Steinmann Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Det beste med linux er jo at om du ikke får til noe så er alltid svaret:SKRIV DRIVERN SJØL! 8672540[/snapback] Jepp. Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 (endret) Og dermed sende både kunde og den økonomiske gevinsten ut døra? Smart.Outsourcing er kanskje tingen. 8672250[/snapback] Outsourcing tenkte jeg vist ikke på. Det hadde jo kanskje vært tingen. Men jeg hadde nok ikke påtatt meg oppgaven vis jeg følte jeg ikke hadde mestret den. Foreløbig er mine kunnskaper om Flash heller dårlige og det er bedre at man får fornøyde kunder som anbefaler deg videre, enn at de skremer deg vekk siden de du gjorde et dårlig arbeide. Hvorfor linux er bedre enn windows hilsen itavisenKanskje ikke de beste argumentene men.. 8672460[/snapback] Nåja, syns de var ganske bra jeg. Men så er det jo helle ikke Itavisen som har funnet på argumentene. En liten titt på kilden avslører at Itavisen føler seg fri til å benytte copy & past™ -metoden. (Dog med litt bruk av oversetting.) Endret 22. mai 2007 av JonT Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Beste argument:I windows er det Microsoft sin feil om noe er galt, i Linux er det din egenfeil, og du vet det.. 8672460[/snapback] Hehe, har støtt på den et par ganger selv. Sist gang fordi jeg endret på ruting-tabellen til lydkortet, og rutet midi inn til kontroll-ut, med det resultat at hele stasen gikk amok. Eller den gangen jeg rutet mus-input (/dev/mouse) til en fil, og endte opp med full partisjon etter få sekunder. De få ganger jeg har hatt trøbbel med maskinen etter jeg begynte å bruke Ubuntu for et par år siden, har det stort sett vært min egen feil på en eller annen måte. Lovskogen: Om du har fått det svaret, vil jeg gjerne vite hvem du i så fall har snakket med. Jeg har aldri opplevd at noen har svart meg eller noen andre på den måten. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Henrik: Har du kuka opp bergensrussen? Jorgis: Fikk det svaret av han her til høyre: Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Beste argument:I windows er det Microsoft sin feil om noe er galt, i Linux er det din egenfeil, og du vet det.. 8672460[/snapback] Hehe, har støtt på den et par ganger selv. Sist gang fordi jeg endret på ruting-tabellen til lydkortet, og rutet midi inn til kontroll-ut, med det resultat at hele stasen gikk amok. Eller den gangen jeg rutet mus-input (/dev/mouse) til en fil, og endte opp med full partisjon etter få sekunder. 8672836[/snapback] Jævlig bra! Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Jeg liker HTML-dog, de har kuleste hunderasen ever som logo! Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 (endret) Henrik: Har du kuka opp bergensrussen? Tenker du på kalenderen? Tipper at alle evenementa er over, så kalenderen er tom? Sebba: Send meg mailen du fekk av Andreas, da. ([email protected]) Endret 22. mai 2007 av Henrik Lied Lenke til kommentar
TSP Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 (endret) Bah, Firefox ser ut til å være mer populært enn Opera for tiden... http://www.google.no/trends?q=opera%2C+fir...date=all&sort=0 [email protected], fin e-postadresse det der... Endret 22. mai 2007 av TSP Lenke til kommentar
PT Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Bah, Firefox ser ut til å være mer populært enn Opera for tiden... http://www.google.no/trends?q=opera%2C+fir...date=all&sort=0 Pssst, ikke si det til noen, men opera er ikke bare en nettleser. Opera browser, Firefox browser - alle regioner. Overraskende likt faktisk, hadde trodd Fx skulle ligge et stykke over. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 (endret) Bah, Firefox ser ut til å være mer populært enn Opera for tiden... http://www.google.no/trends?q=opera%2C+fir...date=all&sort=0 Pssst, ikke si det til noen, men opera er ikke bare en nettleser. Opera browser, Firefox browser - alle regioner. Overraskende likt faktisk, hadde trodd Fx skulle ligge et stykke over. 8673455[/snapback] Tenkte jeg ikke på 0_o Vel, uantsett spennende resultater. http://www.google.no/trends?q=bergen&ctab=...date=all&sort=0 Likte ellers denne, viser bare hvor selvopptatte bergensere kan være.. Oslo for eksempel havner ikke øverst om en sjekket hvem som søker på Oslo. Liker den Google trends en del ^^ . Men kjipt det kun er grafer og ikke tall. Endret 22. mai 2007 av TSP Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 @Jorgis: Man bruker flashbang til å blende fiendens syn og hørsel:The M84 is the current issue stun grenade of the US Army. When activated, it emits a blinding flash and a sound "equiviant to a jet taking off." Exposure to the grenade without ear and eye protection can lead to temporary blindness, bleeding from the ears, and permanent hearing damage. 8668955[/snapback] Om du er ein jævel til å time når du trykker av "avtrekkaren" på kameraet, så kan du bruke den som blitz òg. M84 er forøvrig den samme som du finn i det norske forsvaret. Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Resultater og statistikk er alltid morsomt: http://www.google.no/trends?q=opera+browse...date=all&sort=0 Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 ...Opera browser, Firefox browser - alle regioner. Overraskende likt faktisk, hadde trodd Fx skulle ligge et stykke over. 8673455[/snapback] Er vel fler som av de som søker etter Opera som bruker Opera browser, enn folk som skal søke etter Firefox som bruker Firefox browser. Mulig noe av forklaringen kan ligge der. Liker den Google trends en del ^^ . Men kjipt det kun er grafer og ikke tall. 8673584[/snapback] Deilig med grafer da. Mye enklere å se sammenheng mellom ting enn når man bare for servert masse tall på et ark. Skulle ønske de hadde hatt noe lignende for ord i bloggpostene på Blogspot. Det vil jeg tror gir en bedre statistikk på hvor mye en ting blir snakket om, rundt om i verden. Vis noen er ute etter noen fler tall å kose seg med er Google Gapminder tingen. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Haha, kamerat av meg fant måten å poke på facebook med opera på: , poke [enter] [enter] [enter] [enter] [F3] [enter] [enter] også er det bare å trykke [F3] [enter] [enter] Til det er ferdig. Nok en gang kommer opera til unnsettning! Sender nå henke Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Poke? Hva mener du med det? Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 (endret) Poke? Hva mener du med det? 8674165[/snapback] Aldri vært på Facebook? Det tilsvarer det man i MSN kaller "nudge". Endret 22. mai 2007 av JonT Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Bestemt av oppdragsgiver, fordi man egentlig skal være logget inn, og sikkert noe annet 8672460[/snapback] Liker ikke slike oppdragsgivere ... F.eks. har det jo blitt totalt umulig å linke til hybler på hybel.no -> utrolig lite brukervennlig! Og det er jo mange som tillater direktelinking, men som sørger for en redirect til innlogging om man ikke er det allerede. Antar siden din sjekker om man er innlogget ved inntasting av URL, så hvorfor ikke overtale oppdragsgiver til å bruke en slik løsning? Ting bør jo være litt brukervennlig om man har lyst på suksess Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 så hvorfor ikke overtale oppdragsgiver til å bruke en slik løsning? Ting bør jo være litt brukervennlig om man har lyst på suksess 8674498[/snapback] Sikkert populært nå like før slutt. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 så hvorfor ikke overtale oppdragsgiver til å bruke en slik løsning? Ting bør jo være litt brukervennlig om man har lyst på suksess 8674498[/snapback] Sikkert populært nå like før slutt. 8674625[/snapback] Hehe, leveres til trykk kl 5 imorgen, så er nok lite aktuelt. Hadde vært mulig å skrive om alt til å bruke parametere, for så å hente ut dataene over REST igjen. Men dette ville medført at systemet blir tregere. Nå hentes data kun en gang fra ekstern kilde. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Nei harrusett, der var jeg i gang med Ubuntu gitt Lookin good so far, eneste jeg irriterer meg over er at det er komplett umulig å bli fornøyd med museakselerasjon og -hastighet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå