Vindstille Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 (endret) Å er det lørdag, jeg er vist i min egen lille verden. 8650612[/snapback] Jepp. Har litt komplekse problemer med dagetellingen her også. Føler denne søndagen har vart i 48 timer allerede. Endret 19. mai 2007 av JonT Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Hmm, nesten litt skuffet, jeg var jo med for første gang i kaféen på side 20, dvs. time fire eller noe etter åpningen. Men men, for å være Old School™, måtte man vel være med fra sider < 10 eller noe Legger meg nå, er så latterlig sliten etter opp- og nedrigg fem dager i strekk nå, pluss en vinflaske med god rødvin. Slikt blir man kos av. Lenke til kommentar
KjellSpell Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Du får danne en New School™ du da. Lenke til kommentar
PT Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Tror heller vi sier første side, godeste Jesper. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Hmm, nesten litt skuffet, jeg var jo med for første gang i kaféen på side 20, dvs. time fire eller noe etter åpningen. Men men, for å være Old School™, måtte man vel være med fra sider < 10 eller noe 8650994[/snapback] Neinei, både du og jeg kom inn på side 9, henholdsvis 16 og 20 timer etter åpningen. Vil påstå begge oss kvalifiserer som Old-Scholers. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Skreiv ikkje noko før side åtte sjølv, ser det ut til. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Hva er forskjellen på: height: 0px !important; height /**/:200px; og height: 200px; Lenke til kommentar
KjellSpell Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 (endret) At den ene er letter og skrive Men seriøst hva er poenget, med den lange, vist de funker likt? Endret 20. mai 2007 av CissaM Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Men seriøst hva er poenget, med den lange, vist de funker likt? Sheesh, ja, den er sikkert skrevet sånn for moro skyld fordi noen hadde litt lite å gjøre... Er jo tydelig snakk om en CSS-hack, når det både brukes !important og comment-hack. Kan sikkert google sistnevnte hvis du vil vite mer. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Men vil ikke personen oppføre seg bananas da? 8649649[/snapback] Stemmer. Ligger et inlegg om det på hixi elns Hva er forskjellen på: height: 0px !important; height /**/:200px; og height: 200px; 8651962[/snapback] Typisk css hack. Setter height: 0 til alle nettlesere. setter height 200 til iE6(?) mens alle andre beholder 0 Ren gjetting Sliten Kom hjem til mer eller mindre ryddet hus, og homofili på facebook profilen min, lurt å la den stå oppe.. Lenke til kommentar
gozzer Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Jeg søkte litt her paa forumet, og en hel del på google, men ble likevel ikke helt klok. Jeg er ute etter å lage en horisontal meny bestående av bilder-knapper. Disse skal forandres ved hover. Har lyst til aa gjøre dette ved hjelp av en liste, og har gjort noe lignende før ved å ha "vanlig" + "hover" bilde i samme fil, og flytte rundt på dette ettersom hva som skal vises. Det jeg er mest redd for er vel at navigasjonen blir helt krøplet hvis bildene av en eller annen grunn ikke loades. Derfor lurer jeg på om dere har noen tips. Både til hvordan jeg kan få til dette i utgangspunktet, men også eventuelle ting jeg bør unngå i prosessen. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 (endret) Når får dere de nye HK416 da? EDIT: Litt synd for deg at de bytter ut våpnene akkurat nå som du er dreven på AGen da 8649348[/snapback] Dei første våpena blir levert i starten av 2008 etter det eg har høyrd, så då vil vel nokre avdelingar bli trent opp med nettopp dette. Arve er jo helt forelska i AGen sin. 8649483[/snapback] AG3 er jo strengt tatt det mest mannete skytevåpenet som har blitt laga, kanskje med unntak av MG3 Edit: Men altså, sånn generelt, så blir ein strengt att lei av å gå å bære på den jævla AGen alle plassar. Endret 20. mai 2007 av Arve Systad Lenke til kommentar
KjellSpell Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 (endret) Hva er optisk siktemidel? "link" Edit fant det ut: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/comm...0px-M4-M203.jpg Endret 20. mai 2007 av CissaM Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Rødpunktsikte, og bilde av det. Legg merke til den bittelille raude prikken inni siktet. Rødpunktsikte er digg å ha på nært hold, ubrukelig på lang avstand. Lenke til kommentar
gozzer Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Jeg søkte litt her paa forumet, og en hel del på google, men ble likevel ikke helt klok. Jeg er ute etter å lage en horisontal meny bestående av bilder-knapper. Disse skal forandres ved hover. Har lyst til aa gjøre dette ved hjelp av en liste, og har gjort noe lignende før ved å ha "vanlig" + "hover" bilde i samme fil, og flytte rundt på dette ettersom hva som skal vises. Det jeg er mest redd for er vel at navigasjonen blir helt krøplet hvis bildene av en eller annen grunn ikke loades. Derfor lurer jeg på om dere har noen tips. Både til hvordan jeg kan få til dette i utgangspunktet, men også eventuelle ting jeg bør unngå i prosessen. 8652807[/snapback] Hmm... fant http://www.webreference.com/programming/css_flicker/2.html nå, som ser ut som er det jeg leter etter. Dere kan puste lettet ut folkens :-) Lenke til kommentar
PT Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Neste gang kan det være greit å slå opp i Web Developer's Handbook. Mye genialt der Lenke til kommentar
gozzer Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Den kan jo være kjekk å bokmerke. Takker Lenke til kommentar
KjellSpell Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 La inn Reinvigorate i går kveld, låter ikke bra: Bilde, mest som bruker FF. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Da var min periode i OS X slutt for denne helgen. Hadde jo vært gøy å prøvd det mer, men WLAN-støtten gav seg, så da hoppet jeg tilbake til XP Lenke til kommentar
KjellSpell Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 (endret) Ja, var OS X bra eller dårlig da? Endret 20. mai 2007 av CissaM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå