Vindstille Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Noen som vet om statistikk over mest besøkte sider på nett for tiden? 8827952[/snapback] Norske eller utenlandske? De fleste store norske sider har innstallert/satt inn en måler fra Norsk Gallup så de den rangeringen burde være ganske nøyaktig. Alexa skal vel ha ganske greie statistikker? 8828034[/snapback] Nei. Absolutt ikke. Alexa sine målinger er basert på data fra de som bruker Alexia sin toolbar. Det er ytterst få jeg har sett bruke den toolbaren og brukerne som har den representerer absolutt ikke gjennomsnittsbrukeren på de fleste sider. Så de målingene er nok rimelig unøyaktige. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Fått tilbud om å bli kunde i Storebrand, vurdrer det nesten kun pga. websiden deres. Må si den er av de bedre websidene blant bankene i Norge. Liker den veldig (evt. er det fordi jeg er så lei DnB NOR sajten). Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Ingen tabeller Er jo divmania, men det må man regne med på så store sider Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Fantastisk side, i hvert fall til et stort (norsk) selskap å være! De fleste kommersielle sider pleier å være elendige, har aldri helt forstått det. Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 (endret) Storebrand har virkelig blitt bra i det siste. Ingen gebyrer og grei BFU-rente også. Endret 10. juni 2007 av JonT Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Er jo divmania, men det må man regne med på så store sider 8828524[/snapback] Why? Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Ødelegger diskusjonen litt nå, men jeg syntes denne var litt morsom: An Anthropomorphized Brushed Metal Interface Theme Shows Up for the WWDC Preview Build of Mac OS X Leopard Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Arve: Tid/penger-problemet. Å slenge inn et par DIV-elementer gjør alt enklere hvis man ikke kan noe ordentlig (eller ikke vet om). Håper jo at de kan skjerpe seg, for det vil vel egentlig lønne seg med lite, ryddig kode Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Storebrand har virkelig blitt bra i det siste. Ingen gebyrer og grei BFU-rente også.8828592[/snapback] Jupp, men Skandiabanken som har frontet gebyrfrihet i ørten år, har enda finere BSU-rente ...men ikke fullt så fin nettside da kanskje? Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 (endret) Arve: Tid/penger-problemet. Å slenge inn et par DIV-elementer gjør alt enklere hvis man ikke kan noe ordentlig (eller ikke vet om). 8828891[/snapback] Uendig. Det tar ikke noe lengre tid å skrive <ul id="meny"> <li>...</li> </ul> Kontra: <div id="meny"> <ul> <li>...</li> </ul> </div> og fjerne dobbel div ol. Det er vel heller sånn at de faktisk vil spare penger på å gjøre det på den riktige måten. Men de vet vel dessverre ikke bedre. Endret 10. juni 2007 av JonT Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Men de vet vel dessverre ikke bedre.8829817[/snapback] Du skulle bare ha visst. Lenke til kommentar
Garreth Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Men de vet vel dessverre ikke bedre.8829817[/snapback] Du skulle bare ha visst. 8831237[/snapback] Hmm, så de vet bedre, de bare syns det tar mer tid å skrive riktig eller? Subsys.no har fått nytt design. Ser ut som de har gjort litt om på webhotell pakkene sine Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 (endret) Deilig at de nå også har et alternativ for 35 kr/mnd. 50 kr/mnd blir litt dyrt for småsider. Vurderer om jeg skal skaffe meg Sybsys nå. Endret 11. juni 2007 av JonT Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Jeg også tenker på Subsys så jeg får lekt meg litt med Django og RoR, prisen er jo ikke så ille heller, dersom jeg tar det billigste så er det ikke et dyrt leketøy i forhold til enkelte legogreier som broren min har Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Husk bare på at de oppgir pris eks. mva. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Ja jeg oppdaget det, kom frem til at et lokalt dataparty vi har i hjembygda kunne hatt godt av å flytte domenet til en annen host. For da slipper jeg å betale og alle vi admins får leke oss med subsys sine saker Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 (endret) Før måtte jeg skrive kode for at det skulle virke i IE, nå er det FF som har tatt over den rollen. Noen som aner hvorfor FF kludrer til minatyrbildene mine? http://danielforsbakk.com/div/josephine/bilde/dumped Edit: Firefox liker ikke float kombinert med max-width. Bug-en er visstnok fikset i Firefox 3. Endret 11. juni 2007 av dan1el Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Mye bra bilder Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå