robgar Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Vel, tankene mine farer til den tidsepoken WWW kom til dage, så en oppdatering av en logo jeg ikke har sett før kunne vel ikke akkurat skadet... Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Synes World Wide Web burde få en egen hjemmeside med grunnleggende fakta, nyttige linker og lignende. WWW.com er nå en dårlig reklamefinansiert side, synes W3C eller noen burde kjøpe opp dette domenet(som sikkert ikke er veldig billig), og gjøre det til en god startside for internett. "The web starts here" Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Synes World Wide Web burde få en egen hjemmeside med grunnleggende fakta, nyttige linker og lignende. 8659094[/snapback] Du mener www.w3.org? Det er teknisk sett WWW sin egen hjemmeside. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Og den er stygg som fy :-( Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Synes World Wide Web burde få en egen hjemmeside med grunnleggende fakta, nyttige linker og lignende. 8659094[/snapback] Du mener www.w3.org? Det er teknisk sett WWW sin egen hjemmeside. 8659195[/snapback] Nei, den blir det teknologiske rundt WWW, jeg tenker mer på en hjemmeside for folk flest @Lovskogen: Ja, den er virkelig stygg, de kunne godt å leid inn en designer som kunne ordnet opp. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 (endret) Nei, den blir det teknologiske rundt WWW, jeg tenker mer på en hjemmeside for folk flest www.google.com - det finnes en milliard "hjemmesider for folk flest" med tutorials & cool HTML trickz! @Lovskogen: Ja, den er virkelig stygg, de kunne godt å leid inn en designer som kunne ordnet opp. Det som også er litt artig er at det ikke finnes en eneste underside som bruker samme design og layout som en annen. Seriøst. Try it. Klikk på hvilken som helst av linkene i den ugudelig store venstremenyen på w3.org, hvis du klarer å finne en eneste side som er nogenlunde lik en annen med et annet tema, blir jeg imponert EDIT: Hvorfor er jeg våken nå? Forelesning kl. 8.30, så nå har jeg to valg: Hoppe til køys og forsove meg til kl. 10 Døgne og sovne i forelesningen Mr.Berg! Poll plz!! Endret 21. mai 2007 av Loomy Lenke til kommentar
PT Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Hadde akkurat samme problem, og skulle egentlig døgne. Så sluttet wlan å fungere av en eller annen grunn, og jeg gadd ikke rote meg bort til routeren for å restarte den. Da sov jeg heller i 2.5 timer Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Min type e-cards! 8660483[/snapback] Haha, evig mye bra kort der, tror nesten jeg må kjøpe inn et par Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Min type e-cards! 8660483[/snapback] Haha, evig mye bra kort der, tror nesten jeg må kjøpe inn et par 8660523[/snapback] Kan jo alltids lage noe selv, stjele teksten Lenke til kommentar
KjellSpell Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Copyright © Someecards.com Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Copyright © Someecards.com 8661004[/snapback] ..doh! Sjekk patenten! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8fx0y6VV Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Litt OT, men det får gå. Å skrive "Copyright © Someecards.com" er bare overflødig, siden dem i USA har en pen liten lov som sier at ALT er under copywrite by default. Er dog litt mer usikker på hvordan det virker i resten av verden. Espen Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 (endret) er Norge er det heller ingen tvil: verk man kreerer har man automatisk opphavsrett på. Uavhengig om det er tekster, bilder, filmer, diskusjon.no-inlegg osv... Er det DU som er opphavsmann har du også retten på din side. Men jeg husker ikke regelverket ut og inn, og jeg antar det finnes ulike unntak osv fra regelen.. (F.eks. mener jeg å huske at programutviklere ikke får copyright til kildekode de skriver på jobben, disse værkene tilfaller arbeidsplassen i stedet..) Edit: bah, dårlig språk. Men gidder ikke fikse. Endret 21. mai 2007 av qualbeen Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 En av hovedgrunnene til at folk oppgir det, er at folk da blir litt mer oppmerksom på det. For det første tror mange at det ikke gjelder om det er ikke er bemerket, og for det andre hjelper advaringstekst prevantivt på en del mennesker. Så det er overflødig i henhold til det praktiske, på lik linje som i Norge, men det har sin effekt, og dermed også et formål. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Men jeg husker ikke regelverket ut og inn, og jeg antar det finnes ulike unntak osv fra regelen.. (F.eks. mener jeg å huske at programutviklere ikke får copyright til kildekode de skriver på jobben, disse værkene tilfaller arbeidsplassen i stedet..)8661640[/snapback] Lovverket her tilsier vel noe om at dersom ikke annet er avtalt, er det arbeidsgiver som har opphavsretten til verket, dersom arbeidet gjøres i regi av arbeidsgiver, om jeg ikke husker helt feil.. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Ohnoes. Står mye interessant der, som du går glipp av. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 (endret) Gi meg noen teasere, så kanskje jeg skjønner Endret 21. mai 2007 av Lovskogen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå