Lovskogen Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Fulle flashsider er p.i.t.a - man kan lage utrolig fine og grafiske sider med CSS, så er bare kunnskapen det står på. Hybridsider er også en god vinner i boken min Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Du er vel ikke ordentlig Web-koder (HTML/CSS) hvis du foretrekker Fancy-Flash... EDIT: sparks: Ikke misforstå, jeg bruker Vim (Jada Espen, vi vet at Emacs er såååå mye bedre) 8667261[/snapback] Vel, snakker vi om webdesign eller webkoder her nå? Fordi det er en relativt stor forskjell her, Jon. 8667321[/snapback] 1. Jon???? 2. Når jeg skriver webkoder, mener jeg webkoder Lenke til kommentar
sparks Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 No shit, Sherlock. Vi har pratet om webdesign da. Du koder ikke et flashdesign. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 No shit, Sherlock. Vi har pratet om webdesign da. Du koder ikke et flashdesign. 8667521[/snapback] For å få til eit flashdesign med fancy animering og interaktivitet må du kunne å kode ein del, jo Lenke til kommentar
sparks Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Er ikke det jeg mente Arve. Jeg vet godt hvordan flash fungerer. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Hadde vært morsomt å lage en InType-fanside som het: TypeIn - We trust InType I motsetning til orginalen: InType - In type we trust 8667016[/snapback] Phunny Du er vel ikke ordentlig Web-koder (HTML/CSS) hvis du foretrekker Fancy-Flash... EDIT: sparks: Ikke misforstå, jeg bruker Vim (Jada Espen, vi vet at Emacs er såååå mye bedre) 8667261[/snapback] Vim er jo faktisk dårlig! Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Angående diskusjonen om sertifiseringer osv, det er ikke alltid nødvendig nei. Jeg er 16 år, går VG1 på Medier og Kommunikasjon, og fikk jobb som deltids mediegrafiker i Personec. Riktignok juniorlønn(85 kr timen), men det er en god start på designkarrieren. Denne jobben fikk jeg utelukkende på grunn av arbeid jeg har gjort hjemme og på skolen. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Erfaring og praksis + Formell utdanning > Kun erfaring og praksis, i 95% av alle tilfelle. ...iallefall i litt betre lønna arbeid Lenke til kommentar
sparks Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Arve, du har overeksponert avatar. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Tøys. Orginalbiletet er veldig flatt og kjedelig, eg har berre auka kontrast og lysstyrke litt i etterkant. Dødsbra bilete Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 EDIT: sparks: Ikke misforstå, jeg bruker Vim (Jada Espen, vi vet at Emacs er såååå mye bedre) 8667261[/snapback] Vim er jo faktisk dårlig! 8668009[/snapback] Jeg bruker Vim bare til å drive småredigering av ymse filer i CLI, eller når jeg skal skrive commit-tekster. Til alt annet er det ZDE som gjelder. Arve, du har overeksponert avatar. 8668290[/snapback] "Hm, tom for batteri på blitzen... Men hva har en flashbang for, om ikke dette?" Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Haha, fikk svar fra han karen nå Henke, men du er jo ikke på msn. Han var småkåt og ville ha CV. Jeg nevnte også at jeg hadde hørt mye positivt om nrk som arbeidsplass av en bekjent som jobbet der, han ville ha navn og nr Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8fx0y6VV Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 EDIT: sparks: Ikke misforstå, jeg bruker Vim (Jada Espen, vi vet at Emacs er såååå mye bedre) 8667261[/snapback] <tease> Men jeg har jo rett? </tease> Espen Lenke til kommentar
sparks Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Smashing Magazine: 60 Elegand and Visually Appealing Designs Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 (endret) Jeg stoppet ved nummer 3. @Jorgis: Man bruker flashbang til å blende fiendens syn og hørsel: The M84 is the current issue stun grenade of the US Army. When activated, it emits a blinding flash and a sound "equiviant to a jet taking off." Exposure to the grenade without ear and eye protection can lead to temporary blindness, bleeding from the ears, and permanent hearing damage. Endret 21. mai 2007 av Lovskogen Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Nye google analytics er sweeet. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 (endret) @Arve: Folkehøgskole innen Webdesign, erfaring, praksis + formell utdanning > Erfaring og praksis + Formell utdanning > Kun erfaring og praksis Endret 21. mai 2007 av Lovskogen Lenke til kommentar
sparks Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Jeg stoppet ved nummer 3. Du er så kul at jeg blir kvalm. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Er det noen som legger vekt på FHS, da..? Er da vel bare et friår der folk drekker og synger svenske drekkeviser, og kanskje mekker en og annen side med bilder fra festene, hvis det da er en webdesignlinje? Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 (endret) Jeg stoppet ved nummer 3. Du er så kul at jeg blir kvalm. 8668982[/snapback] Har sett den siden før, og når den kom opp som nummer tre i en liste over "elegante designs" så følte jeg ikke for å kikke så nærme, men var endel fint der, det var det. FHS er jo det viktigste i livet, Hein. Endret 21. mai 2007 av Lovskogen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå