Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikkje felles renderingsmotor, men at alle skal klare å gjere alt riktig og bli oppdatert hyppig på nye ting som skjer på webfronten.

 

Grunnen til det er jo at det er forskjellar i motorane i dei ulike nettlesarane på ulike område enn akkurat korleis ting blir vist; hastigheit for eksempel.

 

Må jo ha konkurransegrunnlag! :p

Lenke til kommentar
Mulighet til å bli kollega med Robbiedeluxe (Webdesign/utvikler hos Sesam/Schibsted (Søk).. :)

 

Poster den, siden formell utdannelse ikke var noe krav.. :)

8676224[/snapback]

Hadde jeg ikke vært en elendig designer :(

 

Synes en rendringmotor hadde vært fantastisk. Eller hvertfall strenge regler for hvordan html skal leses og hvordan det skal feile. Er vel det som lages for WA1 nå. Får håpe MS klarer å holde følge.

 

EDIT:

Jeg har bestemt meg!

Når jeg har blitt ferdig med hovedprosjektet, og klart å komme meg, og har hatt sex skal jeg begynne å designe igjen! Behold!

EDIT2:

Og Tor skal hjelpe.

EDIT3:

Ha!

EDIT4:

Tor skal hjelpe med design, ikke sex. :ermm:

EDIT5:

Og hvordan ble kl 11? Jeg skulle jo gjøre ferdig hovedprosjektet :(

Endret av Steinmann
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e

Nettopp, Haugsand. Derfor syntes jeg det er positift med all denne "browser-krigen" for det er nok mye av dette som piffer opp gutta til å forbedre nettleserene sine.

 

@Steainmann: Jeg holder også på å piffe opp dezignerskilsa om dagen. Det ser ikke mye bra ut skal jeg si deg.

Så det er noe i det at programmerere ikke har snøring på design....

Endret av Slettet-df17e
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e

Gjett om vi skal. Don't underestimate stupid programmers in small groups designing the internet.

Endret av Slettet-df17e
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...