Gå til innhold

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har nå drevet endel med ping overlays på tjejporr.se; her.

Nyttig lestestoff angående PNG-bruk:

Noen som vet hvem Olav fra Raging Thunderbolt er?

@PT: Liker ikke leathers på årene mine.

Typography : ) ~~

Endret av Lovskogen
Lenke til kommentar

Tror vi må ta en tur ut på byfjorden og ro litt, med og uten leathers på årene. Greit å vite hva som er best.

Tjejporr: Ingressbildet ser bittelitt rart ut til venstre der det går utenfor rammen. Vet ikke hva det er, bare ser rart ut :p

Men ellers begynner det jo å se utrolig bra ut.

Lenke til kommentar

Mhm, Larve syns også at det ser rart ut. Er bare det at jeg ikke hadde lyst på noe standard 2 kolonners blogg, så trengte noe som lagde litt dybde. Får se om jeg må style ting litt mer, så det ikke ser så 'buggete' ut. Det jeg irriterer meg mest over for tiden er Wordpress, faen til styr med plug-ins o.l. Tror siden skal kjøre på KeyPublisher, må bare få folka til å legge til kommentarer på artikler.

@JonT: Google plx;

IE also supports so called behaviors; .htc or .hta files that can be attached to specific elements using css making it possible to let these elements behave in a special way. This includes dynamic content loading, persistent (though limited) data storage, and a few other built in behaviors that can enhance a website.

Er bare IE som støtter dette, så går fint for andre nettlesere. Skal du være helt sikker kan du jo sende stylinga gjennom conditional comments til IE6.

Endret av Lovskogen
Lenke til kommentar

Gah, merker at hovudet går treigt i dag, altså.

Å komme fram til denne løysinga tok omtrent éin time:

def get_noted_users(request, user):
   the_user = User.objects.get(username=user)
   s = the_user.noted_user.all()
   li = []
   for i in s.distinct().values('image').select_related():
       for k, v in i.iteritems():
           li.append(v)
   the_images = Image.objects.filter(id__in=li)

Lenke til kommentar
Språket er vel Python, med Django som rammeverk :)

Hva gjør den forresten?

8772058[/snapback]

Stemmer.

Det heile blei egentlig veldig komplisert. noted_user.all() er eit reversert forhold til ein tabell som inneheld noko informasjon. Inne i denne tabellen er det fleire rader. Eg måtte ha ut alle radene som hører til ein spesifikk brukar. Tabellen kan inneholde identiske rader (med vilje), men desse skal eg ikkje ha i dette tilfellet. Så eg måtte loope over denne tabellen og skrelle ut dupliserte rader, for å så legge dei resterande radene i ei liste som kan loopast over og hentast ut. :)

Endret av Henrik Lied
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...