Jesper Karsrud Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Hein lurer på om det blir WDS-kollektiv i Oslo til høsten? 8799214[/snapback] Den tanken døde vel for en stind siden, da diverse folk (nevner ikke navn) ikke skulle flytte til Oslo likevel. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8fx0y6VV Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Hein lurer på om det blir WDS-kollektiv i Oslo til høsten? 8799214[/snapback] Den tanken døde vel for en stind siden, da diverse folk (nevner ikke navn) ikke skulle flytte til Oslo likevel. 8800750[/snapback] Jeg har ihvertfall ikke fått meg en plass å bo i Oslo enda, så dette er jo ett alternativ. Espen Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 (endret) @Jesper: Dere har jo deg, Sebba, Larve og Lesben Grindhaug da. Happy foursome. Endret 6. juni 2007 av Lovskogen Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Tja, Arve har vel funnet seg leilighet allerede, samme gjelder Sebba. Tviler på at han flytter ut med det første... Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Dere kan jo lage en plan i mens, da. Trenger ikke være nå til høsten. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Hein lurer på om det blir WDS-kollektiv i Oslo til høsten? 37s: What's your cookbook? 8799214[/snapback] Hvorfor skulle hein bry seg om det? Han har jo funnet seg en tøs og slått seg til ro! Skal jeg flytte blir det nok med ei venninde Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Vanskelig å finne venninder tror jeg, da må du over til Danmark. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Vanskelig å finne venninder tror jeg, da må du over til Danmark. 8801363[/snapback] Shh, ellers får du ikke låne sofaen Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Vet ikke jeg, ser ut som du, Ole Martin og Jesper må sloss om meg. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Vi får se hvem som klarer å skaffe flest tøser(over 18) Men kommer du den 15 eller? Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Over 18 ja, kjipt mot Jibba, da. Tenker jeg planlegger 15-17 jeg, så blir det kro og fotball, og to kvelders øldrikking - høres bra ut? Over til noe annet; noen som har en skrifttype som er SHAPR, jeg skal ha ganske rette linjer, gammel-antikva. Alt jeg har blir ikke så skarpt som jeg skal ha det til. AA står til og med på "Crisp". Irriterende. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Ikke helt dine farger nei... Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Da flytter vi Danielforsbakk.com til Norge igjen . Mitt opphold i USA har vært preget av lang responstid og trege hastigheter. Jeg flytter til Digiplex sitt datasenter i Oslo og kan nåes via den vanlige URLen om snart. Domeneoverføringa er i full gang og jeg har i skrivende øyeblikk godkjent (flere ganger) en overføring vekk fra Dreamhost til "the other side". For deg som bruker vil dette medføre en bedre opplevelse, spesielt med tanke på ping og hastigheter. I tillegg vil alle bildene se mye bedre ut, jeg sparer miljøet (who the fuck really cares?) og verdensfred er på kalenderen. This is Houston, We're glad to have you back. Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 (endret) OOver til noe annet; noen som har en skrifttype som er SHAPR, jeg skal ha ganske rette linjer, gammel-antikva. Alt jeg har blir ikke så skarpt som jeg skal ha det til. AA står til og med på "Crisp". Irriterende. 8801711[/snapback] Rasterize -> Sharpen. Endret 7. juni 2007 av dan1el Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Over til noe annet; noen som har en skrifttype som er SHAPR, jeg skal ha ganske rette linjer, gammel-antikva. Alt jeg har blir ikke så skarpt som jeg skal ha det til. AA står til og med på "Crisp". Irriterende. 8801711[/snapback] How convenient: http://www.veer.com/hear/archive/email.070606.html Lenke til kommentar
sparks Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 (endret) Vet ikke jeg, ser ut som du, Ole Martin og Jesper må sloss om meg. 8801555[/snapback] Jeg trekker tilbudet mitt tilbake. Sofaen må jeg spare i tilfelle jeg tar med en dame hjem som ser bra ut, men som viser seg å være stygg. Da får hun sofaen. Endret 7. juni 2007 av sparks Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Jeg trekker tilbudet mitt tilbake. Sofaen må jeg spare i tilfelle jeg tar med en dame hjem som ser bra ut, men som viser seg å være stygg. Da får hun sofaen. 8802215[/snapback] Du og du for en slagplan, men personlig ville jeg bare kastet hun på dør dersom det viste seg at hun var stygg Kanskje jeg støter på noen av dere under Metallica konserten, ikke forvent at jeg sier noe smart siden jeg sannsynligvis er møkk dritings Lenke til kommentar
KjellSpell Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Jeg trekker tilbudet mitt tilbake. Sofaen må jeg spare i tilfelle jeg tar med en dame hjem som ser bra ut, men som viser seg å være stygg. Da får hun sofaen. 8802215[/snapback] Du og du for en slagplan, men personlig ville jeg bare kastet hun på dør dersom det viste seg at hun var stygg 8802338[/snapback] Det ville sparks og gjort, men han vile bare ikke si det. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Vet ikke jeg, ser ut som du, Ole Martin og Jesper må sloss om meg. 8801555[/snapback] Jeg trekker tilbudet mitt tilbake. Sofaen må jeg spare i tilfelle jeg tar med en dame hjem som ser bra ut, men som viser seg å være stygg. Da får hun sofaen. 8802215[/snapback] Pleier å ha den planen jeg også. Men etter nok øl har det aldri fungert.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå