Gå til innhold

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Såg greitt ut det der sparks ;)

FuLu er ikke noe flink å svare på PM.....  :ermm:

Hmm, #¤¤& popup blocker :D haha skal lese den nå :blush:

når du nevner popupblocker;

Popupblokkeren som er innebygd i opera blokker kun dei popupane du ikkje vil ha. Popups som er "nødvendige" kommer opp :w00t:

En av opera sine gennniale sider :w00t:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
*mekke nytt design til jorgis.com*

*fundere over logo*

Hva sier dere til en stor, fancy "J" som logo? Evt. small-caps?

Tenker forresten på grønn farge.

Sett i gang, alt kan bli bra.

forresten vil eg sitere meg sjøl først:

/me har herved copyright på alle farger fra og med #000000 til og med #FFFFFF

:w00t::woot::w00t::woot:

Endret av arve87
Lenke til kommentar
Såg greitt ut det der sparks ;)

FuLu er ikke noe flink å svare på PM.....  :ermm:

Hmm, #¤¤& popup blocker :D haha skal lese den nå :blush:

når du nevner popupblocker;

Popupblokkeren som er innebygd i opera blokker kun dei popupane du ikkje vil ha. Popups som er "nødvendige" kommer opp :w00t:

En av opera sine gennniale sider :w00t:

Ergo må du legge til de pop-upene du ikke vil ha..?

Jeg har en meget fin pop-up killer, og tar ikke spes mye stress å holde nede Ctrl for å disable den ene pop-upen jeg trenger..

Klarer meg fint med IE og en Meaya Pop-Up-Killer, Opera har jo reklame også da.. :angry: Tar den ikke mere resurser også da..? Skjønner ikke helt denne anti-M$-tingen, ikke alt som er like logisk av det..

Lenke til kommentar
/me fant en ganske fin grønnfarge: 39AA4C

Trur du skal jobbe litt for å få noke kult utav den der jah :w00t:

Marvil: nei - må ikkje legge til noke som helst. "Open requested popups only" er en kjekk funksjon - og den gjør jobben sin perfekt! :w00t:

*** Opera krever mindre ressurser enn IE ;)

Lenke til kommentar

Marvil: nei - må ikkje legge til noke som helst. "Open requested popups only" er en kjekk funksjon - og den gjør jobben sin perfekt! :w00t:

Jaja, men da er det greit da. Da slo min teori feil.. :blush:

Men reklame har den..! HAH! :w00t:

Lenke til kommentar

Jaja, men da er det greit da. Da slo min teori feil.. :blush:

Men reklame har den..! HAH! :w00t:

Ja når du bruker gratisversjonen så får du en liten reklamebanner øverst i et hjørne - den plager meg NULL.

Uansett, du kan jo kjøpe opera lisens da, så slipper du reklamen + at du støtter et norsk selskap i stor framgang ;)

Lenke til kommentar
Ja når du bruker gratisversjonen så får du en liten reklamebanner øverst i et hjørne - den plager meg NULL.

Uansett, du kan jo kjøpe opera lisens da, så slipper du reklamen + at du støtter et norsk selskap i stor framgang ;)

Pøh. Reklame er reklame. Gidder ikke sitte å se på den hele tiden. Hadde blitt gal om jeg skulle sett på den MSN reklamen hver gang jeg var på nettet.. :ermm:

Gidder ei kjøpe meg lisens for et program som fungerer like godt og som er innebygd på maskina..

Det finnes mange måter å støtte norske firma i framgang, for eksempel ved å kjøpe BMW, men det betyr ikke at jeg gjør det.. ;)

(BMW bruker norsk aluminium, lokalprodusert faktisk..)

Lenke til kommentar

Pøh. Reklame er reklame. Gidder ikke sitte å se på den hele tiden. Hadde blitt gal om jeg skulle sett på den MSN reklamen hver gang jeg var på nettet.. :ermm:

Gidder ei kjøpe meg lisens for et program som fungerer like godt og som er innebygd på maskina..

Det finnes mange måter å støtte norske firma i framgang, for eksempel ved å kjøpe BMW, men det betyr ikke at jeg gjør det.. ;)

(BMW bruker norsk aluminium, lokalprodusert faktisk..)

1. Opera er førti tusen ganger bedre enn IE på _alle_ måter.

2. Ikkje alle BMWer har aluminiumskaroseri ;)

og når du nevner BMW, ny 530D drar som _fanden_. Sykotisk masse kraft i den motoren :w00t:

Lenke til kommentar
sikkert rett sted å spørre.-. hvordan lager man bare gråtoner på et valgt sted.. uten å endre fra rgb til gråtone? (skal ha et bilde der noe er farge og noe er gråntoner.. noe ala tvnorge reklamene liksom)

Marker området du vil forandre - image - adjustments - desaturate (ctrl+shift+u)

Lenke til kommentar
sikkert rett sted å spørre.-.  hvordan lager man bare gråtoner på et valgt sted.. uten å endre fra rgb til gråtone? (skal ha et bilde der noe er farge og noe er gråntoner.. noe ala tvnorge reklamene liksom)

Marker området du vil forandre - image - adjustments - desaturate (ctrl+shift+u)

rask på svar knappen her..

takker og bukker :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...