Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva er den fargeklatten der til?

Håper den er gammel, og ikke ny...

8784066[/snapback]

London 2012, new brand launches, den er helt fersk.

 

Ja, men den er jo helt vanvittig. Kan aldri tenke meg at jeg har bruk for den regla der! Egentlig er jeg bare interessert i hva som fikser margin/padding problemet. 8783913[/snapback]

* { margin: 0; padding: 0; } skal jo fikse det, så problemet ditt ligger nok et annet sted. Vanskelig å si noe uten å se kode, men det visste du vel.

8783992[/snapback]

Hmm, jeg som har gjort noe feil, eller så er det andre elementer som påvirker margin/padding tipper jeg. Kode har jeg ikke tilgjengelig akkurat nå, den ligger på skolen, så hvis jeg husker på det poster jeg den.

 

Er så praktisk å lage websider på skolen som kun funker i IE6(de har faen ikke klart å kjøre oppdatering til IE7 en gang), så blir det masse styr når man har lagt ut siden om at den ikke ser ut i måneskinn i Fx, Opera osv.

Endret av -Kiman-
Lenke til kommentar
Om sider er så dypt nede i et CMS at det kommer til å ta veldig lang tid på å overføre artikler o.l - så må man regne med kostnader.

8784096[/snapback]

Men siden du mener dette er såpass viktig og forsvarlig (både økonomisk og ressursmessig), kan du jo lage en presentasjon som du legger frem for Schibsted, så er du jo sikra jobb og hele pakka.. :)
Lenke til kommentar
Iogmed at det står London 2012 i logoen, regner jeg med at det er noe nytt.. :)8784130[/snapback]
Er det da bare jeg som sliter kraftig med å se at de abstrakte kråketegnene faktisk skal bety noe?

8784145[/snapback]

Tja, lett er det kanskje ikke, men jeg så det uten å vite at det var 2012 London var tildelt.

Hva den minste firkanten i midten gjør er jeg mer usikker på..

 

20

12

 

Om det var pent er en annen sak.

Lenke til kommentar
Hva er den fargeklatten der til?

Håper den er gammel, og ikke ny...

8784066[/snapback]

Iogmed at det står London 2012 i logoen, regner jeg med at det er noe nytt.. :)

 

Edit; Lettere treg.

8784130[/snapback]

Aha, så de fargeklattene skal leses "2012", det var da flott. :ermm:

Vel, logoen har en mening bak seg, som det står, men spennende var den ikke.

Lenke til kommentar
Somebody on the bbc website mentioned it looked like Lisa giving Bart some oral relief.

8784172[/snapback]

Haha, genialt :D

 

Den var i hvert fall litt finere i de andre fargene. Firkanten i midten er en abstrakt duppeditt som skal forestille "bøyen/kurven" øverst på 2-tallet så vidt jeg kan forstå.

post-79654-1180991549_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Marvil: Ja, drømmen er å redesigne Aftenposten.no.

8784172[/snapback]

Sist jeg så det utkastet så det svært bra ut, så om du legger det ved på siste side av presentasjonen, så går vel alt i boks, selv om jeg er mer interessert i hvordan du får overtalt de på toppen om det andre. :)
Lenke til kommentar
Marvil: Ja, drømmen er å redesigne Aftenposten.no.

8784172[/snapback]

Sist jeg så det utkastet så det svært bra ut, så om du legger det ved på siste side av presentasjonen, så går vel alt i boks, selv om jeg er mer interessert i hvordan du får overtalt de på toppen om det andre. :)

8784255[/snapback]

Nåja, det redesignet var ganske halvferdig må jeg si. Men det ligger i bakhodet fortsatt.

 

Skal vi skaffe et WDS-lag til løkkefotballen 16 juni? Meg, Jesper, Sebba, Dan1el?

Lenke til kommentar
Marvil: Ja, drømmen er å redesigne Aftenposten.no.

8784172[/snapback]

Sist jeg så det utkastet så det svært bra ut, så om du legger det ved på siste side av presentasjonen, så går vel alt i boks, selv om jeg er mer interessert i hvordan du får overtalt de på toppen om det andre. :)

8784255[/snapback]

Nåja, det redesignet var ganske halvferdig må jeg si. Men det ligger i bakhodet fortsatt.

8784293[/snapback]

Kan jeg få se dette utkastet/redesignet?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...