Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Hvis du bruker et CMS for å legge ut nyhetene, tilbyr som oftest disse mulighet for RSS-feeds. Wordpress gjør i hvertfall det out-of-the-box, så det kan hende det er lettere enn å skrive en RSS-parser selv :)

8706968[/snapback]

Skrive selv er nok ikke ambefalt nei.

Er ikke bare å legge til noe kode så har du rss på inholdet ditt :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
IQ, det er ikke noe problem å fikse PNG i IE da. Simpel JavaScript kode er så og si alt.

 

Men du TSP, slutt ikke å bruke Opera

8709376[/snapback]

 

Ja, fant ut det med JavaScript etter hvert, men synes fortsatt det er idiotisk at det ikke funker som standard.

Lenke til kommentar
Noen som vet hvordan jeg får fikset antialiasering av fonter i Opera (under Ubuntu 7.04), det ser jo helt jævlig ut..

 

Spør her siden dere sikkert har mye bedre peil på nettlesere enn de fleste andre  :whistle:

8711442[/snapback]

 

Opera sjølv har ingen antialiasing-funksjon, så du må vel ty til å finne ettelleranna i operativsystemet ditt. Skjermkortdriverar eller noko fiksar sikkert biffen. Spør jorgis, han er sånn Ubuntujævel. :p

Lenke til kommentar

Til nå har jeg laget 3-kolonners design på siden min ved hjelp av float:left, men det blir alltid jævlig ved lave skjermoppløsninger.

 

Fant denne siden ,http://www.lissaexplains.com/css3.shtml, og prøvde ut metoden der og syntes alt funket bra, men er denne metoden å anbefale/verdt å bruke?

 

EDIT : Må tilføye at det er små problemer ved små skjermstørrelser selv om jeg bruker denne metoden

Endret av IQ
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...