Steinmann Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Snakker ikke om designet egentlig da jesper, men ukonsikventheter som med hvor linker er plassert osv. Får håpe henke klarer bedre Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Tja, synes ikke Facebook er så ille på akkurat det jeg, egentlig... Har du noen eksempler? Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Mest det med grupper. Går du inn i bildene på en gruppe er linken for å komme seg tilbake et sted, på et format, går du inn på et spesifikt bilde kommer linken et annet sted og heter noe annet. Går du inn for å se på medlemmene flytter linken seg igjen. Osv. Lenke til kommentar
MC2 Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 (endret) Er det noen andre enn meg som lurer på hvorfor Google ikke har en bookmark service enda? Noe som del.icio.us. Dem har jo stort sett alt annet liksom. edit: også en link som vanlig Party timer Endret 28. mai 2007 av MC2 Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Liker designet til Virb mye bedre enn MySpace i hvertfall! Nå har jeg ikke brukt Virb lenge, men har lest en del om det, og det ser bra ut 8720996[/snapback] Virb var jo utrolig snedig da , ble inspirert til å omskrive hele backenden til siden min. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Woah. Nå har jeg vasket oppvasken, tøy, klær og kroppen. Lest alle feeds og ryddet rommet, digg. Så er det tilbake på jobb med Hein i morgen Har vært en herlig helg, da. Hva tror dere om spaghetti med stekt roastbeef? Fant ut at jeg hadde to pakker i kjøleskapet liggende, som går ut 30 og 31. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Har vært en herlig helg, da. Hva tror dere om spaghetti med stekt roastbeef? Fant ut at jeg hadde to pakker i kjøleskapet liggende, som går ut 30 og 31. Pingle. Uåpnede pakker med kjøtt kan fint ligge noen uker til før du kommer til å klage. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Jaja, men nå er situasjonen at jeg ikke har kjøttdeig, og butikkene er stengt. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Bah, må ta oppvasken selv. Også har jeg et ekstra kjøleskap, komfyr, forsterker og oppvaskmaskin stående i stua. Og hva skal jeg ha til middag :o Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Det var digg, men jeg tror vanlig kjøttdeig er bedre. Må finne ut hvilken bolognese-saus Pasta Sentral bruker.. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Jeg har vasket kjellern. Pro. Lenke til kommentar
KjellSpell Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Jeg har sittet samme sted, veldig lenge nå. Slik som mange andre har. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Jævla geeks. Har vert ute og spelt volleyball litt, deretter ete middag. No skal eg slappe av litt før eg skal ut at om litt. Yay. Finfin perm med bra ver Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Jævla geeks. Har vert ute og spelt volleyball litt, deretter ete middag. No skal eg slappe av litt før eg skal ut at om litt. Yay. Finfin perm med bra ver 8723892[/snapback] Her det kjølig, regn og ingen ute... . Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 :!: Den var jo faktisk ganske morsom. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 webkafeen Snakk om (og rundt) webrelaterte ting jaja.. bare en liten poll her. Noen som synes det burde vaert en egen kategori for vurdering av andres design? med denne som sticky? Web-design, HTML og CSS blir "spammet ned" av masse Vurder siden min, sa det hadde ogsa blitt ryddigere. Jeg har lyst til det, sa var det sporsmalet om andre foler for det samme. Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Webside-kritikk - Nytt forum? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå