FuLu Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Æsj @ fargevalget. Bomma litt denne gangen.Jeg tenkte mer høst når jeg så den. Hehe jo, er kanskje den brune bakgrunnen som kræsjer? Lenke til kommentar
enden Skrevet 9. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2004 *vurdere å skifte til absentVOID* hmm, har brukt den mye i det siste *finne fram kamera* Tror jeg liker "PaiTrakt" bedre...Råkker Tommy&Tigern style teh spåmann har fått plass i kafèen allerede! PT er effektiv, Marvil - Effektiv! Noen som har lagt inn en søt liten 404 ser jeg... EDIT: 2,3k poster! så så Lenke til kommentar
enden Skrevet 9. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2004 Likte ikke det brune nei Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Done! Hmm, marvil er treig. Andre som vil ha admintilgang på webkafeen? edit: for å legge ut innhold seff.. orker ikkje sjøl Blabla.. Måtte komme hjem, spise og sove.. Så litt TV-titting, men klar nuh. Fikse snadder senere, må ned å vaske bilen though en gang i løpet av kvelden.. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Enden: var PT som laga den 404'en. FuLu: menyen var fin - ellers veldig kjedelig IMO Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 (endret) @PizzaTryne; Feltet der du snipper inn navnet, og "Spå!"-knappen bør legges til noen CSS-egenskaper.. Og når Spåmannen sier; Han utbryter: Jeg vet da ****** ingenting om deg! Så smacker jeg'n i fjeset og sier; Likewise, sherlock. Endret 9. mars 2004 av Marvil Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 (endret) Hehe jo, er kanskje den brune bakgrunnen som kræsjer? Definitivt. Endret 9. mars 2004 av Dunestar Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 (endret) Jeg har store problemer med å settte meg inn i Adobe Premiere .. Endret 9. mars 2004 av SirIce Lenke til kommentar
PT Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 PT: "Spåmannen ser deg langt inn i øynene" blablablaKor langt? fire cm? hundre meter? dessuten burde han kjenne meg også 128,43 meter faktisk Har ikke lagt til halvparten av folkene enda, og akkurat nå er jeg en smule opptatt, men det kommer... Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Grattis Nimzo. Synes fargene var fine, men litt vanskelige å lese. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Syns fargene var ok jeg FuLu.. Hva er så "høst" med de da? Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 -zo RÅKKER!!! hehehehe... DAMN, den tok det lenge før jeg skjønte. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 -zo RÅKKER!!! hehehehe... DAMN, den tok det lenge før jeg skjønte. Well, speak out, whiteboy.. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Ble _litt_ inspirert av Eksos sitt tidsfordriv, så snekkret sammen en litt "vår/sommer"-lig og enkel ide til hjemmeside http://home.chello.no/alexholm/next/ Drit pent! Lenke til kommentar
enden Skrevet 9. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2004 begge navn slutter med zo Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Noen som har en enkel og grei (om det finnes) guide til lyd på web? (Ja, dere leste ritkig). Driver å leker med et design her serru, og skal ha en wannabekulflash-meny som lager et pip ved mouseover. Noe lignende det Dunis hadde på den der mediagreia si. Hvilke formater støttes/støttes ikke av diverse ting og tang? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Noen som har en enkel og grei (om det finnes) guide til lyd på web? (Ja, dere leste ritkig). Driver å leker med et design her serru, og skal ha en wannabekulflash-meny som lager et pip ved mouseover. Noe lignende det Dunis hadde på den der mediagreia si.Hvilke formater støttes/støttes ikke av diverse ting og tang? I Flash kan du jo ha lyd.. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Poenget er at det ikke skal være flash, og dette er bare for å eksperimentere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå