Gå til innhold

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du er vel ikke ordentlig Web-koder (HTML/CSS) hvis du foretrekker Fancy-Flash...

EDIT: sparks: Ikke misforstå, jeg bruker Vim :love: (Jada Espen, vi vet at Emacs er såååå mye bedre)

8667261[/snapback]

Vel, snakker vi om webdesign eller webkoder her nå? Fordi det er en relativt stor forskjell her, Jon.

8667321[/snapback]

1. Jon????

2. Når jeg skriver webkoder, mener jeg webkoder :)

Lenke til kommentar
Hadde vært morsomt å lage en InType-fanside som het:

TypeIn - We trust InType

I motsetning til orginalen:

InType - In type we trust

8667016[/snapback]

Phunny :ermm:

Du er vel ikke ordentlig Web-koder (HTML/CSS) hvis du foretrekker Fancy-Flash...

EDIT: sparks: Ikke misforstå, jeg bruker Vim :love: (Jada Espen, vi vet at Emacs er såååå mye bedre)

8667261[/snapback]

Vim er jo faktisk dårlig!

Lenke til kommentar

Angående diskusjonen om sertifiseringer osv, det er ikke alltid nødvendig nei. Jeg er 16 år, går VG1 på Medier og Kommunikasjon, og fikk jobb som deltids mediegrafiker i Personec. Riktignok juniorlønn(85 kr timen), men det er en god start på designkarrieren. Denne jobben fikk jeg utelukkende på grunn av arbeid jeg har gjort hjemme og på skolen.

Lenke til kommentar

8667261[/snapback]

Vim er jo faktisk dårlig!

8668009[/snapback]

:yes: Jeg bruker Vim bare til å drive småredigering av ymse filer i CLI, eller når jeg skal skrive commit-tekster. Til alt annet er det ZDE som gjelder. :love:

Arve, du har overeksponert avatar.

8668290[/snapback]

"Hm, tom for batteri på blitzen... Men hva har en flashbang for, om ikke dette?" :whistle:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8fx0y6VV

8667261[/snapback]

<tease>

Men jeg har jo rett? :tease:

</tease>

Espen

Lenke til kommentar

Jeg stoppet ved nummer 3.

@Jorgis: Man bruker flashbang til å blende fiendens syn og hørsel:

The M84 is the current issue stun grenade of the US Army. When activated, it emits a blinding flash and a sound "equiviant to a jet taking off." Exposure to the grenade without ear and eye protection can lead to temporary blindness, bleeding from the ears, and permanent hearing damage.
Endret av Lovskogen
Lenke til kommentar
Jeg stoppet ved nummer 3.

Du er så kul at jeg blir kvalm.

8668982[/snapback]

Har sett den siden før, og når den kom opp som nummer tre i en liste over "elegante designs" så følte jeg ikke for å kikke så nærme, men var endel fint der, det var det.

FHS er jo det viktigste i livet, Hein.

Endret av Lovskogen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...