Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En del av spørringene mot databasen er basert på kodene fra soopportal ja. Men det har ingenting med at teksten forsvinner å gjøre. Jeg får heller spørre på norsk webforum. Kanskje noen der vet hva som bugger i ie...

 

Edit: "Dokumentet ble generert på 0.2188 sekunder" på en artikkel.

 

Ser ut som jeg har noen ineffektive script på forsiden. Muligens der jeg henter ut de nyeste plateomtalene...

Endret av neitakk
Lenke til kommentar
Ikke fått til på vista her heller. Tester IE6 gjennom eksternt skrivebord på en gammel maskin... Pokker ta den nettleseren. Ser at buggen forsvinner hvis jeg fjerner float på midtkolonnen, og lar den laste under venstre kolonne.

8693874[/snapback]

Microsoft Virtual PC 2007 + VPC-image av XP SP2 funker fett på min Vista. Ligger et innlegg om det på den offisielle IE-bloggen.

Lenke til kommentar
Ikke fått til på vista her heller. Tester IE6 gjennom eksternt skrivebord på en gammel maskin... Pokker ta den nettleseren

8693874[/snapback]

 

På Ubuntu-maskinen min får jeg kjørt Opera, Firefox (2 og 3), IE5, IE6 og IE7 samtidig. Utrolig praktisk for testing av sider.

Lenke til kommentar
Ikke fått til på vista her heller. Tester IE6 gjennom eksternt skrivebord på en gammel maskin... Pokker ta den nettleseren. Ser at buggen forsvinner hvis jeg fjerner float på midtkolonnen, og lar den laste under venstre kolonne.

8693874[/snapback]

Gjør slik

 

if (strstr($_SERVER['HTTP_USER_AGENT'],"IE 6")) {
echo "n00b, download firefox or Opera!";
}

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...