Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er Opera virkelig den tregeste nettleseren av FF, IE, Safari og Opera?

Husk at det som er på forsiden bare er for rendring av html. Det er sjelden html-en er det som tar lang tid å rendre. CSS og serlig Javascript tar ofte mye lengre tid og der er Opera mye høyere.

 

Var nok markedskreftene i spill, der ja.

Sikkert derfor webkafeen blir så bra, siden jeg ikke får betalt.

Veldig pent. Men reklame? Liten og grei nok, men ble vi ikke enige om å ikke ha noe reklame på siden?

 

Ståle, kan du begrunne det innlegget ditt litt bedre. Siden du promotorer Opera både i signatur og avatar klarer jeg ikke helt og ta deg seriøst uten argumenter, når du da motsier Apple sine resultater.

Statestikker kan være veldig forskjellige avhengig av hvordan man tester det så ikke ta de for seriøse. Spesielt ikke når de kommer fra Apple.

 

[bilde]

Ohh, the irony!

Kanskje det er en grunn til at den er i beta?
Lenke til kommentar
Er bare noe jeg og Lied har i tankene, à la The Deck. Så er ikke ferdig.

8845355[/snapback]

Ok. Men er alle/de fleste enige. For meg er det helt greit, men husker vi diskuterte om vi skulle ha reklame på siden og vi kom fram til at å ikke ha noen ting var det beste. Dog husker jeg ikke på om vi diskuterte om noe ala "The Deck" var greit eller ikke.

Endret av JonT
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8fx0y6VV
Ja; hvordan blir det med CMS - Sebba, Henkis, Espen?

8842227[/snapback]

 

La meg nå bli ferdig med eksamen på fredag, så kan vi se etter det :p

 

Espen

Lenke til kommentar
Det jeg tenkte på var å ha to slags banner-annonser på siden, som selvfølgelig skal være relevante og ikke estetisk ødeleggende. Men for innloggede brukere så vil kun den lille som ligger der nå syntes.

 

How Ads Really Work

 

Vi har ikke vært i kontakt med noen annonsører enda, så vet ikke hvordan ting vil bli.

8845587[/snapback]

Ordn det heller sånn at det er brukere fra søkemotorer som får se den ekstra annonsen. Det er jo det hele den artikkelen handler om, at brukere fra søkemotorer søker etter relevant stoff og at det ofte kan være en annonse (hvis den er relevant). Dessuten tviler jeg på at så mange av de faste leserne kommer til å være innlogget, selv det kan jo være et fint påskudd for å melde seg inn.

Lenke til kommentar

Tenkte på flere partnere enn bare subsys, så om dere har noen dere tror kan være relevante, så kom med de, på irc, her eller i tråden :)

 

@JonT: Hvordan skal du skille mellom utloggede brukere og folk fra søkemotorer? Må kunne lagres i en cookie så folk slapp å logge seg inn hundre ganger, slik som det er gjort her på diskusjon.no.

Endret av Lovskogen
Lenke til kommentar
Jeg tenkte litt på firmaet jeg og Hein jobber i, Opera, kanskje Røbbiedeløxe kan høre med Sesam-folka? 8846252[/snapback]

Selv om jeg er veldig glad i Opera og alt det der, så kan det muligens være litt problematisk. Dette skal jo i grunn være en uavhengig side, og om den da reklamerer for en enkelt nettleser blir det kanskje litt feil?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...