Gå til innhold

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er sant at det er noen nye typer brukere Facebook har fått inn i miljøet rundt sosiale nettsider, sånn som lærern min og generelt eldre folk. Grunnen til dette tror jeg kommer av at Facebook er mer nøytralt i forhold til MySpace/Blink/Nettby, som virker mer ungdomsfokusert. En annen grunn er jo at Facebook har tatt av i Norge, vet ikke om dette gjelder andre land - at læreren din henger på Facebook.

Lenke til kommentar

Terskelen for at folk legger ut bilder av seg selv og i det hele tatt registrerer seg på et sosialt nettverk på Internett er jo blitt mye lavere her hjemme etter at Facebook kom. Kjenner mange personer som aldri tidligere har lagt ut verken sitt navn eller personbilde på nettet.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e

Da sitter jeg på værandaen - med et kaldt glass cola, Petterøes 3, og min splitter nye svarte MacBook :love:

Lenke til kommentar
Er det mulig å tvinge nettleseren til å lese en side i ISO-8859-1 charsett i stede for UTF-8?

8794120[/snapback]

Du har vel forsåvidt fått haugevis av svar allerde, men om du føler for å lokalt overstyre det charsettet som nettleseren bruker, er dette også fullt mulig. Se på bilder i denne tråden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...