Arve Systad Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Såg greitt ut det der sparks FuLu er ikke noe flink å svare på PM..... Hmm, #¤¤& popup blocker haha skal lese den nå når du nevner popupblocker; Popupblokkeren som er innebygd i opera blokker kun dei popupane du ikkje vil ha. Popups som er "nødvendige" kommer opp En av opera sine gennniale sider Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 *mekke nytt design til jorgis.com* *fundere over logo* Hva sier dere til en stor, fancy "J" som logo? Evt. small-caps? Tenker forresten på grønn farge. Lenke til kommentar
PT Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 http://www.sparks.se/Designs/mini/ Den har jeg ikke sett Stilig den, selv om skriften i "header" godt kunne vært en annen Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 (endret) *mekke nytt design til jorgis.com* *fundere over logo* Hva sier dere til en stor, fancy "J" som logo? Evt. small-caps? Tenker forresten på grønn farge. Sett i gang, alt kan bli bra. forresten vil eg sitere meg sjøl først: /me har herved copyright på alle farger fra og med #000000 til og med #FFFFFF Endret 9. mars 2004 av arve87 Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Da tar jeg copyright på å puste! Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Da tar jeg copyright på å puste! Har du noke bevis for at eg faktisk puster? Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Da tar jeg copyright på å puste! Har du noke bevis for at eg faktisk puster? Greit nok, hvis du sender meg et bilde av deg i respirator... Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 /me fant en ganske fin grønnfarge: 39AA4C Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Her lagger det... Men.. Ka du tro? http://www.sparks.se/Designs/mini/ Ny bakgrunn, noe mer nostalgisk som passer til fonten på overskriften for den var digg. Prøv et bilde i sepia av en åker med noen trær eller lignende. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Såg greitt ut det der sparks FuLu er ikke noe flink å svare på PM..... Hmm, #¤¤& popup blocker haha skal lese den nå når du nevner popupblocker; Popupblokkeren som er innebygd i opera blokker kun dei popupane du ikkje vil ha. Popups som er "nødvendige" kommer opp En av opera sine gennniale sider Ergo må du legge til de pop-upene du ikke vil ha..? Jeg har en meget fin pop-up killer, og tar ikke spes mye stress å holde nede Ctrl for å disable den ene pop-upen jeg trenger.. Klarer meg fint med IE og en Meaya Pop-Up-Killer, Opera har jo reklame også da.. Tar den ikke mere resurser også da..? Skjønner ikke helt denne anti-M$-tingen, ikke alt som er like logisk av det.. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 /me fant en ganske fin grønnfarge: 39AA4C Trur du skal jobbe litt for å få noke kult utav den der jah Marvil: nei - må ikkje legge til noke som helst. "Open requested popups only" er en kjekk funksjon - og den gjør jobben sin perfekt! *** Opera krever mindre ressurser enn IE Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 /me fant en ganske fin grønnfarge: 39AA4C Trur du skal jobbe litt for å få noke kult utav den der jah Marvil: nei - må ikkje legge til noke som helst. "Open requested popups only" er en kjekk funksjon - og den gjør jobben sin perfekt! *** Opera krever mindre ressurser enn IE Jaja, men da er det greit da. Da slo min teori feil.. Men reklame har den..! HAH! Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 /me fant en ganske fin grønnfarge: 39AA4C Trur du skal jobbe litt for å få noke kult utav den der jah Marvil: nei - må ikkje legge til noke som helst. "Open requested popups only" er en kjekk funksjon - og den gjør jobben sin perfekt! *** Opera krever mindre ressurser enn IE Jaja, men da er det greit da. Da slo min teori feil.. Men reklame har den..! HAH! Ja når du bruker gratisversjonen så får du en liten reklamebanner øverst i et hjørne - den plager meg NULL. Uansett, du kan jo kjøpe opera lisens da, så slipper du reklamen + at du støtter et norsk selskap i stor framgang Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Ja når du bruker gratisversjonen så får du en liten reklamebanner øverst i et hjørne - den plager meg NULL. Uansett, du kan jo kjøpe opera lisens da, så slipper du reklamen + at du støtter et norsk selskap i stor framgang Pøh. Reklame er reklame. Gidder ikke sitte å se på den hele tiden. Hadde blitt gal om jeg skulle sett på den MSN reklamen hver gang jeg var på nettet.. Gidder ei kjøpe meg lisens for et program som fungerer like godt og som er innebygd på maskina.. Det finnes mange måter å støtte norske firma i framgang, for eksempel ved å kjøpe BMW, men det betyr ikke at jeg gjør det.. (BMW bruker norsk aluminium, lokalprodusert faktisk..) Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Ja når du bruker gratisversjonen så får du en liten reklamebanner øverst i et hjørne - den plager meg NULL. Uansett, du kan jo kjøpe opera lisens da, så slipper du reklamen + at du støtter et norsk selskap i stor framgang Pøh. Reklame er reklame. Gidder ikke sitte å se på den hele tiden. Hadde blitt gal om jeg skulle sett på den MSN reklamen hver gang jeg var på nettet.. Gidder ei kjøpe meg lisens for et program som fungerer like godt og som er innebygd på maskina.. Det finnes mange måter å støtte norske firma i framgang, for eksempel ved å kjøpe BMW, men det betyr ikke at jeg gjør det.. (BMW bruker norsk aluminium, lokalprodusert faktisk..) 1. Opera er førti tusen ganger bedre enn IE på _alle_ måter. 2. Ikkje alle BMWer har aluminiumskaroseri og når du nevner BMW, ny 530D drar som _fanden_. Sykotisk masse kraft i den motoren Lenke til kommentar
diversity Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 sikkert rett sted å spørre.-. hvordan lager man bare gråtoner på et valgt sted.. uten å endre fra rgb til gråtone? (skal ha et bilde der noe er farge og noe er gråntoner.. noe ala tvnorge reklamene liksom) Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 sikkert rett sted å spørre.-. hvordan lager man bare gråtoner på et valgt sted.. uten å endre fra rgb til gråtone? (skal ha et bilde der noe er farge og noe er gråntoner.. noe ala tvnorge reklamene liksom) Marker området du vil forandre - image - adjustments - desaturate (ctrl+shift+u) Lenke til kommentar
diversity Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 sikkert rett sted å spørre.-. hvordan lager man bare gråtoner på et valgt sted.. uten å endre fra rgb til gråtone? (skal ha et bilde der noe er farge og noe er gråntoner.. noe ala tvnorge reklamene liksom) Marker området du vil forandre - image - adjustments - desaturate (ctrl+shift+u) rask på svar knappen her.. takker og bukker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå