Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tror vår var litt kravstor og krevde 200 kroner i timen, men lurer litt på om hun bare var litt hobbypolsk.

Det utgår lett for min del å stå å vaske i 30 varmegrader, i tillegg til at jeg bidrar til integrering av minoritetsgruppene i samfunnet.

8818647[/snapback]

Du er en helt og bør hylles. :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217

Hæppi børtdej, Hein!

 

 

Men har et spørsmål til alle w-designere:

Når dere lager en side , tar dere utgangspunkt i en annen side / fysiske ting?

Lenke til kommentar
Men har et spørsmål til alle w-designere:

Når dere lager en side , tar dere utgangspunkt i en annen side / fysiske ting?

8821201[/snapback]

 

Når det gjelder kode har jeg opparbeidet meg en mengde snippets som gjør jobben veldig mye enklere. Hver gang jeg kommer over ting/kode jeg kan komme til å ha bruk for ved en senere anledning lager jeg en så generell snippet som mulig.

 

Visuelt sett varierer det. Noen ganger blir man inspirert av noe annet man ser, og jobber videre ut i fra det. Andre ganger begynner man helt på blanke ark…

 

 

Noen som har tatt i bruk CS3? Var på seminar på fredag om CS3 for trykk og web, og deler av det så jo veldig spennende ut. Har aldri brukt fireworks før, men slik som det er lagt opp nå — som en del av CS3-pakka — ser det ut til å være et svært nyttig verktøy for å gjøre jobben med presentasjon av webskisser til kunder _svært_ enkel.

Lenke til kommentar

Innen jrg så denne tekst pboksen biste jeg ikke lenger hva jeg skulle si, regner med det har med d\web å gjre. LOOK, NNO HANDSA!

 

Jonne hardt med css oppgacen jeg har fått av et fimrma som kanskje ivil ansette meg til hlsten. Bare sove og bade littt ilmorgen tidlig. jar ingen ,mat heller egentlig.

Lenke til kommentar
Innen jrg så denne tekst pboksen biste jeg ikke lenger hva jeg skulle si, regner med det har med d\web å gjre. LOOK, NNO HANDSA!

 

Jonne hardt med css oppgacen jeg har fått av et fimrma som kanskje ivil ansette meg til hlsten. Bare sove og bade littt ilmorgen tidlig. jar ingen ,mat heller egentlig.

8823567[/snapback]

 

lolalkohol

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...