Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som har sett nye designet til netshop? sikkert 0ld, men pokker så stygt og buggy

8839819[/snapback]

Det har jeg ikke merka før nå, margin og padding der var skikkelig fucked :p

 

Er det bare meg eller er det mange webshops som er ASP baserte? Syns jeg ser .asp overalt.. :hmm:

Lenke til kommentar
Safari viser ikke Arial her, men en slags Comic Sans med aids.

8839093[/snapback]

 

:lol: Morsomt å høre om Windows-guttenes første møte med anti-alias.

8839514[/snapback]

Antialias har vi Windows-brukere hatt siden 2002, den AAen som Safari viser her bruker tydeligvis "boldify-&-blur"-teknikken. Makan til piss :D

Lenke til kommentar
De som lager netshopene i sandefjor er sikkert bare opplært i asp.

Herregud for et dårlig redesign da! Tenk så mye mer de kunne solgt om de hadde tatt seg i nakken og fått et skikkelig design heller.

8840153[/snapback]

Netshop.no dere prater om? Synes det var ganske friskt for å være en nettbutikk, jeg. Ikke stygt heller, bare noen mindre smarte løsninger.

 

Safari til Win. Buggy, og kan ikke kalles en konkurrent til Fx, tror ikke den kan det når den er ferdig heller. Er det Apples måte å fortelle "ikke kom til Mac, da får du buggy programvare", eller? :p

Lenke til kommentar

Som jeg leste over hos 468 Berea Street "looks like beta is beta again", noe som er bra. Men er ikke helt likt Apple å annonsere noe som skal være "bra", også suger det så hest, rart. Anti-aliasen som Apple bruker er mye mer primitiv enn Microsoft sin, men selv bruker jeg ikke ClearType til Windows.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e

Ståle, kan du begrunne det innlegget ditt litt bedre. Siden du promotorer Opera både i signatur og avatar klarer jeg ikke helt og ta deg seriøst uten argumenter, når du da motsier Apple sine resultater.

Lenke til kommentar
Performance measured in seconds. Testing conducted by Apple in June 2007 on a 2.16GHz Intel Core 2 Duo-based iMac system running Windows XP Professional SP2, configured with 1GB of RAM and an ATI Radeon X1600 with 128MB of VRAM. HTML and JavaScript benchmarks based on VeriTest’s iBench Version 5.0 using default settings. Testing conducted with a beta version of Safari; all other browsers were shipping versions. Performance will vary based on system configuration, network connection, and other factors.

 

Nei... Windows gar ogsa sykt fort pa en ordentlig PC. Men allover tenkte jeg da mest pa.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...