haugsand Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 (endret) Jeg kom nettopp over en haug med gamle logoskisser, både digitalt og på ark. Kanskje jeg etter hvert skal skrive en artikkel om hvordan logoen til venstre har oppstått? Kan kanskje inspirere andre ved å fortelle om den kreative prosessen jeg har gjennomgått. Endret 22. mai 2007 av haugsand Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Magnus: Jatakk! Så må bare eksamensperioden bli ferdig, og folk må jobbe med Webkafeen,com Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 (endret) @Sebastian: Med sexen? 8676756[/snapback] Jeg lurer på det samme. Webkafeen - the place webdesigners and other undeveloped people can meet and be childish. Edit: Takk, Hein. Endret 22. mai 2007 av Dahl Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Hørtes ut som stoff til webkafeen-dot-no, haugsand Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 @Sebastian: Med sexen? 8676756[/snapback] Det regner jeg med å klare selv.. Jeg kom nettopp over en haug med gamle logoskisser, både digitalt og på ark. Kanskje jeg etter hvert skal skrive en artikkel om hvordan logoen til venstre har oppstått? Kan kanskje inspirere å fortelle om den kreative prosessen jeg har gjennomgått. 8676767[/snapback] Du bør ha den transparang, eller hvertfall i samme farge som forumet, det hvite er lite kledlig.. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 @haugsand, hva er "Codemaster" for noe? Uansett, alltid kult å høre historien bak logoer, å se meningen, hvorfor ting er som de er osv. Og ikke si at det bare var tilfeldige streker da, som hvorfor Douglas Adams valgte tallet 42 Lenke til kommentar
sparks Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Kafeen er kjedelig fordi det er 2 personer her som tør og poste utkast til design de holder på med. Jævla pyser. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Jævla pyser.Jeg tar det til meg, og... Bryr meg særdeles lite. @Sebastian: Med sexen?Det regner jeg med å klare selv.. Regner med, ja... Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Matsemann: Jeg og PoleCat fikk hver vår tittel da vi stod bak amotor.no sitt nye design for noen år siden. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Ja lever fortsatt PC, eller ? Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Han er ikke aktiv på webdesignfronten lenger. orsus: Jeg testet forslaget ditt i sted, men syntes ikke passet. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Jævla pyser.Jeg tar det til meg, og... Bryr meg særdeles lite. Jeg bryr meg særdeles lite om du bryr deg særdeles lite. Ville bare ytre en mening. Kafeen bores me. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 @haugsand/Skaflem: Amotor må redesigne eller noe, sånn at PC må tre hjelpende til igjen, stå opp fra de døde mer eller mindre. Ja, har tro på det. Kom igjen! sparks: Det jo ikke leseplikt. Du får lage flere designer og legge ut her, da Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Så hvorfor er du her da, sparks ? Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 (endret) Sparks er bare her for å se hva slags kule poster jeg poster. Henke: Ingen deling, du som ikke ville byttelåne frua di mot MBP'en for ei uke engang. Endret 22. mai 2007 av Lovskogen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 FETT! Fanden å mye rart som følger med Creative Suite 3. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Tja, hadde jeg hatt noe vettugt å komme med, skulle jeg nok postet det i kaféen jeg også... Vi får se om jeg ikke legger ut en link til et design her når det kommer seg... Å legge det ut vanlig på forumet vil bare tiltrekke seg for mange folk jeg ikke vil at skal kommentere. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Har du lyst til å utdype? Jeg regner med at det ikke følger fett med CS3? Lenke til kommentar
sparks Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Så hvorfor er du her da, sparks ? 8676888 Det var det jeg spurte meg sekundene før jeg postet den første posten om at folk legger ut for få designs. sparks: Det jo ikke leseplikt. Du får lage flere designer og legge ut her, da Jeg lager ikke 2 i uka, og dessuten er tilbakemeldingen alltid veldig begrenset. Kanskje én kommentar, også er det på'n igjen med en eller annen NLD-post om tall i avatar. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 sparks: Det er derfor vi har webkafeen. Kritikk på design tar vi ute i WDS-kategorien. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå