Cucum(r) Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Ny MovableType, gitt: http://www.movabletype.com/mt4/ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Det så ihvertfall pent ut. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Jeg holder på å teste det, men det var mange filer som tok lang tid å laste opp ^^ Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Bra Thomas! Da er det meg, deg, Jesper, Ole Martin - også må vi få Daniel til å garantere seg selv. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Hva med Heinz ? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Nei, kan ikke til Oslo den sekstende... Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Vi må få til lag, jeg har ikke spilt fotball siden idrettsdagen i VK2, som var midt i russetiden Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 (endret) Jamen det blir moro - så kanskje vi kan avslutte dagen med en kald pils ell. EDIT: Apple har oppgradert MacBook Pro, gitt... Og jeg har enda ikke fått min MacBook. Endret 5. juni 2007 av Slettet-df17e Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Ja, en kald pilsning på kvelden hadde jo vært kos Jeg må dimme før jeg får kjøpt meg MacBook og EOS400D, begynner å bli en smule utålmodig nå... Lenke til kommentar
PT Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Jeg kan prøve og skaffe deg en gratis natt på et random Rica Hotell. Hold i hatten, bare. 8785655[/snapback] Seriøst? Kan holde på mange hatter jeg hvis det er det som er om å gjøre Ny MovableType, gitt: http://www.movabletype.com/mt4/ 8786606[/snapback] Ser pent ut i alle fall.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Når dimmer du da, Jesper ? Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 (endret) 1. august eller noe sånt, tenker jeg Edit: Alt kommer an på når jeg får innvilget førtidsdimmisjon. Endret 5. juni 2007 av Jesper Karsrud Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Jeg kan prøve og skaffe deg en gratis natt på et random Rica Hotell. Hold i hatten, bare. 8785655[/snapback] Seriøst? Kan holde på mange hatter jeg hvis det er det som er om å gjøre 8788374[/snapback] Dessverre, de voucher'ene kan ikke overdras andre. Lenke til kommentar
PT Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Kjipern. Men du skal ha takk for forsøket i alle fall Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Utfordringa er å laste inn det bildet som er i URLen. Må vel kanskje bruke PHP for å hente inn ID-en og lage et script som viser det relevante bildet. Hmm.. kanskje jeg klarer det. Og to timer senere er det i BOKS!! http://www.danielforsbakk.com/div/stripes/#4.jpg Har fått mye hjelp på veien, men likevel :----) 8785447[/snapback] Flott arbeid, hva med mulighet for flere mapper i ett album? Og kommer du til å offentligjøre kode slik at andre kan ta det i bruk? Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Utfordringa er å laste inn det bildet som er i URLen. Må vel kanskje bruke PHP for å hente inn ID-en og lage et script som viser det relevante bildet. Hmm.. kanskje jeg klarer det. Og to timer senere er det i BOKS!! http://www.danielforsbakk.com/div/stripes/#4.jpg Har fått mye hjelp på veien, men likevel :----) 8785447[/snapback] Flott arbeid, hva med mulighet for flere mapper i ett album? Og kommer du til å offentligjøre kode slik at andre kan ta det i bruk? 8788649[/snapback] GPL? Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 MyFonts Newsletter: Distinguished Characters Digital Web: APIs and Mashups For The Rest Of Us Graphic Define: On Staying Creative Graphic Define: Networking Is Not Schmoozing Graphic Define: The customer is always right.. Lenke til kommentar
aVertigo Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Fine artikler Lovskogen, interessant lesning Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 (endret) Det har nå gått opp for meg - siden jeg holder på å starte opp for meg selv - at det er på tide og få opp en ordentlig side til webcore.no. Så det kan jo bli spennende med mine geniale design-ferdigheter Endret 5. juni 2007 av Slettet-df17e Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Hvorfor i h*#%!te må man ha med slektsnavn i første ledd i navn på enkeltpersonforetak? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå