Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har ikke sett på Lost på lenge. Ikke Heroes heller, på grunn av noen problemer med port 10001 hjemme... Men jeg får se hva jeg får til i helgen, for jeg må virkelig få med meg alle eps av Heroes og Lost!

8697555[/snapback]

Kan du ikke bare enkelt og greit gi deg selv statisk ip og tilgang på alle porter i routern da? :)

 

edit: MC2 den var slett ikke dum, jeg knoter med en loginsak nå så kanskje jeg skal bruke den

Endret av Equerm
Lenke til kommentar
Haha, så trist. Du kaller deg nerd også klarer du ikke overkomme et portproblem?

8697704[/snapback]

Det er fikset nå da, men jeg har helt glemt hvilke ting jeg måtte skaffe meg. Problemet oppstod i forbindelse med installasjon av IP-telefoni og nytt router-modem, som ikke fungerte helt som det skulle. Men når jeg kommer hjem fra jobb blir det nok Heroes og Lost for alle pengene (oh the irony)!

 

Edit: Facebook Apps må sjekkes ut når jeg kommer hjem fra jobb! Må jo være noen fete apps man kan lage og promotere :)

Endret av Jesper Karsrud
Lenke til kommentar
Fin den.

Men hvordan vet man at det faktisk er noe bra man hjelper til med på ord nr to? Kanskje de bare henter ett annen captcha-bilde fra en eller annen login-boks, resett av passord eller lignende? Også misbrukes oss godtroende folk til å få i boks registreringen...

 

Man kan jo bli småparanoid av slikt. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...