Steinmann Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 (endret) Haha, bor jo med en kar da! Ække så lett. Du får bo hos jesper! -- https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=776936 Link til tråd om den saken på jobben! Endret 4. juni 2007 av Steinmann Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 (endret) MacBook = overpriset De er pene, men de er dyre, i hvert fall sett i forhold til hardware. Men gratulerer! 8783684[/snapback] Tøys og fanteri. Har prøvd å specce ulike Dell-maskiner til samme specs som den mellomste MacBooken, og alle har kostet minst 2000kr mer. Og ja, til studiestart blir det MacBook m/2GB RAM på meg. Endret 4. juni 2007 av jorgis Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 I PRESENT. A PROJECT CODENAMED...... SUPERGALLERIETWEB20ZETABETAALFAROMEO -----» CLICKEN ZIE HIER «----- Giev feedback plz. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Very 2.0 indeed. I liek. Eneste jeg ikke likte var active-borderen (if you knows what I means, se screenshot) som ligger rundt linkene når man klikker på de. Det så litt nasty ut: Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Very 2.0 indeed. I liek. Eneste jeg ikke likte var active-borderen (if you knows what I means, se screenshot) som ligger rundt linkene når man klikker på de. Det så litt nasty ut: 8785351[/snapback] Den er veldig nasty ja. Men due teh nature of ze hovers så må den bli sånn. Går det ikke an å skru av den active-borderen med en supertrooper -moz-disable-fairyfux-crap-css-egenskap? Lenke til kommentar
PT Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 (endret) Den er veldig nasty ja. Men due teh nature of ze hovers så må den bli sånn. Går det ikke an å skru av den active-borderen med en supertrooper -moz-disable-fairyfux-crap-css-egenskap?8785377[/snapback] a:active { /* I hate dotted links - http://sonspring.com/journal/removing-dotted-links */ outline: none; } Men jeg har aldri sjekket om det faktisk fungerer i Fx Endret 4. juni 2007 av PT Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 (endret) Men jeg har aldri sjekket om det faktisk fungerer i Fx 8785403[/snapback] Funket nå ihvertfall hos meg da jeg prøvde det i forrige uke. Endret 4. juni 2007 av IQ Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 flott sak, men fungerer sjokkerende ikke med JS avskudd. Men det som hadde vært greit var om url'en faktisk pekte til side med bilde i stort, slik at man kan oppgi URL til ett spesifikt bilde via msn/mail/forum osv... Alltid kjedelig med websider det ikke går ann å få URL'er fra. Hater det. Noen her som kjenner gutta bak hybel.no btw? De burde fått pryl! Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 flott sak, men fungerer sjokkerende ikke med JS avskudd. Men det som hadde vært greit var om url'en faktisk pekte til side med bilde i stort, slik at man kan oppgi URL til ett spesifikt bilde via msn/mail/forum osv... Alltid kjedelig med websider det ikke går ann å få URL'er fra. Hater det. Noen her som kjenner gutta bak hybel.no btw? De burde fått pryl! 8785431[/snapback] Samme gjelder DinPris.no... GRUSOMT. Når det gjelder peking til enkeltbilder, så blir det litt vanskelig. Det er et kompromiss for å unngå relasting av siden. Lenke til kommentar
PT Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Sett hvordan gamer.no har løst det? http://gamer.no/product.php?productId=5038...d=318217#318214 Gidder ikke sette meg inn i det nå, men det er i alle fall ankeret som bli endret i linken. Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 (endret) Sett hvordan gamer.no har løst det?http://gamer.no/product.php?productId=5038...d=318217#318214 Gidder ikke sette meg inn i det nå, men det er i alle fall ankeret som bli endret i linken. 8785442[/snapback] Utfordringa er å laste inn det bildet som er i URLen. Må vel kanskje bruke PHP for å hente inn ID-en og lage et script som viser det relevante bildet. Hmm.. kanskje jeg klarer det. Og to timer senere er det i BOKS!! http://www.danielforsbakk.com/div/stripes/#4.jpg Har fått mye hjelp på veien, men likevel :----) Endret 5. juni 2007 av dan1el Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Marvil: Ja, drømmen er å redesigne Aftenposten.no.8784172[/snapback] Dersom du klarer å lage den ferdig, skal jeg sørge for at noen høyt oppe i Aftenposten Multimedia får tilsendt skissen din. Når vi først snakker om kræsjing.. Jeg trenger et sted å bo under Metallica-konserten sånn omtrentlig 10-12 juli. Noen interesserte? 8784820[/snapback] Jeg kan prøve og skaffe deg en gratis natt på et random Rica Hotell. Hold i hatten, bare. Robbie: Du er sån juss man:Vi fikk beskjed idag om at de har endret helt på arbeidsrutinene våre som gjør at vi nå må tømme penger fra cashguard og derfor bli på jobb over en time ekstra hver kveld. Har de lov til å endre arbeidstiden vår såpass uten å si ifra? Har seff 3 måneders oppsigelse også, så kan ikke bare si opp 8784888[/snapback] I utgangspunktet nei. Men det var litt tynt med informasjon til å kunne gi et bedre svar, egentlig. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 (endret) Marvil: Ja, drømmen er å redesigne Aftenposten.no.8784172[/snapback] Dersom du klarer å lage den ferdig, skal jeg sørge for at noen høyt oppe i Aftenposten Multimedia får tilsendt skissen din. 8785655[/snapback] Jess, jeg skal huske på det, lukter ferieprosjekt Det jeg først må finne ut er hva slags reklame de må ha på siden.. Endret 5. juni 2007 av Lovskogen Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Robbie: Du er sån juss man:Vi fikk beskjed idag om at de har endret helt på arbeidsrutinene våre som gjør at vi nå må tømme penger fra cashguard og derfor bli på jobb over en time ekstra hver kveld. Har de lov til å endre arbeidstiden vår såpass uten å si ifra? Har seff 3 måneders oppsigelse også, så kan ikke bare si opp 8784888[/snapback] I utgangspunktet nei. Men det var litt tynt med informasjon til å kunne gi et bedre svar, egentlig. 8785655[/snapback] https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=776936 Står mer info her. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Jeg er med veit du, Tor Fotball er jo moro, selvom jeg suger! Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Dette må dokumenteres altså. kafegutta på løkka! Hvem skulle trudd det! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Ja kanskje du stiller opp som kamermann ? Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Er jo somsagt på jobb. Tro meg, skulle gjerne hatt fri. Har klart å bytte så jeg jobber fra halv ett istedenfor 8 da! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå