Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
MacBook = overpriset :) De er pene, men de er dyre, i hvert fall sett i forhold til hardware. Men gratulerer!

8783684[/snapback]

 

Tøys og fanteri. Har prøvd å specce ulike Dell-maskiner til samme specs som den mellomste MacBooken, og alle har kostet minst 2000kr mer. :)

 

Og ja, til studiestart blir det MacBook m/2GB RAM på meg. :)

Endret av jorgis
Lenke til kommentar
Very 2.0 indeed. I liek. Eneste jeg ikke likte var active-borderen (if you knows what I means, se screenshot) som ligger rundt linkene når man klikker på de. Det så litt nasty ut:

8785351[/snapback]

Den er veldig nasty ja. Men due teh nature of ze hovers så må den bli sånn. Går det ikke an å skru av den active-borderen med en supertrooper -moz-disable-fairyfux-crap-css-egenskap?

Lenke til kommentar
Den er veldig nasty ja. Men due teh nature of ze hovers så må den bli sånn. Går det ikke an å skru av den active-borderen med en supertrooper -moz-disable-fairyfux-crap-css-egenskap?8785377[/snapback]

a:active
{
/* I hate dotted links - http://sonspring.com/journal/removing-dotted-links */
outline: none;
}

Men jeg har aldri sjekket om det faktisk fungerer i Fx :p

Endret av PT
Lenke til kommentar

flott sak, men fungerer sjokkerende ikke med JS avskudd. :p

Men det som hadde vært greit var om url'en faktisk pekte til side med bilde i stort, slik at man kan oppgi URL til ett spesifikt bilde via msn/mail/forum osv...

 

Alltid kjedelig med websider det ikke går ann å få URL'er fra. Hater det. Noen her som kjenner gutta bak hybel.no btw? De burde fått pryl!

Lenke til kommentar
flott sak, men fungerer sjokkerende ikke med JS avskudd. :p

Men det som hadde vært greit var om url'en faktisk pekte til side med bilde i stort, slik at man kan oppgi URL til ett spesifikt bilde via msn/mail/forum osv...

 

Alltid kjedelig med websider det ikke går ann å få URL'er fra. Hater det. Noen her som kjenner gutta bak hybel.no btw? De burde fått pryl!

8785431[/snapback]

Samme gjelder DinPris.no... GRUSOMT.

 

Når det gjelder peking til enkeltbilder, så blir det litt vanskelig. Det er et kompromiss for å unngå relasting av siden.

Lenke til kommentar
Sett hvordan gamer.no har løst det?

http://gamer.no/product.php?productId=5038...d=318217#318214

 

Gidder ikke sette meg inn i det nå, men det er i alle fall ankeret som bli endret i linken.

8785442[/snapback]

Utfordringa er å laste inn det bildet som er i URLen. Må vel kanskje bruke PHP for å hente inn ID-en og lage et script som viser det relevante bildet. Hmm.. kanskje jeg klarer det.

 

Og to timer senere er det i BOKS!!

 

http://www.danielforsbakk.com/div/stripes/#4.jpg

 

Har fått mye hjelp på veien, men likevel :----)

Endret av dan1el
Lenke til kommentar
Marvil: Ja, drømmen er å redesigne Aftenposten.no.

8784172[/snapback]

 

Dersom du klarer å lage den ferdig, skal jeg sørge for at noen høyt oppe i Aftenposten Multimedia får tilsendt skissen din.

 

Når vi først snakker om kræsjing.. Jeg trenger et sted å bo under Metallica-konserten sånn omtrentlig 10-12 juli. Noen interesserte? :p

8784820[/snapback]

 

Jeg kan prøve og skaffe deg en gratis natt på et random Rica Hotell. Hold i hatten, bare.

 

Robbie: Du er sån juss man:

Vi fikk beskjed idag om at de har endret helt på arbeidsrutinene våre som gjør at vi nå må tømme penger fra cashguard og derfor bli på jobb over en time ekstra hver kveld. Har de lov til å endre arbeidstiden vår såpass uten å si ifra?

Har seff 3 måneders oppsigelse også, så kan ikke bare si opp :(

8784888[/snapback]

 

I utgangspunktet nei. Men det var litt tynt med informasjon til å kunne gi et bedre svar, egentlig.

Lenke til kommentar
Marvil: Ja, drømmen er å redesigne Aftenposten.no.

8784172[/snapback]

 

Dersom du klarer å lage den ferdig, skal jeg sørge for at noen høyt oppe i Aftenposten Multimedia får tilsendt skissen din.

8785655[/snapback]

Jess, jeg skal huske på det, lukter ferieprosjekt :)

Det jeg først må finne ut er hva slags reklame de ha på siden..

 

 

12224olympicgschpunken.gif

Endret av Lovskogen
Lenke til kommentar
Robbie: Du er sån juss man:

Vi fikk beskjed idag om at de har endret helt på arbeidsrutinene våre som gjør at vi nå må tømme penger fra cashguard og derfor bli på jobb over en time ekstra hver kveld. Har de lov til å endre arbeidstiden vår såpass uten å si ifra?

Har seff 3 måneders oppsigelse også, så kan ikke bare si opp :(

8784888[/snapback]

 

I utgangspunktet nei. Men det var litt tynt med informasjon til å kunne gi et bedre svar, egentlig.

8785655[/snapback]

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=776936

Står mer info her.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...