Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En ting jeg synes er underlig er at input-boksen på siden min vises feil i Firefox hvis jeg sender siden som "application/xhtml-xml", mens når jeg sender den som "text/html vises det riktig.

 

Kunne jo ha løst problemet med å sende som "text/html", men da kommer det fram noen feil i Opera, og å sende det som "text/html" er jo uansett ikke riktig.

 

http://www.blogbox.no - for "application/xhtml+xml"

http://www.blogbox.no/index.html for "text/html"

Lenke til kommentar
Og hva pokker skal du med xHTML?

8726687[/snapback]

Egentlig ingen ting, men siden jeg allerede hadde skrevet den i XHTML tenkte jeg det var riktig å sende den som det også..

 

Steinmann: OK :)

 

EDIT: Hvor godt er SVG-filer i XHTML støttet (av nettlesere) ?

Endret av IQ
Lenke til kommentar

Jaja, da har jeg kanskje skaffet meg jobb i Sölvsuper i kveld. Jeg satser nok på kun webrelaterte saker der, men det er et ganske så genialt firma som samarbeider med/ligger under både TV- og radioreklamefirmaene "Punch" og "Både og". Hvis det blir noe av, hadde det vært en utrolig digg sak ved siden av studiene, hvis de trenger noen som kan jobbe en mellomting mellom full- og deltid der! :)

Lenke til kommentar

Helt klart dyktige folk, ja. Ble med Martin innom der i kveld, etter at vi hadde styrt lyd sammen i OKS, og hilste på Devon som sitter og jobber i Flame dagen lang. Utrolig kul kar, så hvis jeg lander jobben, blir det ett fett sted å jobbe, for å si det slik!

 

Jeg må få ut fingeren og jobbe litt med nytt design på beyond-sanity.com, slik at jeg kan få ut en portefølje der, så det blir litt fart på sakene! Mulig jeg slenger sammen en rask en, som ser sånn nogen lunde ut, og sender til dem, så de ser litt hva jeg kan :)

Endret av Jesper Karsrud
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...