PT Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 paitryne.com (etter marve) kanskje? Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 paitryne.com (etter marve) kanskje? paintorture.net Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 paitryne.com (etter marve) kanskje? http://www.paitrakt.com Lenke til kommentar
PT Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 paitryne.com (etter marve) kanskje? http://www.paitrakt.com Var det det han kalte meg? Lenke til kommentar
enden Skrevet 9. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2004 (endret) Det var vel Jørgen som sa paitrakt tror jeg Endret 9. mars 2004 av enden Lenke til kommentar
sparks Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 (endret) Back from school.. Blir litt oppgitt av tjcombo men så er så.. Vil laste ned mozilla! Firebird eller Mozilla? Innlegg: 1300! Endret 9. mars 2004 av sparks Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 *roe meg litt ned etter utbruddene mine i GFX-tråden* Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 *roe meg litt ned etter utbruddene mine i GFX-tråden* *samme her* No står det 1. stk herlig lasagne i teh ovn og venter på å bli ferdig *glede seg* Så skal eg mekke litt forskjellig i dag. Fortsette på teh upper blant anna Lenke til kommentar
Nimzo Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 lurer på om jeg skal korte ned nicket mitt litt.. hvem er det som fikser sånt? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 lurer på om jeg skal korte ned nicket mitt litt.. hvem er det som fikser sånt? Snakk med en moderator du, så fikser han/ho det Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Må bli admins eller moderatorer det, Nimzowitsch. Makan, for et smør i GFX.no-tråden. Lenke til kommentar
enden Skrevet 9. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2004 Back from school.. Blir litt oppgitt av tjcombo men så er så.. Vil laste ned mozilla! Firebird eller Mozilla? Innlegg: 1300! Foretrekker firefox da den er mindre og lettere, men du har samtidig muligheten til å "bygge på" Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Det var vel Sigge som sa paitrakt tror jeg Niks. /me begynte med det, faktisk... :kremtkremt: Lenke til kommentar
enden Skrevet 9. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2004 Det var vel Jørgen som sa paitrakt tror jeg Var jo det jeg skrev Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Jeg har pleid å teste alle sider jeg lager i IE og Firefox, fordi jeg trodde Opera og Firefox var nesten helt identiske i behandlingen av HTML og spesielt CSS. Der hadde jeg grundig feil. Testet noen av sidene mine i Opera nå, og det var massevis av bugs. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Det var vel Jørgen som sa paitrakt tror jeg Var jo det jeg skrev "Curse you, edit-knapp, curse you!!" Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 www.amotor.no is teh seksi, PC *ta lasagne ut av ovnen* Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Fint om dere poster litt tilbakemeldinger her as well. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå