Håvard Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 (endret) Er det mulig å tvinge nettleseren til å lese en side i ISO-8859-1 charsett i stede for UTF-8? 8794120[/snapback] Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor PHP: PHP <?php header('Content-Type: text/html; charset=ISO-8859-1'); ?> HTML <html> <head> <meta http-equiv="Content-Type" content=" text/html; charset=ISO-8859-1"> <!-- ..... -> </head> <!-- .... -> </html> 8794526[/snapback] Takk takk Endret 6. juni 2007 av Hrisebro Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Digga måten dei ordna bakgrunnsbilda på (http://sp.ask.com/i/h/sprite/b.png) Whoppee, det var faktisk en genial måte å gjøre det på. *notere til senere bruk* Loomzy: Eg las innlegget av mr.Shea. Merkeleg nok har eg ikkje installert Wordpress på denne kontoen, ei heller har eg nokon slags form for PHP på heile fourmargins (trur eg). Det kommer vel etterhvert fram i kommentarene at det ikke er WP sin feil, men heller at det rett og slett er alle index.*-filer som er blitt endret. Ikke helt ulikt det jeg opplevde på TJC for en stund siden, da alle index/main/default.*-filer ble overskrevet for å vise en "HAXORED BY ***"-melding. I dette tilfellet er de bare endret til å inkludere spamlinker nederst i dokumentet. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Digga måten dei ordna bakgrunnsbilda på (http://sp.ask.com/i/h/sprite/b.png) Whoppee, det var faktisk en genial måte å gjøre det på. *notere til senere bruk* 8796182[/snapback] Kult! Men så litt tungvindt ut? Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 (endret) Må nok PixelTrixxe litt ja. BBC: Epilepsy fears over 2012 footage Coudal Partners: London Broil Endret 6. juni 2007 av Lovskogen Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Ja Da var endelig brukeren min reaktivert etter litt trøbbel av mailskifte Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Flags, with clients comments (Flash) Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Lovskogen, den likte jeg.. *designe flagg* Lenke til kommentar
Svinat Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Morsomt, skal legges til i favorittene mine nå. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 (endret) Alternativ 2, definitivt. Enklere å håndtere, og du slipper _mye_ lastetid (tenk totalt, ikke per bruker. dobling av lastetid per bruker er halvering av total kapasitet). Dessuten regner jeg med at du ikke bare bruker enkle replace-regler for å håndtere dette. Hva skjer hvis f.eks. noen bare bruker "[ O]" uten å lukke den igjen? Hele layouten din blir ødelagt. Og om noen bare bruker [ BILDE]-taggen uten å bruke tilhørende slutt-tag, sitter du igjen med et gapende stort XSS-hull. 8793317[/snapback] Ingenting publiseres før det har blitt behandlet og godkjent manuelt av noen med administrative rettigheter. Per i dag legges det meste av koder inn manuelt i ettertid, fordi lesere som poster omtaler ikke skjønner HTML. Så bygger filteret for å lette arbeidet noe, og la brukerne selv stå for kodene så langt det lar seg gjøre. Derfor er ikke de tinga så nøye. Men kommer selvsagt til å ta høyde for flere ting i filteret enn det korte eksempelet. Endret 6. juni 2007 av neitakk Lenke til kommentar
KjellSpell Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Ja Da var endelig brukeren min reaktivert etter litt trøbbel av mailskifte 8796464[/snapback] Velkommen tilbake... Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Ja Da var endelig brukeren min reaktivert etter litt trøbbel av mailskifte 8796464[/snapback] Gjett om vi har savnet deg Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Gjett om vi har savnet deg Haha! Hyggelig velkomst du...lol *Like I care* Så hva diskuteres i kafeen i disse dager? Har ikke vært her på en stund og orker ikke lese hehe Lenke til kommentar
KjellSpell Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Vi har diskutert Webkafeen i pdf format... (Og ja det er fakta) Ellers er det bare til å lese. Har ikke vert serlig liv spør du meg. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Ingen som gidder å dra i gang noen diskusjoner rundt feed-linkene mine, virker ikke som om dere leser de. Lenke til kommentar
KjellSpell Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Skal legge de til når jeg får tid. Så kansje du får noen kommentarer da. Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Ingen som gidder å dra i gang noen diskusjoner rundt feed-linkene mine, virker ikke som om dere leser de. 8797007[/snapback] Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Har ikke vært her på en stund og orker ikke lese hehe He-he-he-hehehehe-hehehe-he. Lenke til kommentar
KjellSpell Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Mangler bare litt "lol" og nå, så har vi det. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Djeesh, målestokken viser 33 grader i skyggen. Djeesh. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå