Lovskogen Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 (endret) Vel, det jeg liker hittil er hvordan man oppdaterer saker. Liker ikke at Adium har dårlig støtte for webkamera og custom emoticons - selv om klienten ser stilig ut. Tastaturoppsettet på MBP er også veldig frustrerende. Endret 19. mai 2007 av Lovskogen Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 De aller fleste har vel fått med seg at Opera suger, så det er på tide å gå videre ti neste punkt på lista, Mac. 8647091[/snapback] Hmm... Hvem har funnet ut av det?8647104[/snapback] Vi. Keep up, please. Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Det eneste er at Opera er den beste nettleseren Skal vi se: IE: masse drit innpå pc'n og treig FireFox: bare treig og noen ganger fucker den opp pc'n Opera: rask og den gjør ikke sånn at pc'n klikker Så den konklusjonen kom vel litt for fort? ^^) Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Haaa lo, er dere ikke snart ferdig med den diskusjonen der? Lenke til kommentar
rønning Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Syns jeg er på tide vi avslutter den jeg også ja..Den dukker opp alt for mange ganger, og varer alt for lenge hver gang. Kan vi ikke bare innse at folk liker forskjellige ting?? Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Det var det jeg også trodde, men det ser visst dessverre ikke sånn ut Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Jeg er iallfall ferdig med browser-diskusjonen. Opera vant btw! Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Opera vant btw! Og der gikk startskuddet, igjen. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 (endret) Rart at folk fortsatt tar seg nær av diskusjonane her inne Edit: Kafèen er over tre år gammal, og nettlesardiskusjonen trur eg har eksistert frå dag èin... Endret 19. mai 2007 av Arve Systad Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Rart at folk ikkje ser humoren i slike diskusjonar, sjølv no i 2007! Det er jeg ganske uenig i, sånt finnes ikke morsomt lenger - hverken de ekte vs.-diskusjonene eller de som gjør narr av førstnevnte. Enten er dere bare dumme, eller veldig barnslige og for lette å underholde. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Kanskje humor var feil ord i samanhengen. Er berre det at eg ikkje så ofte klarar å ta diskusjonar (iallefall ikkje om nettlesarar) i kafèen seriøst lenger Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Nei, så hvorfor vi skal diskutere noe som ingen klarer å ta seriøst, og hvor ingen er villige til å forandre mening, er for meg uforståelig. Da er type én-linjers ordveksling på 15 sider mellom JonT og Runar mer interessant for min del. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 (endret) Da er type én-linjers ordveksling på 15 sider mellom JonT og Runar mer interessant for min del. 8647900[/snapback] Hihi, ja. Let the newcomers do the work. Hm. Når eg tenker meg om så er det vel berre meg, Marvil, Magnus og Henrik som faktisk er True Oldschoolers i kafèen. Faktisk Sparks og PT og. For mange som har forsvunne heilt :O Endret 19. mai 2007 av Arve Systad Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Slapp av gutter, jeg skal komme fram til et tema vi kan diskutere. Må bare jamføre det med Hein over en bedre middag snart Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Hm. Når eg tenker meg om så er det vel berre meg, Marvil, Magnus og Henrik som faktisk er True Oldschoolers i kafèen. Faktisk Sparks og PT og.Antall innlegg i kafeen som har noe å si Slapp av gutter, jeg skal komme fram til et tema vi kan diskutere. Må bare jamføre det med Hein over en bedre middag snart Får se, får se Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Eg skal prøve å hjelpe til ved å halde kjeft. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 (endret) Antall innlegg i kafeen som har noe å si Klart, men likevel synd at vi har mista folka fra begynnelsen som PoleCat, HalTan, Mikka og Dunestar (to sistnevnte er vel sånn halv-aktive en gang i månaden, kanskje?). Og dei fine diskusjonane med TjCombo Henrik: That mayd no sense. Endret 19. mai 2007 av Arve Systad Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 (endret) Eg har svaret på dei neste stega av diskusjon vidare her: Firefox Linux Intel ATI Microsoft Coca Cola 8647116[/snapback] Fixed. Arve: Påstår du at jeg ikke er en True Oldschooler? Endret 19. mai 2007 av jorgis Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Hva med CamelCase-Piranha? Eller var han ikke en kafe-oldtimer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå