FuLu Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 (endret) Prøvde å "redde" meg nå.. men jeg syntes egentlig det passet best med litt mørkere bakgrunn http://home.chello.no/alexholm/next/ PoleCat: hehe, lyd på menyene i flash ja.. sånn "svuuusj" lyd når det skjer en hovereffekt? Hakke peiling på hva format og sånt som er best... er vel avhengig av hva flash støtter kanskje? Edit: ok.. så at du ikke skulle ha det i flash... Endret 9. mars 2004 av FuLu Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Ikke flash! Hvorfor ikke..? Det er jo det mest ideelle.. Lenke til kommentar
enden Skrevet 9. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2004 Sorry PoleCat, men du har inegn reelle konkurrenter til flash... Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 På'n igjen. Kan det være så vanskelig? Eller må jeg rett og slett finne det ut selv!? Lenke til kommentar
enden Skrevet 9. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2004 Kan du ikke høre på meg da..? Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Kan du ikke høre på meg da..? Nei. Punktum. Det var jo innebygget i FrontPage jo. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Hva mener grabborna? For gjennomsiktig tekst. Litt for ulesbar. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 IE proprietært Hvorfor funka det fint i BÅDE Mozilla og Opera da? Lenke til kommentar
enden Skrevet 9. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2004 Hva mener grabborna? Ikke så veldig båtaktig font... Lenke til kommentar
PT Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Hva mener grabborna? Ikke så veldig båtaktig font... Men de båtaktige fontene var stygge som fy... Orker ikke lete mer akkurat nå, men hvis noen har tips, så er det bare til å spytte ut Lenke til kommentar
enden Skrevet 9. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2004 (endret) søk etter R. Manskov på nett og se om du finner logoen deres. Noe snt jeg tenkte på' edit; glem det - fant ikke noe webside på google... (mest populære ord på google skandinavia siste døgn: manskov ) Endret 9. mars 2004 av enden Lenke til kommentar
PT Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Vår kjære ilder har nå lært meg hva en stroke er ( ), og en bitteliten oppdatering finner du her Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Daua alle eller..? Har enden lekt med brannalarmen igjen, muligens..? Jeg har vertfall fått lagt inn ting på webkafesidene; L I N K Lenke til kommentar
PT Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 PizzaTryne Så snart vi får tilsendt lille PT fra Bergen, vil vi begynne testingen.. WTF? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Fikk pizza grandiosa 6/6 på UTSEENDE? Er du G A L? Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Jeg spør igjen; Er det bare hos meg den siden lagger som f...? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Pokker, det er sant. Siden lagger som F*EN! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå