Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Lurer på hvordan verden hadde blitt seendes ut med Marvil sine syn og holdninger ovenfor "the real world".

8779027[/snapback]

Så du mener det jeg postet ikke representerer slik det fungerer i dagens skoleverk?

 

Den mest effektive måten å endre det på er ikke å syte på et forum, når man ikke gidder å ta det opp med læreren. Man skulle jo både håpe og tro at en lærer hadde kunnet nok til å vite hva vedkommende faktisk hadde gjort og at det var riktig, men når man vet på forhånd at det ikke stemmer, så er man naiv når man møter opp på en prøve og fremdeles gjør det på den måten (synd men sant).

 

Om du mener jeg har misforstått "the real world" helt, forklar meg gjerne hva som ikke stemmer.

Lenke til kommentar
Jesper: Hvorfor tror du jeg har symaskin? Eller når i det heletatt!

Har gaffateip. Prøvde å stryke fast en annen buske nå, får se hvordan det går i forhold.

8779209[/snapback]

 

Limet på gaffateip tåler nok ikke mye varme. Finnes noe du får tak i stofforetninger (ikke GHB etc), mener det heter fliselin, som du kan stryke på med strykejern. Tåler vask.

 

Men ellers kan man reparer mye med gaffa.

 

Ellers er "busker" med hull moden for resirk.

Lenke til kommentar
Vær så snill og lær deg navnet på linja du går :)

Det er vel greit mange som sier "Jeg går på media", istedenfor "Jeg går medier og kommunikasjon"? Iallefall rundt omkring her. Kanskje de sier det der han bor også?
Da var jeg på plass i ny hybel. Er et slit å flytte, så er godt å være noen lunde ferdig. Fortsatt kaos her, men det går an å være her nå. Bilder får komme senere når det ser pent ut, òg. :)

Picz plx?
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...