Gå til innhold

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg vet det er trist.. Men hun som lærer oss om html foretrekker DW..

8643825[/snapback]

Dreamweaver.. Frontpage... Spiller deg egentig noen rolle? Skrekkelig er det uansett.

EDIT: Jeg går utfra at nor folk snakker om DW sånn, så snakker de om WYSIWYG-delen. Eller?

Endret av JonT
Lenke til kommentar
Hva i hule heiteste gjør Webprogramvare under Programvare-kateogrien?

8643883[/snapback]

Den er plassert riktig og logisk?

Dreamweaver.. Frontpage... Spiller deg egentig noen rolle? Skrekkelig er det uansett.

Programvaren brukt spelar då inga rolle på det ferdige resultatet om det blir gjort riktig uansett.

Lenke til kommentar

@JonT: Det utsagnet var veldig dumt, syns jeg.

Er inside OS X nå, savner endel features i programmer og sånn. Men en ting jeg har lagt merke til er at jeg liker godt måten den oppdaterer ting på, som er ganske kjekk. Selv om oppdateringene ikke gir noe bedre programmer, da.

Eller er det noen som vet hvorfor jeg ikke får opp alle buddy-bildene i Adium? Bare noen få.

Lenke til kommentar
Fordi du bastant kaller Frontpage (ok, de forrige versjonene har vært veldig dårlige), men også Dreamweaver for skrekkelig, og det er bare tåpelig - for sistnevnte er et veldig godt og avansert verktøy.

8644074[/snapback]

Det eneste som funker er en vanlig teksteditor med syntaksfarge. :cool: WYSIWYG kommer aldri til å erstatte det, det blir aldri fleksibelt nok, men det er kanskje bare min mening.

Lenke til kommentar
Er Dreamweaver en ren WYSIWYG-editor, XaHc?

8644117[/snapback]

Nei... Har prøvd DW, men den inneholdt alt for mye tullball for lettvint og rask redigering. Trenger ingenting av det ekstra DW tilbyr, så jeg har ingen grunn til å bruke det.

Lenke til kommentar
Det fortel oss kun at du aldri har prøvd å sette deg inn i det.

8644144[/snapback]

Hvorfor prøve å sette meg inn i noe når det jeg bruker fungerer utmerket?

Høres ut som dere prøver å få meg til å bruke DW :p

Personlig trenger jeg så lite ekstrastæsj at jeg likegodt kunne brukt vim/emacs

Endret av -XaHc-
Lenke til kommentar
Er Dreamweaver en ren WYSIWYG-editor, XaHc?

8644117[/snapback]

Nei...

8644142[/snapback]

Så ikke kom med slike utbegrunnende utsagn da, vettu. Dreamweaver er herlig, har ikke sett noen annen klient for windows med så bra ftp-integrering, som jeg syns er viktig.

Lenke til kommentar
Det fortel oss kun at du aldri har prøvd å sette deg inn i det.

8644144[/snapback]

8644148[/snapback]

Er berre at eg ikkje likar tåpelige utsagn om ting frå folk ikkje har grunnlag til å kommentere dei.

Lenke til kommentar
Så ikke kom med slike utbegrunnende utsagn da, vettu. Dreamweaver er herlig, har ikke sett noen annen klient for windows med så bra ftp-integrering, som jeg syns er viktig.

8644150[/snapback]

Jeg sa jo klart og tydelig at dette var min mening, ikke mye vits å bli småsur ut av det. :p

Prøver ikke å kritisere DW, hvis det er noen som tror det, sier bare at jeg foretrekker enkle løsninger.

Endret av -XaHc-
Lenke til kommentar

8644148[/snapback]

Når jeg prøvte DW første gang, var det ikke noe bra faktisk. Men jeg prøvte det bare 5 min.

Instalerte det 1 måned sennere prøvte det litt mer, og kan si nå at det er genialt. :)

Så prøv det mer du. ;)

Lenke til kommentar
Når jeg prøvte DW første gang, var det ikke noe bra faktisk. Men jeg prøvte det bare 5 min.

Instalerte det 1 måned sennere prøvte det litt mer, og kan si nå at det er genialt. :)

Så prøv det mer du. ;)

8644173[/snapback]

Litt for seint nå da... :hmm:

Kjører en GNU/Linux-distro på maskinen min nå... Liker feelingen av GNOME veldig godt.

Skal se om DW kjører i Wine eller lignende.. Har jo lisens og greier fra før av.

Endret av -XaHc-
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...