Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hull - Bergen? :!:

 

Anyhoo, jeg og Tor skal jo jobbe i Keyteq til neste år. :yes:

8780023[/snapback]

Hull - Bergen - ja ;)

Nice med Keyteq, står i respekt av det :)

Vær så snill og lær deg navnet på linja du går :)

Det er vel greit mange som sier "Jeg går på media", istedenfor "Jeg går medier og kommunikasjon"? Iallefall rundt omkring her. Kanskje de sier det der han bor også?

8780300[/snapback]

Ja, jeg og sier at jeg går media, men linja heter medier og kommunikasjon. Når man skal omtale selve linja synes jeg det er viktig å bruke det riktige navnet, men når jeg bare fort skal nevne medier og kommunikasjon sier jeg media. Mulig jeg er litt pirkete da ;)

Lenke til kommentar
Ja, jeg og sier at jeg går media, men linja heter medier og kommunikasjon. Når man skal omtale selve linja synes jeg det er viktig å bruke det riktige navnet, men når jeg bare fort skal nevne medier og kommunikasjon sier jeg media. Mulig jeg er litt pirkete da ;)

Joda, kan gjerne være enig i at man kan skrive det riktig når man først skriver det slik, men han kan da ha glemt seg? Om han tenkte media, så ble det vel media, og ikke medier.
Lenke til kommentar
Nytter iallefall ikke å ha en "Det bare er sånn"-holdning, vil jeg si, Marvil.

8779644[/snapback]

Selvsagt hjelper ikke det, men på VGS-nivå teller karakterer ganske mye da det er grunnlaget for videre utdanning, og da foretrekker jeg å heller gjøre ting 'feil' og få bedre karakter, enn å gjøre det 'riktig' og dårlig karakter (sett bort ifra muligheten om å opplyse læreren, som da blir det beste valget for alle parter).

Litt stress å ringe inntaksavdelingen hvert år å fortelle at grunnen til at man fikk dårlig karakter var fordi man kunne mer enn lærern.

Endret av Marvil
Lenke til kommentar
Jesper: Hvorfor tror du jeg har symaskin? Eller når i det heletatt!

Har gaffateip. Prøvde å stryke fast en annen buske nå, får se hvordan det går i forhold.

8779209[/snapback]

 

Går det ikke an å kjøpe sånne stryke-på-stoff-lapper? De selger det sikkert på hobbybutikker og slikt. Ellers er det jo bare tøft med hullete bukser?

 

Au. Helt edru var jeg også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...