Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
I Windows (både Vista og XP) er bare ett av hjørnene i bruk, og det er til startmenyen. Når du starter opp et program, vil et hjørne til taes i bruk, og det er for å lukke programmet, men det er bare hvis du bruker det i fullskjerm, og bare i WinXP.

Hjørnet oppe til høgre har då vert lukk-program/vindu-knappen frå og med Windows 3.1 til og med Windows Vista, sådesså.

 

Oppe til venstre får du òg ein meny, som dog tilsvarar oppe-til-høgre-knappane i stor grad.

Synest dessuten det er greit med klokke/dato nede til høgre, eg. Alltid kjekt at den er synlig - men sjølvsagt, kunne nok ha vore ein mykje brukt meny der, og heller flytta klokka nokre pixelssss.

 

Lovskogen: Får du skaffet deg utsettelse nå da, siden du skal slutte på NITH?

8682384[/snapback]

Det gjer han nok ikkje, han skal vere båtjævel eit år no :D

Lenke til kommentar

duste-google:

 

før kunne man i søke feltet skrive "$500 in nok" for å få valutaen i norske kroner. Men nei da, nå søker man plutselig etter verdien..

Bytter man til £500 eller €500 går det fint, men dollar foan tallet tar den ikke... meniga med det??

 

(joda, vet at man kan skrive dollar-tegnet bak tallet, men jeg vil ha det foran! :p)

 

someone fix!

Lenke til kommentar
Konsert er det eneste stedet jeg kunne tenke meg å tilbringe tid med en som prater nynorsk da lyden ofte er så høy fra scenen at man ikke hører hva andre sier.

8684911[/snapback]

 

Om du klarar å finne ein einaste person i heile verda som snakkar nynorsk, så skal du seriøst få ti tusen kroner av meg.

 

Eg liker meir det harde frå Tool, eg :-/

8684977[/snapback]

 

Eg likar alt frå Tool eg, og heile 10 000 days er übergenialt.

 

Heinbein:

Sleng deg på, og dra med deg tor. Konsert blir!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...