Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-8fx0y6VV
Hein lurer på om det blir WDS-kollektiv i Oslo til høsten?

8799214[/snapback]

Den tanken døde vel for en stind siden, da diverse folk (nevner ikke navn) ikke skulle flytte til Oslo likevel.

8800750[/snapback]

 

Jeg har ihvertfall ikke fått meg en plass å bo i Oslo enda, så dette er jo ett alternativ.

 

Espen

Lenke til kommentar

Over 18 ja, kjipt mot Jibba, da. Tenker jeg planlegger 15-17 jeg, så blir det kro og fotball, og to kvelders øldrikking - høres bra ut?

 

Over til noe annet; noen som har en skrifttype som er SHAPR, jeg skal ha ganske rette linjer, gammel-antikva. Alt jeg har blir ikke så skarpt som jeg skal ha det til. AA står til og med på "Crisp". Irriterende.

post-82796-1181170531_thumb.png

Lenke til kommentar

Da flytter vi Danielforsbakk.com til Norge igjen :). Mitt opphold i USA har vært preget av lang responstid og trege hastigheter. Jeg flytter til Digiplex sitt datasenter i Oslo og kan nåes via den vanlige URLen om snart.

 

Domeneoverføringa er i full gang og jeg har i skrivende øyeblikk godkjent (flere ganger) en overføring vekk fra Dreamhost til "the other side".

 

For deg som bruker vil dette medføre en bedre opplevelse, spesielt med tanke på ping og hastigheter. I tillegg vil alle bildene se mye bedre ut, jeg sparer miljøet (who the fuck really cares?) og verdensfred er på kalenderen.

 

 

This is Houston, We're glad to have you back.

Lenke til kommentar
OOver til noe annet; noen som har en skrifttype som er SHAPR, jeg skal ha ganske rette linjer, gammel-antikva. Alt jeg har blir ikke så skarpt som jeg skal ha det til. AA står til og med på "Crisp". Irriterende.

8801711[/snapback]

Rasterize -> Sharpen. :innocent:

Endret av dan1el
Lenke til kommentar
Vet ikke jeg, ser ut som du, Ole Martin og Jesper må sloss om meg.

8801555[/snapback]

 

Jeg trekker tilbudet mitt tilbake. Sofaen må jeg spare i tilfelle jeg tar med en dame hjem som ser bra ut, men som viser seg å være stygg. Da får hun sofaen.

Endret av sparks
Lenke til kommentar
Jeg trekker tilbudet mitt tilbake. Sofaen må jeg spare i tilfelle jeg tar med en dame hjem som ser bra ut, men som viser seg å være stygg. Da får hun sofaen.

8802215[/snapback]

Du og du for en slagplan, men personlig ville jeg bare kastet hun på dør dersom det viste seg at hun var stygg :wee:

 

Kanskje jeg støter på noen av dere under Metallica konserten, ikke forvent at jeg sier noe smart siden jeg sannsynligvis er møkk dritings

Lenke til kommentar
Jeg trekker tilbudet mitt tilbake. Sofaen må jeg spare i tilfelle jeg tar med en dame hjem som ser bra ut, men som viser seg å være stygg. Da får hun sofaen.

8802215[/snapback]

Du og du for en slagplan, men personlig ville jeg bare kastet hun på dør dersom det viste seg at hun var stygg :wee:

8802338[/snapback]

 

Det ville sparks og gjort, men han vile bare ikke si det. :wee:

Lenke til kommentar
Vet ikke jeg, ser ut som du, Ole Martin og Jesper må sloss om meg.

8801555[/snapback]

 

Jeg trekker tilbudet mitt tilbake. Sofaen må jeg spare i tilfelle jeg tar med en dame hjem som ser bra ut, men som viser seg å være stygg. Da får hun sofaen.

8802215[/snapback]

Pleier å ha den planen jeg også. Men etter nok øl har det aldri fungert.. :blush:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...