Jesper Karsrud Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Hull - Bergen? :!: 8780023[/snapback] Ja. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Pfft, folk fra hovedstaden har ikke noe de skulle ha sagt. Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Bergen er jo en aldeles nydelig by! Eneste problemet er at det fine været ødelegger eksamenslesinga :-/ Lenke til kommentar
sparks Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Da var det sendt til trykk.. Må si jeg er rimelig fornøyd med min egen innsats. Har enda ikke sovet siden fredagen Lenke til kommentar
KjellSpell Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Hmm.. Har du ikke sovet siden fredag? Lenke til kommentar
Garreth Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Kult sparks! Ble mye bedre når du fikk fikset kerningen. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 (endret) Kult, Sparks. Det ble "fresht". Tør jeg spørre hvilke programmer har du brukt? Illustrator, indesign? Endret 4. juni 2007 av NorthGarden Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Hull - Bergen? :!: Anyhoo, jeg og Tor skal jo jobbe i Keyteq til neste år. 8780023[/snapback] Hull - Bergen - ja Nice med Keyteq, står i respekt av det Vær så snill og lær deg navnet på linja du går Det er vel greit mange som sier "Jeg går på media", istedenfor "Jeg går medier og kommunikasjon"? Iallefall rundt omkring her. Kanskje de sier det der han bor også? 8780300[/snapback] Ja, jeg og sier at jeg går media, men linja heter medier og kommunikasjon. Når man skal omtale selve linja synes jeg det er viktig å bruke det riktige navnet, men når jeg bare fort skal nevne medier og kommunikasjon sier jeg media. Mulig jeg er litt pirkete da Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Ja, jeg og sier at jeg går media, men linja heter medier og kommunikasjon. Når man skal omtale selve linja synes jeg det er viktig å bruke det riktige navnet, men når jeg bare fort skal nevne medier og kommunikasjon sier jeg media. Mulig jeg er litt pirkete da Joda, kan gjerne være enig i at man kan skrive det riktig når man først skriver det slik, men han kan da ha glemt seg? Om han tenkte media, så ble det vel media, og ikke medier. Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Jaja, fort å glemme seg, men 90% av de i klassen min sier media og kommunikasjon fortsatt, og det irriterer meg litt mye av en eller annen grunn @sparks og årboka: Nice! Virkelig pent! Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Da var det sendt til trykk.. Må si jeg er rimelig fornøyd med min egen innsats. Har enda ikke sovet siden fredagen 8780585[/snapback] Pen måte du løste regnbuen på også! Lenke til kommentar
sparks Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Hmm.. Har du ikke sovet siden fredag? 8780633[/snapback] Jo, eller siden jeg stod opp lørdag morgen! Kult, Sparks. Det ble "fresht". Tør jeg spørre hvilke programmer har du brukt? Illustrator, indesign? Illustrator CS3 all the way! Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 (endret) Nytter iallefall ikke å ha en "Det bare er sånn"-holdning, vil jeg si, Marvil.8779644[/snapback] Selvsagt hjelper ikke det, men på VGS-nivå teller karakterer ganske mye da det er grunnlaget for videre utdanning, og da foretrekker jeg å heller gjøre ting 'feil' og få bedre karakter, enn å gjøre det 'riktig' og dårlig karakter (sett bort ifra muligheten om å opplyse læreren, som da blir det beste valget for alle parter).Litt stress å ringe inntaksavdelingen hvert år å fortelle at grunnen til at man fikk dårlig karakter var fordi man kunne mer enn lærern. Endret 4. juni 2007 av Marvil Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Tenkte bare ikke på denne saken, er ved flere anledninger du har argumentert for dårlig koding o.l fordi det sparer penger. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Selv er jeg glad i korrekte, ryddige og smarte koder, men om siden ser ut som den skal i alle nettlesere, er ikke koden det viktigste. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Kom gjerne med eksempler. Sier ikke at jeg ikke har sagt det, men slik du fremstiller det, så virker det som om jeg har sagt at dårlig kode skal brukes fordi det sparer penger? Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 (endret) Orker ikke lete bakover i kafèen, muligens det var over Schibsted eller VG Nett sin kode. Ikke bruke dårlig kode, men rett og slett ikke bry seg over koden, fordi 'det funker'. Endret 4. juni 2007 av Lovskogen Lenke til kommentar
Vibeke S Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Jesper: Hvorfor tror du jeg har symaskin? Eller når i det heletatt!Har gaffateip. Prøvde å stryke fast en annen buske nå, får se hvordan det går i forhold. 8779209[/snapback] Går det ikke an å kjøpe sånne stryke-på-stoff-lapper? De selger det sikkert på hobbybutikker og slikt. Ellers er det jo bare tøft med hullete bukser? Au. Helt edru var jeg også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå