Gå til innhold

Webkafeen

Anbefalte innlegg

1. Opera er førti tusen ganger bedre enn IE på _alle_ måter.

2. Ikkje alle BMWer har aluminiumskaroseri ;)

og når du nevner BMW, ny 530D drar som _fanden_. Sykotisk masse kraft i den motoren :w00t:

1. Muligmulig, jeg klarer meg med IE.. :)

2. De fleste, dessuten ruller dem på lettmetallfelger..

Mulig den drar, har ikke kjørt den (enda..;) Men det sitter vel en 3liters V6 diesel på rundt 220 hester elns i den bilen..? Men skulle jeg først brukt så mye på bil (700.000+ ?) hadde jeg nå valgt noe annet.. :yes:

En litt billigere og heller sendt den til Latvia, og AutoModerna..

Endret av Marvil
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
JO det gjør det! Spongetool! :)

Ikke driv vranglære da Arve :|

EDIT: Knappen under fargebøtta, hold inne og velg svampen :)

Oje bakemesterharepus og Arve, bruk de tungvindte metodene :p

likte bedre å gjøre med history brush enn den sponge tools.. den var litt "treig".. :roll:

Lenke til kommentar
masse vas :p

Hihihi - har desverre ikkje kjørt den SJØL (er ikkje 18 enna vettu, og må gå sånn teit kurs før eg kan lærekjøre), men sutte på da seff..

"Kjørt" litt av kvert eg; masse 7-serier, M5, M3, Z3, Z4, X5 ... denslags :w00t:

Haha. Hos oss litt eldre var det bare for far å finne frem nøkkelen på bursdagen.. Ikke noe teite kurs man måtte gjennom..

Gjelder ikke å sitte på..;) Satt faktisk på med en BMW 325 med 170hk originalt (E30, ikke E36 den har 192hk) + noe trimgreier, sattan det gikk rimelig heftig, hadde jeg aldri trodd..

Kan jo skryte en gang til av at jeg har kjørt (skikkelig kjørt, ikke noe barnehagesightseen i passasjersetet) Saab 9-3 Viggen, 2.5 V6 matet med 230 turbohester.. :w00t: Det tok mer eller mindre av.. Finnes jo mange morsomme biler da. Golf II GT Syncro 90 modell (eneste i landet visstnok), småtrim og 4x4 på glatta = morromorro.. :dribble:

Ellers så tar jo Audien vår kaka da.. 100hesteren drar fra de fleste, spesielt Primeraen og Mondeoen til purken.. :blush:. Far skal kjøpe Golf 4 TDi though, det kan bli litt morro, men fan så mye bal. Mor vil ha rett farge, far vil ha lite kilometer og jeg vil ha bilen NÅ! :)

*digge bilsnakking* ;)

Lenke til kommentar
Kun pingler som ikkje har kjørt bil med over 399 hk :w00t:

Edit: å sitte på teller! :green:

Om det teller kan jeg jo ramse opp, men det gidder jeg ei..

Siden onkel kjører kongen (yeah, teh real king) har jeg jo vært en runde i garasjen og cruiset litt i diverse biler.. Det var heftig det du.. :w00t: Husker kongen hadde BMW M3 E36 en gang i tiden som privatbil..

Lurer på om ikke skolebussen min har over 400 hester.. Sitter jo på med den et par ganger i uka..:lol:

Åssen bil har du kjørt som har 400 hester..? Har ikke BMW M5 E39 400 hester i sin motor..? Hm.

Førde har vel en del fine bilbutikker litt utenfor sentrum, mot Skei osv..? BMW har vertfall noen strøkne butikker der..

Lenke til kommentar
Lurer på om ikke skolebussen min har over 400 hester.. Sitter jo på med den et par ganger i uka..:lol:

Åssen bil har du kjørt som har 400 hester..? Har ikke BMW M5 E39 400 hester i sin motor..? Hm.

Førde har vel en del fine bilbutikker litt utenfor sentrum, mot Skei osv..? BMW har vertfall noen strøkne butikker der..

Busser har mindre HK enn du trur, så 400hk er en del sjøl i en buss ;)

Har kjørt (sutte på) i BMW E39 M5 ja..

Du veit sikkert kor langeland er, right?

Iallefall, langs vatnet der var det 50-160 full gass - det drog som F, og motoren laga musikk! :w00t:

www.biltreff.no <= fadern jobber der, derfor har /me kjørt litt forskjellig :w00t:

Endret av arve87
Lenke til kommentar
Busser har mindre HK enn du trur, så 400hk er en del sjøl i en buss ;)

Har kjørt (sutte på) i BMW E39 M5 ja..

Du veit sikkert kor langeland er, right?

Iallefall, langs vatnet der var det 50-160 full gass - det drog som F, og motoren laga musikk! :w00t:

www.biltreff.no <= fadern jobber der, derfor har /me kjørt litt forskjellig :w00t:

Haha, tenkte det var en BMW M5 ja..:)

Haha, nice pappan din jobber på den butikken jeg mente med at BMW hadde en strøken butikk der..:lol:

Skal si ifra neste gang jeg er innom at jeg kjenner sønnen din og han sa jeg kunne prøve litt div her inne.. :p Om han sier nei sier jeg at jeg har svart på hvitt at sønnen din har hatt 160 i en BMW herfra.. :w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...