Gjest Slettet-df17e Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 (endret) Nå skal jeg faktisk sette av litt tid til Ruby on Rails. Blir spennende og se hva jeg syntes EDIT: gem bruker nå 99% av min kjære cpu (Pentium M 1.5Ghz), så ting går tregt. Men greit, jeg fikset problemet med en enkel "nice" verdi Endret 25. mai 2007 av Slettet-df17e Lenke til kommentar
KjellSpell Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Nå skal jeg faktisk sette av litt tid til Ruby on Rails. Blir spennende og se hva jeg syntes Da er vi 2. Men tror ikke jeg klare holde meg unda Bf2 Reality Mod. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Svake, svake menneske Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 (endret) I kveld er det konsert med Plumbo - et rått og harry band, fra min lille kjære bygd, Sande Moro skal det bli - schååål EDIT: Folkens da, har dere ikke skrevet noe siden jeg var på jobb istad ? Det er fredag, jo EDIT2: Kanskje det er derfor det så stille ? *knekke neste pils* Endret 25. mai 2007 av Slettet-df17e Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 (endret) Fin side da. Fortjener den å bli listet opp på Styggeste sider @ WWW? EDIT: Heldigvis kan man ikke si det samme om musikken. Endret 25. mai 2007 av JonT Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 (endret) Då er eg heime frå førstegongstenesa for aller siste gong, tjoho! Dimisjon neste! Facebook tar jo heilt av, jo. Men er ikkje så alt for mange applications eg har stor interesse av (endå, ivertfall). EDIT: Forslag til diskusjon her; Problemstillinga er som følger: Eg vil ha ei liste til å sjå ut som under: 1 Hovedemne 1.1 Underemne 1.2 Underemne 2 Hovedemne 2.1 Underemne 2.2 Underemne 2.3 Underemne 2.3.1 Underemne 2.3.2 Underemne [etc] Eg har då to alternativ: 1. Organisere alle listene som UL, og skrive på tall sjølv. 2. Organisere alle listene som OL. Løysing 2 virkar i mine auge som den mest semantiske, men har eit lite problem: Eg får ikkje heile rekka med tall på "underlister" - og når eg legg dei til vil det vere forvirrande at eit listepunkt f.eks. heiter "3. 3.1.4" - you get the point? Så løysing 1. vil vere mest brukarvennleg i utgangspunktet, men løysing 2 vil vere den klart mest semantiske. Alternativet er jo å bruke OL, og drite i å skrive tall sjølv, men å legge dei til i overskriftene under dei aktuelle emna. Discuss... Endret 25. mai 2007 av Arve Systad Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 (endret) Siden CSS-egenskapen http://www.w3.org/TR/CSS21/generate.html#p...unter-increment har dårlig støtte i nettleserne, ville jeg faktisk ha gått for den minst semantiske løsningen: ul og manuell nummerering. På samme mot som at h1-h6 også må gis nummer manuelt. Jeg er av den oppfatning at disse numrene absolutt er en del av innholdet, og ikke bør forsvinne om CSS deaktiveres. Siden dagens HTML-standard ikke er fullkommen, er vi nødt til å ta slike usemantiske snarveier. Endret 25. mai 2007 av haugsand Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Bra. Då er vi einige om det heile iallefall. Held på å omforme eit ganske massivt dokument frå .doc/.pdf til .html, og vil strukturere ornt'li. Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 Genial musikk på tjejporr.se Lovskogen Du må få opp igjen bloggen din snart da Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 (endret) Hvordan endte Lost, forresten? Faen så digg å ligge i senga med nett til langt ut på dagen. @Tjejporr: Yeah, chiptunes. Jobber med undersidene, men det går ofte veldig lang tid mellom hver 'økt'. Endret 26. mai 2007 av Lovskogen Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 Lovskogen: Hvordan forsvarer du bruken av tre div-elementer på tjejporr.se? Lenke til kommentar
Garreth Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 Fint om noen tenker å avsløre noe om Lost putter det i en spoiler, siden jeg ikke har fått sett alle episodene enda. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 (endret) @Haugsand: Ke, hvor? Endret 26. mai 2007 av Lovskogen Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 (endret) @Haugsand: Ke, hvor? 8705636[/snapback] Tjejporr.se er jo en så liten side at det jo umulig å ikke få øye på dem Endret 26. mai 2007 av IQ Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 (endret) Fra http://www.tjejporr.se/: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor <body> <embed id="embed" src="sound.swf" height="0px" width="0px"/> <div id="horizon"> <div id="content"> <div class="bodytext"> <h1>Tjejporr.se</h1> </div> </div> </div> </body> Endret 26. mai 2007 av haugsand Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 Åja, lagde ikke den siden som noe eksempel på god kode akkurat. Var litt for opptatt med å få den kewle lyden i bakgrunnen Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 Åja, lagde ikke den siden som noe eksempel på god kode akkurat. Var litt for opptatt med å få den kewle lyden i bakgrunnen 8705684[/snapback] Flashblock og volumknapp FTW . Fæl melodi... Lenke til kommentar
KjellSpell Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 Hvordan endte Lost, forresten? Den som var nå sist? Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 Åja, lagde ikke den siden som noe eksempel på god kode akkurat. Var litt for opptatt med å få den kewle lyden i bakgrunnen 8705684[/snapback] Versjon med deilig video til: http://www.albinoblacksheep.com/flash/rgb.php Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå