KjellSpell Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 *Snip... OoO, dere har mange feeder alle sammen, jeg har bare en jeg. Og den vett jeg ikke hvorfor jeg har... Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Lurer på hvordan verden hadde blitt seendes ut med Marvil sine syn og holdninger ovenfor "the real world". Lenke til kommentar
KjellSpell Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 (endret) Sikker det hadde sett ut? Edit: Tor: Om det som er merket på bilde er Relaterte artikler? Bilde... Endret 4. juni 2007 av CissaM Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Jeg kan nå informere om at Gaffateipen ikke holdt en vask Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 CissaM, de skal ikke være der - er bare noe kode som ligger igjen. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Var det overraskende? Limet vil vel bli varmet opp så mye at det løses opp av bl.a. vaskemiddel. Men hva om du rett og slett lager et stort nok område som du syr igjen med symaskin for å få stingene tette nok? Lenke til kommentar
KjellSpell Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 (endret) Skal det erstates med noe eller bare ingenting der, Tor? Edit: En leif... Endret 4. juni 2007 av CissaM Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Jesper: Hvorfor tror du jeg har symaskin? Eller når i det heletatt! Har gaffateip. Prøvde å stryke fast en annen buske nå, får se hvordan det går i forhold. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 CiassaM, nah. Kanskje noe feed-linker. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Lurer på hvordan verden hadde blitt seendes ut med Marvil sine syn og holdninger ovenfor "the real world".8779027[/snapback] Så du mener det jeg postet ikke representerer slik det fungerer i dagens skoleverk? Den mest effektive måten å endre det på er ikke å syte på et forum, når man ikke gidder å ta det opp med læreren. Man skulle jo både håpe og tro at en lærer hadde kunnet nok til å vite hva vedkommende faktisk hadde gjort og at det var riktig, men når man vet på forhånd at det ikke stemmer, så er man naiv når man møter opp på en prøve og fremdeles gjør det på den måten (synd men sant). Om du mener jeg har misforstått "the real world" helt, forklar meg gjerne hva som ikke stemmer. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Adresserte din generelle oppfattning av at man ikke kan gå og endre "the real world". Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Beklager at jeg ikke enda har skjønt at man kan endre verden med å knipse eller ringe til forumgutta. Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Jesper: Hvorfor tror du jeg har symaskin? Eller når i det heletatt!Har gaffateip. Prøvde å stryke fast en annen buske nå, får se hvordan det går i forhold. 8779209[/snapback] Limet på gaffateip tåler nok ikke mye varme. Finnes noe du får tak i stofforetninger (ikke GHB etc), mener det heter fliselin, som du kan stryke på med strykejern. Tåler vask. Men ellers kan man reparer mye med gaffa. Ellers er "busker" med hull moden for resirk. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 (endret) Nytter iallefall ikke å ha en "Det bare er sånn"-holdning, vil jeg si, Marvil. Endret 4. juni 2007 av Lovskogen Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Da var jeg på plass i ny hybel. Er et slit å flytte, så er godt å være noen lunde ferdig. Fortsatt kaos her, men det går an å være her nå. Bilder får komme senere når det ser pent ut, òg. Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Hvor er det du holder hus nå da, Hein? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 På Gyldenpris i Bergen, har flyttet noen kilometer på meg. Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 (endret) Trodde du endelig hadde kommet deg ut av det hullet der jeg nå Neida, gratulerer med ny hybel! Hvilken skole endte du opp med neste år? Edit: Eller blir det jobb? Endret 4. juni 2007 av -Kiman- Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Hull - Bergen? :!: Anyhoo, jeg og Tor skal jo jobbe i Keyteq til neste år. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Vær så snill og lær deg navnet på linja du går Det er vel greit mange som sier "Jeg går på media", istedenfor "Jeg går medier og kommunikasjon"? Iallefall rundt omkring her. Kanskje de sier det der han bor også?Da var jeg på plass i ny hybel. Er et slit å flytte, så er godt å være noen lunde ferdig. Fortsatt kaos her, men det går an å være her nå. Bilder får komme senere når det ser pent ut, òg. Picz plx? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå