Arve Systad Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 (endret) Done! Hmm, marvil er treig. Andre som vil ha admintilgang på webkafeen? edit: for å legge ut innhold seff.. orker ikkje sjøl Endret 9. mars 2004 av arve87 Lenke til kommentar
Nimzo Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Nytt nick! Utrolig kjapt det gikk da! Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Kvalitetsmoddiser her på forumet vettu *vurdere å skifte til absentVOID* Lenke til kommentar
PT Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Andre som vil ha admintilgang på webkafeen? edit: for å legge ut innhold seff.. orker ikkje sjøl Seff Skal legge til spåmannen som er ferdig om ikke så lenge Lenke til kommentar
PT Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 *vurdere å skifte til absentVOID* Nei! Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 *vurdere å skifte til absentVOID* Nei! Neivel, Mr. PenisTryne. Lenke til kommentar
PT Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Tror jeg liker "PaiTrakt" bedre... Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Nytt nick! Utrolig kjapt det gikk da! Det var ikke samme "profesjonell tenker med kunnskaper"-schwongen over det lenger da... Menmen, grattis mr. Nimzo! Lenke til kommentar
sparks Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Coldplay - Live @ BritAwards! GJ PC! Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 (endret) @ Nimzo: CLICKME Lett å forveksle kanskje... Endret 9. mars 2004 av PoleCat Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 teh spåmann har fått plass i kafèen allerede! PT er effektiv, Marvil - Effektiv! Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 (endret) /me synes at teh spåmann burde kjenne meg nå... EDIT: 2,3k poster! *kremt* [voksen_stemme] Postcount er ikke viktig for meg Endret 9. mars 2004 av jorgenindahouse Lenke til kommentar
Nimzo Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 @ Nimzo: CLICKME Lett å forveksle kanskje... Nei, er ikke samme "schwongen" over det.. Når det gjelder Nismo, så ja, det kan jo forveksles.. håper han har en helt annen avatar da, så vi unngår det.. Lenke til kommentar
PT Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 /me synes at teh spåmann burde kjenne meg nå... Nå kjenner han deg Lenke til kommentar
FuLu Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Ble _litt_ inspirert av Eksos sitt tidsfordriv, så snekkret sammen en litt "vår/sommer"-lig og enkel ide til hjemmeside http://home.chello.no/alexholm/next/ Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 http://home.chello.no/alexholm/next/ Gussjent fargevalg til å være deg... ...men smooth as always. Headeren var kanskje litt liten. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 [voksen_stemme] Betyr det at du ellers har sped og tynn barnestemme? PT: "Spåmannen ser deg langt inn i øynene" blablabla Kor langt? fire cm? hundre meter? dessuten burde han kjenne meg også Lenke til kommentar
Eksos Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Ble _litt_ inspirert av Eksos sitt tidsfordriv, så snekkret sammen en litt "vår/sommer"-lig og enkel ide til hjemmeside http://home.chello.no/alexholm/next/ Lookin' good : D Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Æsj @ fargevalget. Bomma litt denne gangen. Jeg tenkte mer høst når jeg så den. Lenke til kommentar
FuLu Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Gussjent fargevalg til å være deg... ...men smooth as always. Headeren var kanskje litt liten. Hehe jo, er litt usikker på fargevalget men.. prøvde å få det litt sånn skarpt og fargerikt, slik som sommeren pleier å være. Bakgrunnen ville jeg ha litt mørk, siden helt hvit bakgrunn ble litt kjedelig. Men kan prøve på en litt større header Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå