Av samme grunn som det ofte ser bra ut med ei svart ramme rundt bilete.

8854832[/snapback]

Hvorfor har da alle bildegallerier (IRL, lxm), som jeg har sett, hvite vegger?

Endret av PT
Lenke til kommentar
Les ka eg skriv, Maggie. "IMO".

 

Grunnen til at eg likar mørk bakgrunn på fotobloggar/fotosider er at eg synest bileta får mykje meir fokus på den måten. Av samme grunn som det ofte ser bra ut med ei svart ramme rundt bilete.

8854832[/snapback]

Hvorfor har da alle bildegallerier (IRL, lxm), som jeg har sett, hvite vegger?

8854938[/snapback]

 

Fordi det er dyrt med belysning, og hvite vegger gir ganske fint og diffust lys i rommet. :)

Lenke til kommentar
Jeg har lyst til å kjøpe meg noen visittkort, og lurer på om dere har noen erfaringer å dele.

8854867[/snapback]

Invester et par kr i visittkort, og sørg for at du får skikkelige kort som ikke ser ut som om de er blitt revet ut av en "blokk" - om du skjønner hva jeg mener.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...